11 grudnia 2017

KOMFORTOWO W TRAKCIE DNIA Z ANTYPERSPIRANTAMI PRZECIW TWORZENIU PLAM /#DOVE, #REXONA, #AXE/

                                                                                  Witam

W trakcie całego roku dbam o higienę ciała. Chcę codziennie czuć się komfortowo i dobrze w trakcie każdego dnia. Latem wiadomo pocę się więcej. Nie oznacza to, że teraz na chłodniejsze pory roku mój organizm wytwarza mniej potu. To jego zadanie i normalna rzecz jaką jest powstawanie potu.

Pot, można pomyśleć - zmora, utrapienie itd. Tylko niszczy wraz z antyperspirantami ubrania białe lub czarne. A to klasyka w mojej garderobie. 

Ubierając częściej zimą ciemniejsze ubrania nie chcę by zostawały pokryte białym nalotem, natomiast latem (jak i teraz) białą część garderoby ochraniam przed żółtymi plamami. W tym celu wystarczy odpowiedni dobór odpowiednich antyperspirantów. Przedstawię dziś parę kosmetyków zarówno damskich jak i męskich mających na celu ochronę ubrań.


Rexona, Dezodorant spray MotionSense, Invisible Black & White

Jest to łagodny
spray dla skóry, który zapewnia mi ochronę przed potem. Skutecznie niweluje zapach powstający w trakcie dnia. Używany przy noszeniu różnych ubrań zapewnia ochronę ubrań. Zapach ma subtelny nie drażni w trakcie aplikacji. Ubierając jasne stroje podczas aerobiku żółte plamy przestały się pojawiać. Dezodorant jest skuteczny ja go polecam, zawłaszcza panią lubiących jesienne ćwiczenia w domowym zaciszu. 

150 ml/ 12,99 zł


Dove Invisible Dry

Antyperspirant jest uniwersalny dla kolorowych ubrań. Testowany był na 100 kolorach. Zapewnia ochronę nie tylko pach, ale i ubrań jakie noszę na co dzień w szczególności na białych i czarnych. Ma przyjemną dość suchą konsystencję, kremową. Zapewnia mi ochronę przez cały dzień, nawilżając pachy. Dzięki temu nie zaprzątam sobie głowy, że coś mi przeszkadza i denerwuje. Z tym antyperspirantem delikatna skóra czuje się dobrze dzięki 1/4 kremu jaka znajduje się w formule. Produkt nie zawiera alkoholu. 

150 ml/14,49 zł


Dla panów mam również parę propozycji antyperspirantów dbających nie tylko o higienę pach, ale i o ubrania. Dla waszych mężczyzn przetestował je mój mąż:)

Rexona Men, Invisible Black+White

Mężowi spodobał się w pierwszej kolejności zapach, drzewny trochę słodki. Nie mocny, ale dobrze wyczuwalny. Ubierając na co dzień podkoszulki i pocąc się sporadycznie obecnie nie zauważył plam kiedy na koniec dnia ściągał koszulki. Produkt zawiera mikrokapsułki MotionSense, które oddają przyjemny zapach z każdym ruchem. Dlatego ten dezodorant i ja wyczuwałam w trakcie dnia od męża i powiem Wam, że było to przyjemne.

150 ml/ 13,49 zł


 Dove Men + Care Invisible Dry

Ten antyperspirant sprawdził się nieco gorzej niż opisywany  poprzednik. W kwestii ochrony plam jest wszystko dobrze. Na różnych kolorowych ubraniach nie odnotowaliśmy przykrych plam. Natomiast dawał za niską ochronę przed poceniem. Mąż musiał go stosować przynajmniej dwa razy na dobę, a nie jak zapewnia producent, że produkt daje 48 godzin ochrony. 1/4 kremu dawała przyjemne nawilżenie przez co skóra pod pachami była miękka i nie ściągnięta po umyciu pach np: żelem. 

150 ml/ 15,69 zł


Axe Signatura 

Ten antyperspirant wyróżnił się na tle innych. Ma nieco inną formę aplikacji. Trzeba ją samemu zobaczyć. Przez znikome naciśnięcie lekka, ale dość obszerna chmurka sprayu wylatuje przez dozownik. Zapach jest mocny, męski bazuje na nutach agaru i wanilii z akcentem nut drzewnych. Dla nas zapach trafiony. W trakcie dnia zapewnia optymalną ochronę. Daje ochronę zarówno pachom jak i ubraniom. Segregując pranie nie doszukałam się przykrych plam na ubraniach które nosi mąż. 

150 ml/ 15,99 zł


Warto zaopatrzyć się jest w antyperspirant dobrze ochraniający pachy przed pocenie i ochroną ubrań przed przykrymi zaciekami i plamami. Mam nadzieję, że skorzystacie z któreś mojej podpowiedzi. Okres świąteczny sprzyja zakupom dlatego wrzućcie do koszyka dla bliskiej osoby coś co sprawi, że będzie czuć się komfortowo podczas całego dnia.

pozdrawiam - Magda

12 komentarzy:

  1. Ja lubię dezodoranty Rexona i kulki Fa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wybieram raczej te w kulce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej lubię dezodoranty z Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rexonę bardzo lubię, choć czasami zamiast dezodorantu wolę kulkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam Rexonę i byłam bardzo zadowolona. Teraz używam Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kosmetyki firmy Dove:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wolę kosmetyki tego typu w kulce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już kiedyś ci pisałam że na takie antyperspiranty nie zwracam uwagi i stosuję glinkę zieloną. Ale to sama wiesz czemu je odstawiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uzywam najczesciej chyba od NIVEA :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno nie miałam Rexony :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dove lubię, ale Rexona się u mnie nie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń