22 października 2023

NOWINKI OD JOANNY Z LINII SENSUAL

Witam


Kto nie lubi niespodzianek? Ręka do góry! Udziela mi się rok szkolny hahaha

A tak serio to jakiś czas temu dotarł do mnie box od Joanny, a w nim kilka nowinek dla kobiet z linii Sensual.
 


🩷Krem do rąk i paznokci jaki nawilża i ochrania z proteinami jedwabiu i kompleksem witamin, 92 % składników pochodzenia naturalnego.

Krem nawilża i łagodzi spierzchnięte dłonie. Receptura została dodatkowo wzbogacona o olej migdałowy i masło shea, które skutecznie chronią, wygładzają i pielęgnują naskórek. Krem przyjemnie pozbywa się uczucia suchości i ściągniętej skóry. Jego konsystencja jest lekka, nietłusta, krem doskonale się rozprowadza i szybko wchłania.

🩵Odżywczy krem do stóp kozie mleko i prebiotyki, 85 % składników pochodzenia naturalnego. Używanie tego kremu sprawia, że skóra stóp staje się wypielęgnowana, doskonale nawilżona. Zawartość koziego mleka działa odżywczo i wygładzająco. Krem po umyciu stóp dobrze się wchłania. Odpowiednio dobrane składniki sprawiają, że stopy są wyjątkowo wygładzone i ujędrnione, a olej kokosowy przyśpiesza i łagodzi regenerację naskórka. Kozie mleko, bogate w odbudowujące proteiny, minerały oraz witaminy. Krem ma subtelny zapach co pozytywnie sprzyja przy aplikacji.

🩷Kremowy żel pod prysznic odświeżająco pielęgnujący z proteinami jedwabiu i kompleksem witamin, 90 % składników pochodzenia naturalnego. Komponenty w żelu to przede wszystkim proteiny jedwabiu, które mają zdolność tworzenia na powierzchni skóry ochronnego, wygładzającego filmu. Żel przyjemnie odświeża, myje i pielęgnuje.


🩵Odżywczy balsam do ciała kozie mleko i prebiotyki. Jest to mazidełko nawilżająco-pielęgnujące. Składnik taki jak: kozie mleko bogate w substancje odżywcze optymalnie nawilża i pielęgnuje.
 
Ten zestaw jest łagodny dla skóry, dobrze się nią zajmuje teraz kiedy już zmieniają się warunki atmosferyczne. Ja go polubiłam w pielęgnacji i jeżeli doceniacie drogeryjne marki, jakie ostatnio wprowadzają do swoich kosmetyków sporo naturalnych komponentów jak Joanna to sięgnijcie po tą serię.

Lubicie kosmetyki na bazie koziego mleka i protein jedwabiu?

pozdrawiam - Magda

5 komentarzy:

  1. Dawno nic od Joanny nie miałam na swojej półce w łazience. Muszę wypróbować ten kosmetyk z jedwabiem i krem do stóp.

    OdpowiedzUsuń
  2. Joanna do tej pory kojarzyła mi się głownie z produktami włosowymi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się na bardzo przyjemną serię :) Szczególnie zaciekawił mnie krem do rąk, bo tego typu kosmetyki idą u mnie jak woda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boxy kosmetyczne to idealna okazja do tego by móc poznać nowe produkty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi wspaniale, jeszcze nie próbowałam nigdy kosmetyków na bazie mleka koziego.

    OdpowiedzUsuń