3 lutego 2024

馃挌ZIELONO MI馃挌 NA ZBLI呕AJ膭C膭 SI臉 WIOSN臉 /艁ATWA UPRAWA/

Witam

Dzieci艅stwo jest to najlepszy czas dla ka偶dego dorastaj膮cego cz艂owieczka. Ja go wspominam jako dojrza艂a kobieta z sentymentem i 偶a艂uj臋 czasami, 偶e nie mog臋 wr贸ci膰 do tamtych b艂ogich czas贸w. Jedn膮 z wielu rzeczy jak膮 doskonale pami臋tam to ogr贸d w moim rodzinnym domu, kiedy dorastaj膮 zajmowa艂am si臋 r贸偶nymi ro艣linami z babci膮. To ona "zarazi艂a" mnie ogrodnictwem, piel臋gnacj膮 kwiat贸w, warzyw i owoc贸w.

Teraz kiedy mieszkam w swoich czterech k膮tach mam jedynie kwiaty w doniczkach. W porze letniej jest u mnie bardzo zielono, a znajomi zazdroszcz膮 mi dobrej r臋ki w zajmowaniu si臋 ro艣linami.

Wiosna to dla mnie czas, kiedy sadz臋 nowe ro艣linki by mie膰 w mieszkaniu zielono i przyjemnie. Og贸lnie to bardzo lubi臋 si臋 nimi zajmowa膰 w ich otoczeniu czuj臋 si臋 znacznie lepiej, daj膮 mi t膮 rado艣膰 i w pewnym sensie spok贸j. Ostatnio trafi艂y do mnie boxy od https://latwauprawa.pl/ z ro艣linami jakie b臋d臋 sama sadzi膰 od nasion.



Je偶eli jeste艣cie sympatykami ro艣lin jak ja to polecam wam zajrzenie na stron臋. Znajdziecie tam mas臋 r贸偶nych ro艣lin ozdobnych, warzyw, owoc贸w jakie mo偶na wyhodowa膰 w domu. Sadzenie ich jest banalnie proste i u mnie ju偶 niebawem zobaczycie w rolce na IG jak je sia艂am.

Moje cztery ro艣linki s膮 przygotowane do sadzenia od nasion. Zestawy s膮 wyposa偶one w doniczki, nasiona i inne dodatki jak:

  • kulki keramzytu, s膮 niczym innym jak naturalnie pochodz膮c膮 glin膮, wypalan膮 w piecu w wysokiej temperaturze. Keramzyt doskonale napowietrza ziemi臋 tworz膮c idealne warunki do uprawy
  • hydro偶el jest substancj膮 magazynuj膮c膮 wod臋. Jest to „swoisty magazyn wody” dla korzeni. Dzia艂anie hydro偶elu polega na zatrzymaniu wody, a nast臋pnie jej oddaniu w odpowiednim czasie. Hydro偶el pozostawia wolne przestrzenie, dzi臋ki czemu zwi臋ksza pulchno艣膰 gleby. Ponadto, stymuluje rozw贸j systemu korzeniowego
  • pa艂eczka nawozowa posiada odpowiednio dobrane mikroelementy, kt贸re wp艂ywaj膮 na kondycj臋 plonu. Ponadto, jedna pa艂eczka nawozowa wystarczy na minimum 60 dni.
  • pod艂o偶e 1 litr (starannie dobrana mieszanka ziemi i mikroelement贸w)
  • perlit (zmieszany bezpo艣rednio z pod艂o偶em)
  • instrukcj臋 uprawy


Jeste艣cie mi艂o艣nikami zieleni w mieszkaniu? 
Musicie koniecznie zajrze膰 na 艁atw膮 Upraw臋
Jestem przekonana, 偶e wybierzecie na wiosenny czas ciekaw膮 ro艣link臋 do mieszkania. 
Takie boxy ro艣linkowe s膮 znakomitym pomys艂em na prezent walentynkowy

#wsp贸艂praca barterowa
#wpis sponsorowany


pozdrawiam - Magda

6 komentarzy:

  1. Ja od ro艣linek trzymam sie z daleka, no nie mam r臋ki do ro艣lin.

    OdpowiedzUsu艅
  2. ch臋tnie zajrz臋 na stron臋 ;D

    OdpowiedzUsu艅
  3. Bardziej co艣 dla mojej mamy ni偶 dla mnie, ja nie mam r臋ki do kwiat贸w. Jednak faktycznie niebawem b臋dzie ju偶 na nie sezon. Anne 18.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ojej, ale fajne! Ja nie jestem wielk膮 mi艂o艣niczk膮 ro艣lin, ale co艣 czuj臋, 偶e z tymi mog艂abym si臋 zaprzyja藕ni膰.

    OdpowiedzUsu艅
  5. Ale fajne! Zerkn臋 do nich :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Jestem wielk膮 mi艂o艣niczk膮 ro艣lin, wi臋c dzi臋kuj臋 za polecenie strony.

    OdpowiedzUsu艅