18 maja 2013

Duet od JM&SpaWellness!

Witam!
Prezentuję dziś dwa mydełka otrzymane w ramach współpracy z www.pl-uroda.pl. Były one w przesyłce wraz z wcześniej zrecenzowaną  solą do kąpieli o zapachu róży oraz  masłem "mufinką".
 MYDEŁKO ARGANOWE
Co na jego temat dowiadujemy się od producenta?
Mydło na bazie roślinnej z dodatkiem certyfikowanego olejku arganowego i protein mleka koziego ma właściwości silnie nawilżające, odżywcze i uelastyczniające skórę. Łagodzi podrażnienia, oczyszcza i rozświetla skórę. Polecane do każdego typu skóry.

Mini kosteczka mydełka ma przyjemny, delikatny zapach. Barwa mydełka jest biała z widocznymi złotymi drobinkami, które po umyciu rąk nie są widoczne na skórze (znikają).  Mydełko lekko nawilża i dobrze oczyszcza. Być może przy większej kostce zauważyłabym inne "doznania". Delikatnie się pieni oraz dobrze spłukuje. Mydełko nie zawiera parabenów, alkoholu olejów mineralnych i pochodnych ropy naftowej. Produkt przebadany dermatologicznie, ekologiczny, nie testowany na zwierzętach, nie zawiera organizmów modyfikowanych genetycznie.
MYDEŁKO EKSKLUZYWNE MĘSKIE, PERFUMOWANE
Co na jego temat dowiadujemy się od producenta?
Mydełko przygotowane w 100% na bazie roślinnej, mydlanych wiór produkowanych z olejów roślinnych pochodzących z upraw kontrolowanych biologicznie.  Podstawą wysokiej jakości mydła jest połączenie oleju migdałowego, kruszonych migdałów i masła Shea. Mydło jest wzbogacone ekskluzywnymi zapachami perfum importowanych bezpośrednio z Francji. Masło zawiera substancje tłuszczowe, witaminy A,E,F. Ma właściwości łagodzące i wygładzające. Łagodzi podrażnienia skóry. 
Kosteczka tego mydła była jeszcze mniejsza niż arganowego. Źle się korzystało z takiego skrawka bo wyślizgiwało się z rąk. Testował go mój małżonek. Barwa mydła biała. Po zostawieniu na mydelniczce namakało. Zapach typowo męski nie za ostry. Lekko nawilżało, nie uczulało. Lekko się pieniło i dobrze spłukiwało. Nie znalazłam ceny ile jest warte :(

pozdrawiam Mango!

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajne produkty :) Ale ja jednak wolę mydło w płynie :D
    Z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałam kilka miniaturek tych mydełek przy zamówieniu kremu do rąk, niestety na razie żadne nie przypadło mi do gustu :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam używam mydełek w kostce, ale zazwyczaj takie nie za drogie typu Fa, Luksja :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te mydełka pod każdym względem !! :) Też miałam możliwość ich testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Testowałam podobne mydełka i zapach mandarynki z bergamotką podbił moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję współpracy i życzę udanego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. to post po testowaniu...:/

    OdpowiedzUsuń