3 sierpnia 2024

ŻEL NA ZMĘCZONE NOGI JAKI PRZYNOSI ULGĘ /RuscoVen bioGel/

Witam

#współpracareklamowa dla Aboca


Lato to najcudowniejsza i moja ulubiona pora roku. Ma ona dla mnie wiele zalet, ale kiedy temperatury przekraczają 30 stopni to moje nogi stają się ciężkie i zwyczajnie zmęczone. Radzę sobie wtedy na kilka sposób, a
ostatnio poznałam naturalny żel RuscoVen bioGel od @abocapl dzięki kampanii od @trnd_polska



Żel ten to Ekspert w zakresie dobrej kondycji nóg z ruszczykiem, owocem kasztanowca, wąkrotą i winoroślą właściwą.

Dzięki połączeniu wyżej wymienionych suchych ekstraktów nadaje on skórze jędrność
i elastyczność oraz zmniejsza uczucie ciężkich nóg, przede wszystkim pod koniec dnia kiedy moje nogi najbardziej są zmęczone. Skład produktu uzupełnia olejek esencjonalny z mięty o działaniu odświeżającym.

Otrzymujemy go w kartoniku, a właściwy produkt znajduje się w 100 ml tubie z wygodnym aplikatorem. Konsystencja rozsmarowana szybko się wchłania i przynosi wyczekiwaną ulgę.

Zalety używania żelu?

↘️Naturalna formuła.

↘️Przyjemne i długotrwałe uczucie świeżości.

↘️Naturalny zapach uzyskany z czystych olejków eterycznych i ekstraktów roślinnych.
 


Obecnie można skorzystać z promocji na linię produktów RuscoVen. Kupując jeden produkt z linii Ruscoven: BioGel lub kapsułki, klient jest uprawniony do otrzymania drugiego produktu za darmo.

#WybieramRuscoVen #RuscoVen #reklama #pielęgnacjaskóry #ekstraky #naturalnyzel

pozdrawiam - Magda

4 komentarze:

  1. Napewno preparat pomógł i dał ulgę twoim nogom

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o tym żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super że obecnie można skorzystać z promocji

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że obecnie można skorzystać z promocji, taki żel po całym dniu potrafi sprawić przyjemność dając ulgę

    OdpowiedzUsuń