20 maja 2013

Lirene-Cytrynowy Krem do rąk!

Witam.
Przedstawiam  dziś cytrynowy krem do rąk Lirene. Krem dostałam od siostry, gdzieś na początku zimy. Stosowałam go praktycznie do nie dawna bo jak wiemy tegoroczna wiosna przyszła do nas w tym roku późno więc krem  zimował i zimował. Ale się skończył :) i dobrze bo nie lubię rozpoczynać kolejnego produktu jak nie skończę obecnego!
Producent poleca ten krem do codziennej pielęgnacji skóry przesuszającej się. Receptura kremu zapewnia intensywne nawilżenie oraz wygładzenie skóry dłoni, zabezpieczając ją przed niszczącym działaniem chlorowanej wody i detergentów. Dzięki lekkiej formule krem łatwo się wchłania, pozostawiając skórę miękką i gładką w dotyku. Podstawowe składniki w kremie to:
sok z cytryny -wygładza i zmiękcza skórę
hialuronian sodu- zabezpiecza skórę przed wpływem niekorzystnych czynników zewnętrznych
gliceryna -nawilża skórę, poprawia miękkość naskórka
Moja opinia.
 Krem znajduje się w klasycznej średniej tubce o pojemności 75 ml. (cenę znalazłam w necie około 7 zł) z zamknięciem na klik. 
Jaskrawość opakowania jest idealna ponieważ łatwo można go namierzyć w koszyku z kosmetykami jaki ja posiadam poza tym kolorystycznie tubka wygląda "spójrz na mnie". Konsystencja kremu jest średnio gęsta o barwie białej. 
Nie wielka ilość kremu starcza, aby nakremować dłonie. Szybko się wchłania pozostawiając na chwilę skórę rąk jakby była mokra. Stonowany cytrynowy zapach utrzymuje się dłuższą chwilę na dłoniach. Kremu używałam raz lub dwa razy dziennie. Faktycznie bardzo pomógł mi na wysuszoną skórę dłoni. 
Po kilku razach poczułam kolosalną zmianę. Ustały zrogowacenia, skóra zmiękła stała się odżywiona i nawilżona. Często krem zabierałam ze sobą w zimie jak wychodziłam z domu. Mogłam tym zapobiegać powstawaniu na dłoniach wysuszonej skóry. Krem bardzo wydajny.Testowany był deramtologicznie. Powinien być zużyty w ciągu 12 msc. od dnia otwarcia.
pozdrawiam Mango!

11 komentarzy:

  1. Cytrynkę to ja lubię, chętnie bym spróbowała :) Ale mam dość kremów do rąk póki co ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten zapach może być ciekawy :) Cytrynka wybiela dłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham wszystko co cytrynowe :D tylko jak mnie cytrynka wybieli to już bedzie hit sezonu,bo jestem i tak bez tego bladziochem mega:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Musi pięknie pachnąć :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba będzie wypróbować, uwielbiam kremy do rąk, mam bzika na punkcie pielęgnacji dłoni. A dobre kremy to na wagę złota :) Dzięki za recenzje

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubię cytrynowych kremów do rąk, chociaż bardzo kojarzą mi się z dzieciństwem. Dobrze, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam teraz liren w wersji z avocado i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może się na niego skusze ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem kremomaniaczką :-) tego akurat jeszcze nie miałam, ale na pewno kiedyś do mnie przywędruje bo uwielbiam cytrusowe zapachy w kremach

    OdpowiedzUsuń