27 marca 2024

4 PROSTE KROKI W ŚWIADOMEJ PIELĘGNACJI SKÓRY #SKINSTREAMING

 Witam


Czy minimalistyczna rutyna pielęgnacyjna jest wam już znana? Ja ostatnio za pośrednictwem Pure Beauty poznaję nową jak dla mnie formę beauty zwaną Skin Streaming. Jest ona rekomendowana przez dermatologów. 



Skin Streaming jest świadomą pielęgnacją jaka opiera się na kilku prostych krokach i uwzględnia:

  • łagodny produkt do oczyszczania
  • serum dopasowane do potrzeb skóry
  • nawilżenie, oraz
  • ochronę SPF

Co jest kluczowe w tych produktach?

DOBÓR SKŁADNIKÓW AKTYWNYCH!



W estetycznym boxie jaki trafił w moje ręce znajdowało się kilka produktów jakie pozwoliły mi zadbać o cerę w następujących krokach:

KROK 1 - OCZYSZCZANIE
CeraVe Nawilżająca emulsja do mycia dla normalnej i suchej skóry ​

  • delikatnie oczyszcza i odbudowuje barierę ochronną
  •  nawilża i regeneruje
  •  zawiera 3 kluczowe ceramidy i kwas hialuronowy

Emulsja jest bezzapachowa, nie pieni się, jest łagodna dla cery. Bardzo dobrze zachowuje się z moją cerą wrażliwą.

KROK 2 -SERUM
Vichy Liftactiv Specjalist B3 serum na przebarwienia i zmarszczki

  • redukuje przebarwienia
  •  przywraca skórze koloryt
  •  formuła zawiera 5 %niacynamidu, kwas glikolowy i witaminę Cg

Po jednym zastosowaniu serum to miło mnie zaskoczyło, ponieważ odczułam pierwsze wygładzenie. Ultralekka Konsystencja jest lekka, szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy na skórze.
 
 

KROK 3 - NAWILŻENIE
La Roche senstive - krem prebiotyczny nawilżający.

  • zapewnia nawilżenie do 48 godzin
  • koi skórę i zmniejsza podrażnienie
  • łagodzi uczucie ściągnięcia i pieczenia
  • zawiera glicerynę, ceramidy i wodę termalną z La Roche-Posay

KROK 4 -OCHRONA SPF
Vichy - lekki fluid przeciw oznakom starzenia SPF50+

  • daje ochronę przed promieniowaniem UVA i UVB
  • koryguje oznaki fotostarzenia
  • lekka formuła oparta jest na opatentowanej technologii Netlock i aktywnych składnikach przeciwstarzeniowych


Ten ultralekki wodny fluid koloryzujący pozwala skórze oddychać. Daje niewidoczne wykończenie i nie zostawia tłustej powłoki.

Metoda #skinstreaming przynosi z czasem oczekiwane rezultaty. W zależności od stanu cery możemy liczyć na prawidłową opiekę, nawilżenie jakie jest kluczowe dla mnie, oraz odmłodzenie. Dobrze dobrane produkty z aktywnymi komponentami mogą czasami przynieść zadowolenie dla każdej z nas. Myślę, że każda kobieta powinna spróbować tej metody, bo każda z nas chce wyglądać jak najdłużej młodo i być przykładem dla innych.

#SKINSTREAMING #VICHY #LAROCHEPOSAY #CERAVE #FACECARE #SKINCARE #TESTOWANIESPONSOROWANE
 
#współpraca barterowa
#wpis sponsorowany

pozdrawiam - Magda

6 komentarzy:

  1. Słyszałam już o tej metodzie, ale jeszcze więcej o niej nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodałabym jeszcze jeden krok - złuszczanie przynajmniej raz w tygodniu. Ale tak, zgadzam się z innymi krokami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiedziałam, że stosuję ten trend w mojej pielęgnacji ;) Tych konkretnych kosmetyków nie znam, ale marki lubię, więc będę je mieć na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię kosmetyki marki Vichy, zawsze świetnie się u mnie sprawdzają!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne są kosmetyki tej marki, nie mogę się doczekać na poszczególne testy. Angela

    OdpowiedzUsuń