25 stycznia 2024

DOMOWA BIBLIOTECZKA - "Kuchnia włoska krok po kroku" autorstwa Laury Zavan

Witam 
 
Mówi się, że kuchnia włoska jest prostą kuchnią i jeżeli znajdzie sobie amatora to ten pozna multum smaków opartych na pomidorach i oliwie. Dodatkowo wszelkie makarony jakie w niej uczestniczą dają na talerzu wizualnie efekt jakiego nie znajdzie się w innych potrawach.

"Kuchnia włoska krok po kroku" autorstwa Laury Zavan została napisana w bardzo prosty i przystępny sposób. Chodzi mi o to, że skupia się ona na samych przepisach. Każdy z nich jest dokładnie omówiony. Kolejne etapy nawet laikowi nie sprawią problemów podczas gotowania. Jak ja lubię takie rozwiązania! Dlatego, tak ochoczo sięgam po takie kulinarne propozycje. 
 

Książka prowadzi za przysłowiową rękę. Dania jakie słyszeliśmy jedynie ze słuchu stają się realne w naszej domowej kuchni. Z łatwością przygotujemy risooto czy sławną i smaczną lasagne. Ciekawą opcją są zdrowe, pieczone warzywa jakie stają się wartościowe i przygotowane ze smakiem. Do tego jak wykonać poszczególne makarony. Krok po kroku przepisy zdradzają proporcje składników do ciasta oraz jak je kroić czy zagniatać. 
 
W takim poradniku do gotowania nie mogło oczywiście zabraknąć fotografii. Jest ich bardzo dużo i mi to jak najbardziej odpowiada, ponieważ zdjęcie czasami więcej przekazuje niż sama treść.

Poradnik składa się z następujących rozdziałów:
  • przekąski do aperitifu,
  • warzywa na różne sposoby,
  • makarony, risotta i kluski,
  • ryby,
  • mięsa,
  • desery.
KUCHNIA WŁOSKA. KROK PO KROKU. Premiera jej odbyła się 06.09.2023 r.


"Kuchnia włoska krok po kroku" autorstwa Laury Zavan jest dostępna www.rm.com.pl
 
#współpraca barterowa
#wpis sponsorowany

pozdrawiam - Magda

5 komentarzy:

  1. Lubię takie książki, ale tej nie miałam okazji poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za włoskim jedzeniem. Poza pizzą, ale dla miłośników gotowania i tej kuchni myślę, że to całkiem fajny pomysł na prezent. Anne 18.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuchnia włoska! Uwielbiam, choć próbowałem jedynie w naszym polskim wydaniu... Ale od jakiegoś czasu trzyma się mnie myśl o dłuższym wyjeździe do Italii, więc kto wie ;) A tymczasem skosztuję smaku południowego słońca... na talerzu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do książek to kucharskie należą do mojego ulubionego gatunku. Kiedyś byłam niemal uzalezniona od przeglądania gazetek i ksiażek kulinarnych. Chętnie sięgnęłabym po powyższą publikacje

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że jest to jedno z wydań, które będę polecać dalej.

    OdpowiedzUsuń