14 października 2023

PIELĘGNACJA Z KOSMETYKAMI BIOLIQ #PoStronieUrody

 Witam


Czy znacie markę dermokosmetyków Bioliq? U mnie nieraz się pojawiała w pielęgnacji i sama się zastanawiam czemu o niej wcześniej nie pisałam.

Bioliq to marka kosmetyków znana przede wszystkim z produktów zapobiegających przedwczesnemu starzeniu się skóry oraz rozjaśniających przebarwienia. Wśród produktów tej firmy można znaleźć także kosmetyki do codziennej, podstawowej pielęgnacji, które przeznaczone są do wszystkich typów cery.
Za pośrednictwem poratalu TRND ostatnio mogłam zaspokoić swoją ciekawość trzema produktami, a poznałam:





💗odmładzające serum z retinolem. Łączy czysty retinol [0,3%] i retinoid HPR nowej generacji. Zapewnia spektakularne efekty odmładzające. Koryguje 15 oznak starzenia. Usuwa zmarszczki i cofa wiek skóry.

Serum ma subtelną woń. Łatwo można go zaaplikować za pomocą pipetki. Po kilku tygodniach doszłam do wniosku, że jest bardzo wydajne. Po wmasowaniu sprawnie się wchłania i nie ma po nim tłustego filmu i klejącego. Przy mojej dojrzałej cerze i wrażliwej sprawdza się idealnie. Rozjaśnia cerę, niweluje przebarwienia jedynie nie widzę poprawy wobec zmarszczek. Uznaję, że za krótko go używam, albo jednak nie jest ono w stanie zniwelować zmarszczek, zwłaszcza tych głębokich. Tak serio, to słabo wierzę w samo ich usunięcie za pomocą jakiego kolowiek olejku, kremu czy serum.


💗skoncentrowane serum z fotostabilną witaminą C i niacynamidem to zapewnienie właściwego środowiska pH dla aktywności biologicznej, tworząc połączenie o szerokim spektrum działania. Cenina obecna w Witaminie C według producenta przenika w głąb skóry, poniżej naskórka, silnie pobudzając syntezę kolagenu i ceramidów, wyraźnie poprawiając jędrność i elastyczność skóry. I ja to wyczułam, gdyż cera przyjemnie stała się bardziej zwarta.

Komponenty tworzące to serum to nie tylko wit. C i niacynamiden to także ekstrakt z zielonych owoców potęguje działanie antyoksydacyjne, neutralizując wolne rodniki odpowiedzialne za proces starzenia się skóry.

Serum na przyjazny zapach. Z wchłanianiem nie ma problemów, dlatego dobrze jest go użyć pod makijaż kiedy o poranku spieszymy się do wyjścia. Nie zauważyłam po nim podrażnień i innych skutków ubocznych. Cera po nim jest wystarczająco nawilżona, wygładzona, a struktura znacznie poprawiona.

💗mineralną emulsję ochronna SPF30. Jest to produkt całoroczny, ponieważ ochroną powinniśmy się zabezpieczać bez względu jaka panuje pora roku. Chroni ona przed szkodliwym promieniowaniem UVB i UVA. Chroni przed negatywnym oddziaływaniem światła niebieskiego (HEV) emitowanym przez ekrany urządzeń elektronicznych. Jest dość rzadka, bieli i nie wchłania się całkowicie. Na skórze pozostawia film, dlatego ciężko jest mi jej używać na twarz pod makijaż, ponieważ mam wrażenie, że będzie on prześwitywać pod podkładem. Natomiast na inne części ciała jest już ok bo mnie tak nie drażni jej sam widok jaki utrzymuje się dość długo na skórze. Polecam jej nakładać znikomą dozę. Jest bezzapachowa.

Znacie produkty Bioliq?

post sponsorowany

pozdrawiam - Magda

6 komentarzy:

  1. Z tej marki miałam żel do mycia twarzy i był całkiem ok :) Kiedyś polubiłam się również z ich kremem pod oczy, ale nie wiem czy jest jeszcze dostępny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba czytam o nich pierwszy raz, ale mnie nimi zainteresowałaś. Chętnie je przetestuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że zapowiadają się wspaniale. Jeszcze nie miałam przyjemności z tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie raz słyszałam o tej marce, nie jestem pewna, ale chyba nawet kiedyś miałam jakieś serum z ich firmy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam jeszcze kosmetyków tej marki, ale chętnie to zmienię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam lata temu jakiś produkt od Bioliq do twarzy, bodajże serum. Teraz mam w zapasach krem spf

    OdpowiedzUsuń