5 października 2023

ZABAWNE NAPISY NA KOSZULKACH JAKIE POPRAWIAJĄ HUMOR I WYRAŻAJĄ CHARAKTER

 Witam

Odkąd tylko sięgam pamięcią, a są to lata szkoły podstawowej sport zaczął regularnie przeplatać się w moim życiu. Zawody szkolne, międzyszkolne, SKS, aktywne spędzanie weekendów z rodzicami - to wszystko sprawiło, że polubiłam być w ciągłym ruchu i uprawiać amatorsko kilka dziedzin sportu.

Wciągnęłam się w grę w siatkówkę, kosza, chodziłam na zajęcia taneczne oraz co pozostało mi do dzisiaj – jazda rowerem.

Podkoszulek, dresów, spodenek nigdy w mojej szafie nie brakowało i do tej pory nie brakuje. Nawet się cieszę bo pracując w zawodzie budowlanym nie wymaga się ode mnie strojów typowych jak np. do biura. Pod tym względem jestem w żywiole bo luźny look zawsze mi sprzyjał i czuję się w nim sobą. Nie oznacza to, że w garderobie nie mam typowo kobiecych ubrań. Zawsze znaleźć można u mnie małą czarną – szpilki oraz inne typowo kobiece fatałaszki:)



Trafiając niedawno w internecie na sklep z podkoszulkami Centrum Koszulek
nie mogłam się powstrzymać, aby przejrzeć co oferuję.

Na stronie spędziłam kilka godzin zanim zdecydowałam się na 3 podkoszulki z napisami jakie mnie cieszą i chętnie je demonstruję.

A teraz poznajcie mój wybór. Są to 3 koszulki jakie wybrałam i noszę je dumnie. 


 
Przed nami szykuje się cieplutki dzień - uwielbiam takie dni, a wy?

W taki dzień obowiązkowy jest dla mnie luźny look, w szczególności podkoszulki, a jak jeszcze z zabawnym napisem to już jestem cała happy!

Moja z przesłaniem NIC NIE MUSZĘ daje mi do myślenia. Bo czy muszę cokolwiek robić? A no tak wychodzi, że muszę bo z reguły jestem aktywną osobą i oprócz pracy zawodowej w trakcie dnia wykonuję szereg czynności jakie sprawiają, że dobrze się czuję.


Czy też czujecie się jak przysłowiowa ryba w wodzie, kiedy prowadzicie auto? Mnie rodzice wysłali na prawko bardzo wcześnie bo w 3 klasie liceum, a teraz siostra się śmieje, że już przeszło ćwierć wieku mam prawko. I jestem z tego dumna bo nie schowałam go do szuflady tylko na co dzień zasiadam na "sterami" i jeżdżę w różne miejsca. Samochody klasyczne mało mnie interesują, wolę terenowe, pikapy lub furgony czy vany. Jazda z przyczepką też nie jest mi obca, ale szczerze? to nie przepadam jej ciągnąć hahaha

Na tą propozycję skusi się pewnie wielu z was. Ten nadruk mówi sam za siebie i sądzę, że poprawi niejednemu nastrój i sprawi, że samoocena noszącemu wzrośnie. I o to w końcu chodzi! 

Miejsce to raj dla takich tygrysków jak ja co lubią buszować w odnalezieniu wymarzonego napisu na swojej przyszłej koszulce. Sklep oferuje nam koszulki z nadrukiem na każdą okazję. Czy to nie wspaniałe? Znajdziecie mnóstwo świąt, dni z odpowiednimi, zabawnymi napisami. Takie koszulki są idealnym pomysłem na prezent. Centrum Koszulek to nie tylko zajefajne napisy to także kreatywna grafika, śmieszny motyw jaki będzie pasować do danej osoby jaka np.: jest wielbicielką kotów, albo uwielbia motoryzację jak ja. W ofercie znajdziecie koszulki dla niej i dla niego w różnych rozmiarach i kolorach. 

 Lubicie takie podkoszulki z nadrukami?

#wpis sponsorowany

pozdrawiam - Magda

6 komentarzy:

  1. Dowcipne te napisy :-))) Grunt to poczucie humoru :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałabym się zastanowić , co by mnie odpowiadało :-)

      Usuń
  2. Nie jestem fanką takich koszulek, ale jeśli ktoś lubi, to na pewno w tym sklepie znajdzie coś dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że podobają mi się takie koszulki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raczej wolę koszulki bez napisów, ale te też wyglądają fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjne. a jakość samych koszulek?

    OdpowiedzUsuń