23 marca 2024

WEGAŃSKI DEZODORANT OD BIOLAVEN Z OSTATNIEGO BOXU PURE BEAUTY

Witam


Sylveco to polska firma, która wyróżnia się na tle rynku kosmetycznego, wypuszczaniem produktów o bardzo dobrych składach, oferta tych zacnych kosmetyków staje się coraz szersza, a w blogosferze krążą pochlebne recenzje.


BIOLAVEN to marka kosmetyków naturalnych stworzona przez firmę SYLVECO. Są to produkty uniwersalne, delikatnie pachnące, wykazujące właściwości normalizująco – przeciwstarzeniowe.

Wyróżnia je zawartość dwóch charakterystycznych składników aktywnych:

– olejku lawendowego i oleju z pestek winogron.

💙Olejek lawendowy nadaje słodki ziołowo-kwiatowy aromat, ponadto relaksuje, łagodzi podrażnienia skórne, działa przeciwłojotokowo.

💙Olej z pestek winogron jest bogatym źródłem witaminy E, zwanej witaminą młodości.



W ostatnim boxie od Pure Beauty znajdował się jeden z dwóch moim ulubieńców jest to BIOLAVEN Dezodorant - kosmetyk wegański

Jest to produkt przeznaczony dla dla mężczyzn jak i dla kobiet. Zdecydowałam się go poznać, ponieważ zaczęłam więcej ćwiczyć, a co za tym idzie? Oczywiście, człowiek więcej wydziela potu. Chcąc temu zapobiec już od pierwszego treningu zaczęłam nim osłaniać pachy. Aplikowałam go raz na dobę, wieczorem. 



Jest to produkt naturalny, zawiera kompleks ekstraktów o właściwościach ściągających (kora dębu, liść szałwii lekarskiej i kwiaty lawendy) i wraz ze składnikami absorbującymi pot, niweluje nieprzyjemny zapach. Kombinacja olejków eterycznych z bergamotki i lawendy w połączeniu z aromatyczną kompozycją winogronową pozostawia uczucie pachnącej świeżości i komfortu przez dłuższy czas. Podczas praktycznie doby nie odczuwałam potrzeby ponownej aplikacji. Dezodorant zapobiegł wydzielaniu się nieprzyjemnego zapachu. Mogłam liczyć na niego nie obawiając się, że spotkam się z przykrą sytuacją wśród innych osób. 

#współpraca barterowa
#wpis sponsorowany


pozdrawiam - Magda

8 komentarzy:

  1. Czuje sie zachęcona do przetestowania tego dezodorantu. Pachnąca świeżość jest super zwłaszcza w ciepłe dni

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam dezodorantów, chociaż zastrzegam, że nie mam nic przeciwko nim, po prostu mnie nie odpowiada taka opcja chronienia przed brzydkim zapachem, ale gdybym intensywnie trenowała, pewnie wzięłabym pod uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wrazenie, ze coraz wiecej jest weganskich kosmetykow :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na polskich producentów zawsze warto stawiać, tak myślę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią wypróbuje 😀skład fajny to warto 😀pozdrawiam Monika F

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny, bo mały, idealny do podróży - muszę go poszukać

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam swoich ulubieńców, jeśli chodzi o antyperspiranty. Tutaj na pewno zaletą jest przyjazny skład

    OdpowiedzUsuń