29 grudnia 2023

ZNAKOMITY KREM OD NUXE 3 W 1 JAKI DBA O MOJĄ CERĘ ZIMĄ

Witam

W kalendarzu adwentowym od Pure Beauty jest mnóstwo ciekawych kosmetyków. Podczas otwierania w pierwszym tygodniu okienek napotkałam krem od Nuxe Fraiche nawilżający 3w1.
 

Można go stosować jako krem nawilżający, mleczko do demakijażu, a także jako maska.

Jego wegańska formuła zawiera 98% składników pochodzenia naturalnego. Nie pozostawia tłustej warstwy. Produkt idealny dla fanów minimalistycznej pielęgnacji. U mnie co prawda nie ma minimalistycznej, ale dla odmiany chciałam go koniecznie poznać.


Po krem mogą sięgnąć panie z każdym rodzajem skóry, zwłaszcza wrażliwą potrzebującej głębokiego nawilżenia i wypełnienia.



Jak go stosować?

Krem może być stosowany na kilka różnych sposobów.

  • Jako krem nawilżający i pod oczy:stosuj rano i wieczorem na suchą i oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu.
  • Jako mleczko oczyszczające:nakładaj obficie palcami lub wacikiem, wykonując delikatny masaż.masaż uaktywni jego oczyszczającą moc i skutecznie rozpuści makijaż i zanieczyszczenia, nie pozostawiając tłustej warstwy.
  • Jako maska wypełniająca:Nakładaj 1-2 razy w tygodniu grubą warstwę na skórę. Pozostaw na 5 minut. Pozbądź się nadmiaru wilgotnym wacikiem/ bawełnianą ściereczką

Składnikami aktywnymi w nim są:

Mleczko i olej ze słodkich migdałów, wyciąg z czerwonych alg, masło shea.

Połączenie mleczka z olejem ze słodkich migdałów otula skórę miękką powłoką, zapewniając natychmiastowe i długotrwałe nawilżenie.

Formuła produktu została wzbogacona o wyciąg z czerwonych alg o właściwościach porównywanych do kwasu hialuronowego, która trwale poprawia nawilżenie, osiągając udowodnioną skuteczność do 48 godzin*. Dodatkowa zaleta przy demakijażu: idealne stężenie masła shea, które w połączeniu z olejkiem ze słodkiego migdała pozwala skutecznie rozpuścić makijaż pod wpływem masażu, przy jednoczesnym działaniu pielęgnacyjnym.

Krem znajduje się w tubce. Mamy go, aż 100 ml. Zapach jest obłędny mnie po prostu zachwycił. Jest to połączenie świeżych nut gorzkiej pomarańczy, frezjii i cedru. Bez obaw możemy go nałożyć pod same oczy, ponieważ formuła nie podrażnia ich okolic. U mnie sprawdza się jako krem nawilżający i maska. Do demakijażu go nie stosuję, ale jak macie ochotę to spróbujcie.
 
Po skończeniu tubki warto ją poddać recyklingowi. Ja oczywiście nie omieszkam to zrobić.

Krem 3-en-1 jest znakomitym nawilżaczem. Moja cera w chwili obecnej potrzebuje codziennie takiego kopa by mogła dobrze wyglądać. Poza tym wysuszenie zawsze sprzyja pojawiającym się zmarszczkom, a tego przecież nie chcemy, dlatego tym bardziej solidne nawilżenie się należy każdej kobiecie jaka zmaga się z wciąż wysuszającą się cerą.

#współpraca barterowa
#wpis sponsorowany


pozdrawiam - Magda

6 komentarzy:

  1. Na ten krem nawilżający skuszę się z prawdziwą przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kremy w tubce, bardzo higieniczna forma nakładania 😊 Tego konkretnego nie znam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kalendarze adwentowe kosmetyczne słyszałam o nich, ale nigdy nie próbowałam. Anne 18.

    OdpowiedzUsuń
  4. 100 ml to sporo jak na krem, super ze zapach Cię zachwycił, mam wrażenie że produkty tej marki wyróżniają śię ślicznymi zapachami

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam kremu innego latem , czy zimą - może to błąd

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro krem jest znakomity, to tym chętniej się na niego skuszę.

    OdpowiedzUsuń