15 sierpnia 2024

MOJA OSTATNIA PIELĘGNACJA Z DERMOKOSMETYKAMI OD DERMEDIC

Witam

Kosmetyczka w tej chwili zasilona jest u mnie dwoma dermokosmetyki od Dermedic Polska.


Linia dermokosmetyków Dermedic HYDRAIN3 HIALURO mieści kilka produktów. U mnie znalazła się Woda micelarna oraz Krem-żel ultranawilżający.



Woda micelarna mieści: kwas hialuronowy, hydroveg VV, glicerynę, alantoinę i mocznik.

Przeznaczenie:

👉można jej użyć do demakijażu twarzy, oczu i ust
 
Właściwości i inne zalety:

👉nie pozostawia na skórze tłustego filmu
👉ma działanie odświeżające i łagodzące
👉zapobiega nadmiernemu wysuszaniu skóry

Płyn ma postać przeźroczystej wody. Posiada zapach, świeży, lekki i przyjemny.
W moim przypadku, gdzie twarz nie jest przepełniona podkładami, pudrami itd. płyn ze zmyciem radzi sobie doskonale. Pozostawia skórę czystą i odświeżoną. Obawiałam się o oczy, ponieważ są bardzo wrażliwe. Płyn jednak nie wyrządza im nic złego, bardzo pozytywnie oczy na niego reagują. Woda termalna zawarta w nim powoduje brak podrażnień.




Krem-żel zalecany jest do każdego rodzaju skóry wymagającej intensywnego nawilżenia, w tym skóry wrażliwej. Ma przyjemną konsystencję wpadającą w żel jaką łatwo jest wklepać w cerę. Przynosi sprawnie ulgę dla wrażliwej skóry suchej i odwodnionej. Zawiera 4 postacie Kwasu hialuronowego, mocznik,Phytosqualan – Skwalan i Witaminę E.

👉👉👉Dermokosmetyki Dermedic są polecane przez dermatologów oraz trychologów. Zawierają wodę termalną, są przebadane klinicznie oraz hypoalergiczne.

Do 31.08 trwa konkurs, w którym do wygrania jest wycieczka do Paryża 🇫🇷 Więcej informacji znajdziecie na stronie www.paris.dermedic.pl
 
#współpraca barterowa dla Dermedic
#wpis sponsorowany

pozdrawiam - Magda

5 komentarzy:

  1. Dawno nie miałam nic z tej marki. Pamiętam, że kiedyś dostałam jakiś krem żel do twarzy na urodziny, ale niestety nie był dobry dla mojej trądzikowej cery, a szkoda, bo nawilżenie dawał bardzo przyjemne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja teraz używam z firmy Garnier, 3 w 1 też super opcja

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne ciekawe produkty, fajnie że się nimi dzielisz

    OdpowiedzUsuń
  4. Dermedic markę znam, miałam kilka rzeczy między innymi ten płyn micelarny, spoko produkt.

    OdpowiedzUsuń