5 maja 2024

LUSTRA JAKIE STANOWIĄ OZDOBĘ KAŻDEGO POMIESZCZENIA

Witam


Uważam, że każda dekoracja w domu stwarza przytulniejszą przestrzeń. Przynajmniej jest tak u mnie. Uwielbiam dekorować swoje mieszkanie. Poduchami na łóżkach, kwiatami, obrazami, niedużymi bibelotami oraz lustrami. Myślę, że lustra dekoracyjne można porównać do biżuterii jaką noszą kobiety bo są one dodatkiem do stylizacji jak lustro dodatkiem do pomieszczenia. 



Jeżeli jesteśmy fanami luster to mamy pole do popisu bo lustro ma swój potencjał. Może mieć ramy wykonane z różnych materiałów, może mieć ciekawy, nawet mało spotykany kształt, może być małe, duże ...pomysłów na jego wykonanie jest sporo, a i miejsc do powieszenia jeszcze więcej.
Zabudowana ściana z luster mniejszych wygląda okazale i szykownie. Jest oryginalna i niepowtarzalna. Z kolei jedno lustro np.: w przedpokoju pionowe, daje nam nie tylko formę zdobniczą, ale możemy się w nim przeglądnąć wychodząc z domu, poprawić makijaż czy uczesać. 

 


Wniosek? Najważniejszym zadaniem lustra jest właśnie możliwość przejrzenia się w jego czystej jak łza tafli, oraz można nimi zaciekawić gości, którzy nas odwiedzają.


Lustro idealnie prezentuje się nad komodą w salonie lub w sypialni, a także nad sofą, łóżkiem w sypialni, nad kominkiem lub stołem w jadalni. Nie którzy może nie znają triku, ale lustro warto jest powiesić tak, aby odbijało coś miłego np.: drzewa, zieleń, kwiaty w ogrodzie, albo fotografie na których widnieją najbliżsi.
Ja sama mam bzika na punkcie luster bo dobrze się odnajduję w pomieszczeniach z nimi. Ostatnio mój pokój dzienny dostał nowy nabytek ze sklepu decorotlet.pl


Idealne, bo długo się wahałam lustro o średnicy 60 cm. Jest ono szklane z podwójną szklaną warstwą. Tzn. ścianka na której przyklejono lustro stanowi ramę jaka wychodzi poza taflę. Jej wzór - nadruk to szary marmurek jaki idealnie komponuje się do szarej ściany jaką mam pomalowany pokój. Lustro jest eleganckie, estetycznie się prezentuje. Na razie powiesiłam go w jednym z pokoi, ale to nie wyklucza tego, że może zawisnąć i będzie pasować w salonie w przed pokoju czy sypialni. Lustro wykonane zostało z wysokiej jakości szkła hartowanego. 


Lustro wisi stabilnie dzięki zestawowi do mocowania czyli: kołkom, metalowym zawieszkom i piankowych dystansów.

Czy lubicie wieszać lustra w swoich mieszkaniach?


#współpraca barterowa
#wpis sponsorowany


pozdrawiam - Magda

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam lustra. Mam kilka w domu ale w swoim pokoju mam tylko takie na stojaku, podświetlane dwustronne.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię lustra, fajnie powiększają przestrzeń. Teraz mam bzika na punkcie luster z ledami w środku, pięknie rozświetlają twarz (a to się przyda np przy robieniu makeupu)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też by mi się przydało takie lustro, właśnie w celach kosmetycznych 😁 i zgadzam się, że lustra fajnie powiększają przestrzeń

      Usuń
  3. Lustro to popularny element wystroju wnętrz, ale absolutnie nie jest to w moim stylu. Wolę inne dekoracje. W przedpokoju mam dwa lustra - jedno szczególnie dla mnie ważne, bo w ramie zrobionej przez tatę do mojego pierwszego mieszkania

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie istotne, żeby lustro było duże i żeby było w nim widać całą sylwetkę - więc skupiam się raczej na jego funkcji praktycznej, nie traktuję go jako ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne to lustro, dodaje lekkości w pomieszczeniu i ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy07 maja, 2024

    ładne lustro potrafi świetnie ozdobić pomieszczenie :) te które prezentujesz są na prawdę super
    dyedblonde

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nigdy o tym nie myślałam, a faktycznie niektóre lustra zachwycają swoim wyglądem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny model wybrałaś :) Lustra potrafią nie tylko optycznie powiększyć przestrzeń i sprawić, że pomieszczenie wydaje się większe, ale również dodają wnętrzom nowoczesnego charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Martyna K17 maja, 2024

    Bardzo podoba mi się to lustro. Genialne jest to, że to Twoje jest takie duże i ładne.

    OdpowiedzUsuń