29 lipca 2024

PROMOCJA SERUM MIXA LAB W ROSSMANNIE

Witam


Kochani serum do twarzy to jeden z kilku etapów w pielęgnacji mojej cery. Oprócz prawidłowego oczyszczania, stosowania maseczek, kremów to właśnie serum jest wisienką na torcie w dbaniu o cerę.



W trakcie roku spotyka mnie parę niespodzianek...a to nawilżenie spada do poziomu kiedy muszę solidnie przyłożyć się do jego wsparcia, albo pojawiają się przebarwienia z jakimi podejmuję walkę. Nie ukrywam, czasami pielęgnacja twarzy nie jest prosta, dlatego wspomagam się:

↘️serum przeciw niedoskonałościom z KWASEM SALICYLOWYM I NIACYNAMIDEM,
↘️serum przeciw przebarwieniom z WITAMINĄ CG I KWASEM GLIKOLOWYM lub
↘️serum nawilżającym z HIALURONOWYM I KWASEM MLEKOWYM od @mixa_polska

‼️𝗦𝗘𝗥𝗨𝗠 𝗠𝗜𝗫𝗔 𝗟𝗔𝗕 𝗼𝗯𝗲𝗰𝗻𝗶𝗲 𝗱𝗼𝘀𝘁ę𝗽𝗻𝘆 𝗷𝗲𝘀𝘁 𝘄 𝗽𝗿𝗼𝗺𝗼𝗰𝗷𝗶 𝘄 𝗥𝗼𝘀𝘀𝗺𝗮𝗻𝗻 - 𝗣𝗿𝗼𝗺𝗼𝗰𝗷𝗮 𝘁𝗿𝘄𝗮 𝟮𝟯.𝟬𝟳.𝟮𝟬𝟮𝟰-𝟬𝟴.𝟬𝟴.𝟮𝟬𝟮𝟰


#mixa #skincare #serumdotwarzy #magdalenamango #promocja #rossmann
#pielgnacjatwarzy #nowoscikosmetyczne #beauty #pielegnacjaskory #purebeauty

serum do twarzy, pielęgnacja twarzy, nawilżanie twarzy, serum przeciw niedoskonałościom, serum przeciw przebarwieniom, serum nawilżające
 

#współpraca barterowa z Pure Beauty

pozdrawiam - Magda 

5 komentarzy:

  1. Nie znam tej marki, serum nawilżające z chęcią spróbuję na moja twarz:) Monika F

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używałam jeszcze ich, ale wiem, że dużo kobiet używa

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tylko produkty do cery wrażliwej, więc przy okazji wypróbuję. Gosia B.

    OdpowiedzUsuń
  4. To bardzo dobre kosmetyki! Fajnie, że mają teraz promocję.

    OdpowiedzUsuń