19 października 2023

ŚMIEJĄCE I KOLOROWE KULKI OD VOBRO

Witam
 
Pomimo, że za oknami dziś pochmurno i czasami popada to ja mam jednak dobry nastrój. Na jutro zapowiadają znacznie lepszą pogodę na jaką nie mogę się doczekać.
Do kawki mam dziś Cukierki czekoladowe Coole od Vobro jakie osładzają mi ten chłodniejszy czas. Kuleczki są w polewie czekoladowej z różnym nadzieniem: kremem mlecznym i kakaowym z chrupkami. Kolory cukierków to mix 💛żółty i 💚zielony ( smak mleczny), 💜fioletowy i 🩷różowy (smak kakaowy).


Praliny Coole od Vobro są...

Urocze, śmiejące i dla każdego fana słodkości. Każda pralinka zawinięta jest w sreberko z grafiką buźki. Sięgając po losowo różne kolorki sreberek nasze kubki smakowe poznają nadzienie mleczne lub kakaowe. Otoczka z kolei to polewa czekoladowa jaka jest uniwersalna przy każdym ze smaków. Jeżeli ode mnie zależy to niema różnicy czy zajadam mleczną opcję czy kakaową, obie sprawiają, że ta chwila ich konsumpcji jest dla mnie przyjemna, zwłaszcza kiedy sięgam po nią do filiżanki kawy. 
 
 

Wysypane do ozdobnej patery i położone na stół ładnie się prezentują, ale ostrzegam warto je mieć pod kontrolą zwłaszcza tam, gdzie przebywają dzieci - te małe i te "duże" bo kuleczki znikają za szybko. 



Znacie tych słodziaków?

Czym sobie dziś dogadzacie? 
Małe co nieco do filiżanki kawy czy herbaty to must have🤩
 
 #wpis sponsorowany
 
pozdrawiam - Mada

8 komentarzy:

  1. Nie znam, nie spożywam niczego czekoladowego, ale znam pewną amatorkę czekolady, taką, co może czekoladę na śniadanie, obiad, kolację i całkiem możliwe, ze jej kilka sprezentuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię zaczynać dzień od filiżanki kawy i czegoś słodkiego, na ząbek, kęsek, tak na poranny uśmiech.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też czekam na lepszą pogodę, bo u mnie deszcz, a słodycze uwielbiam i codziennie mi towarzyszą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorowe i miłe dla oka, fajna sprawa :) Ja lubię i czekoladę, i ciasto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej :) Co za pocieszne kuleczki. Na pewno są przesmaczne. Bardzo ładna prezentacja i ta fototapeta w tle.. 🤍

    Magdalena z Weekendownika

    OdpowiedzUsuń
  6. Już jak je zobaczyłam miałam uśmiech na buzi, wyglądają uroczo. Faktycznie rozpływają sie w ustach

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie, ale urocze. Nigdy ich nie próbowałam i nawet nie wiem, gdzie miałabym je szukać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne i barwne kulki, zachęcają aby je zjeść. :)

    OdpowiedzUsuń