20 października 2024

ŁAGODZĄCY TONIK DO TWARZY OD SYLVECO

Witam

Kolejny miesiąc zbliża się ku końcowi, a ja jestem jeszcze w trakcie poznawania kosmetyków jakie napotkałam w ostatnim boxie od Pure Beauty PUMPKIN SEASON. Mam nadzieję, że poznam je w większości bo za pasem już kolejne pudełeczko pełne niespodzianek.

Dziś na pierwszy ogień idzie mój ulubieniec
SYLVECO DERMO Łagodzący Tonik do twarzy.

 
Tonik znajduje się w buteleczce 200 ml i używając go kolejny tydzień, uważam, że jest wydajny. Ten tonik idealnie pasuje do mojej wrażliwej i naczynkowej cery. Sprawdzi się równie przy cerze z zaczerwieniami, trądzikiem różowatym i rumieniem. Cechuje go subtelny zapach, za który odpowiada wolna od alergenów kompozycja zapachowa. 


Składnikami aktywnymi w nim są:
 
👉Alantoina i betaina koją wrażliwą i podrażnioną skórę, przynosząc jej natychmiastową ulgę.

👉Ekstrakt z aceroli, bogaty w witaminę C, działa antyoksydacyjnie, redukując widoczność zaczerwienień i rumienia, dzięki czemu cera odzyskuje jednolity koloryt i promienny blask.

👉Dzięki zawartości pantenol i niacynamidu, tonik wspomaga odbudowę bariery ochronnej skóry, minimalizując podrażnienia i przyspieszając regenerację. Niskocząsteczkowy kwas hialuronowy zapewnia głębokie nawilżenie, poprawiając elastyczność i wygładzenie skóry.

👉Dodatek kwas laktobionowy delikatnie, ale skutecznie usuwa martwe komórki skóry, wspierając regenerację i odnowę naskórka. Regularne stosowanie tego toniku pomaga długotrwale poprawić kondycję i wygląd skóry.

Tonik przywraca odpowiednie pH skóry. Łagodzi drobne u mnie zaczerwienienia. Używam go przed nałożeniem kremu o poranku i na noc. Jest to kosmetyk apteczny.

Opakowanie po zużyciu jest przeznaczone do recyklingu lub odzysku energetycznego.

Używacie toników w swojej pielęgnacji cery?

#współpraca Pure Beauty

pozdrawiam - Magda

4 komentarze:

  1. O proszę jak Sylveco zmieniło szatę graficzną, zaskakujące. Aktualnie mam hydrolat. ZAciekawiłaś mnie tym tonikiem chętnie przetestuję jak nadarzy sie okazja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tonik to podstawa, od wielu lat używam regularnie tego rodzaju kosmetyki 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam, że kiedyś kosmetolożka poleciła mi jakiś produkt z Sylveco i nawet się u mnie sprawdzał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej firmy. Zaciekawiłaś mnie tym produktem, muszę poszukać.

    OdpowiedzUsuń