1 lutego 2024

AKTYWNE SKŁADNIKI W ZIMOWYCH KOSMETYKACH JAKIE DBAJĄ O MOJĄ SKÓRĘ

Witam


Zimową porą lubię opiekować się swoją skórą wyjątkowymi kosmetykami. Pod koniec zeszłego roku do mojej kosmetyczki trafiło kilka produktów Alexcosmetic. Dziś chciałam się z wami podzielić opinią na ich temat.



❤️Elixir znakomicie sprawdzi się w mrozy jak i w pomieszczeniach z klimatyzacją i centralnym ogrzewaniem, ponieważ zapobiega wysuszaniu cery oraz reguluje wilgoć w naskórku. Jego solidna formuła łatwo się rozprowadza. Nada się on do skóry suchej i wrażliwej czyli u mnie dopasowanie idealne. Aplikuję go o poranku i na noc, gdzie pozwalam sobie na jego większą dawkę. W składzie znajdziemy: olej z kiełków pszenicy, pantenol, alantoinę, ekstrakt ze słodkich ziemniaków, kwas hialuronowy.

❤️Day Night Lip Attention to wymarzona moja pomadka do ust. Numer 1 w tym sezonie. Co prawda aplikacja odbywa się za pomocą palca, ale nałożona raz (bez jedzenia i picia) ochrania usta kiedy wychodzę z domu na chłód przez wiele godzin. Ma ona owocowy posmak, pod ciepłym opuszkiem przyjemnie się rozpuszcza co sprzyja nakładaniu. Usta przy niej są nawilżone i odżywione. Posiada w składzie np.: olej rycynowy, masła: shea, z ziaren kakaowca, olej z nasion słonecznika, wit. E.

❤️Solid Vegan Deo Balm. To dezodorant w balsamie. Jego aplikacja nie jest mi obca. Znam ją i zupełnie mi nie przeszkadza (palcem). Deo posiada w składzie między innymi: masło shea, skrobię kukurydzianą, sodę oczyszczoną, olej: kokosowy, jojoba, z nasion słonecznika, linalol. Deo likwiduje wszelki pot, nie czuć nawet używanych ubrań. Ma również działanie pielęgnacyjne i likwiduje podrażnienia po depilacji. W zapachu jest rześki. Nie posiada aluminium!

Każdy z kosmetyków pozytywnie mnie zaskoczył zarówno działaniem jak i składem. Na pewno do nich powrócę po raz kolejny bo warto.



Czy kojarzycie tą markę? 

Jeżeli nie, to warto jest się nią zainteresować jeżeli cenicie sobie produkty z mnóstwem naturalnych komponentów.

#współpraca barterowa
#wpis sponsorowany


pozdrawiam - Magda

5 komentarzy:

  1. świetny blog zostaję na dłużej ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wiedzieć, że te kosmetyki są warte uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra pomadka do ust w zimę jest potrzebna, zapisze sobie nazwę tej która polecasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne ciekawe produkty, do wyprobowania

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie to podsumowałaś :)

    OdpowiedzUsuń