18 stycznia 2020

JAK TO JEST Z PIELĘGNACJĄ WŁOSÓW U PANÓW?

Witam


O pięknych, zdrowych, lśniących włosach marzą w ostatnich latach nie tylko kobiety, ale i mężczyźni. W końcu włosy to ozdoba każdego z nas. 
Kobiety na co dzień o nie dbają używając odpowiednich pielęgnacyjnych kosmetyków, a stylizacja nie jest dla nich czarną magią. 

Panowie z kolei oprócz sięgania po przysłowiową kostkę mydlaną i przybory do golenia coraz częściej zaczynają używać też innych kosmetyków w tym do włosów. Przykładając się do wyglądu zewnętrznego chcą dobrze wyglądać. 
Trzeba przyznać, że rynek kosmetyczny otwiera się na potrzeby panów mogących dobrać do swoich potrzeb pielęgnację do ciała czy włosów.

Sama obserwuję pewne zmiany jakie zaszły u nas na przestrzeni paru la. Mąż częściej prosi o polecenie dobrego kremu do twarzy czy po goleniu podkreślając, że musi być do cery wrażliwej. Nie przechodzi obojętnie ostatnio też obok produktów do włosów. 






Filarem w opiece nad męskimi włosami są oczywiście szampony. Dostosowanie odpowiedniego nie jest trudne. Wystarczy szampon, który nie tylko je odświeży, ale także nawilży i odżywi – od cebulek aż po same końce – dostarczając włosom wszystkich niezbędnych do prawidłowego wzrostu witamin i składników odżywczych.

Szampony stosowane przez mojego męża. Czy je poleca?





DX2 Men szampon do siwych włosów

Szampon zawiera wyciągi roślinne (z Krameria Mandra, Sarothamnus scoparius i Juglans regia) bogate w fitopigmenty, które przy regularnym stosowaniu powodują stopniowe przyciemnienie włosów.

W przypadku włosów siwych, które pod wpływem promieniowania słonecznego zmieniły kolor na żółtawy zastosowanie szamponu skutkuje uzyskaniem odcienia brązowo-szarego.

Wymienione wyciągi roślinne dodatkowo chronią włosy przed niekorzystnym wpływem promieniowania słonecznego.

Szampon zawiera też składnik aktywny pozyskiwany z algi Cystoseira compressa, który przyczynia się do regeneracji naturalnych właściwości włosów.

Uzupełnieniem składu jest wyciąg z drożdży piwnych, które są bogatym źródłem protein, witamin z grupy B oraz minerałów. Proteiny pomagają chronić włosy przed uszkodzeniami zewnętrznymi, przyczyniają się do ich odbudowy i poprawy elastyczności. Witamina B2 wzmacnia strukturę, stymuluje wzrost włosa, wpływa na melaninę, przyczyniając się do ochrony naturalnej barwy włosów. Kwas para-aminobenzoesowy chroni włosy przed odbarwieniem, a magnez nadaje objętość.






szampon wzmacniający przeciwko wypadaniu włosów dla mężczyzn


Szampon Vichy Dercos Energising skutecznie oczyszcza skórę głowy, dokładnie myje włosy i przywraca im naturalne piękno.


Właściwości:

  • myje włosy i oczyszcza skórę głowy
  • stymuluje wzrost włosów
  • wzmacnia włókna włosów



Obie propozycje sprawdzają się pod względem pielęgnacyjnym tzn. włosy po umyciu oraz skalp są domyte, nie występują żadne niepożądane skutki typu: uczulenia, łupieżu. 
DX2 przy stałym i dłuższym używaniu faktycznie zaczął zmieniać siwe włosy na barwę naturalną. Nie jest to efekt jaki otrzyma się po tygodniu, dwóch czy trzech. Tu panowie muszą uzbroić się w cierpliwość.

Odnośnie drugiego szampony od Vichy to Dercos Energising po raptem trzech tygodniach pozwolił na pojawienie się baby hair. U siebie podczas takiej kuracji nieraz widziałam wysyp i był on obfity. Tutaj u męża jest znacznie mniejszy, ale sądzę, że to u każdego jest kwestia indywidualna. Włosy nadal są nim myte i czekamy na lepsze efekty.

Przedstawione szampony do dostania na Notino.pl

pozdrawiam - Magda

22 komentarze:

  1. Great shampoo. He is going to be so cool!

    OdpowiedzUsuń
  2. U panów te produkty, mogą się dobrze sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego co wiem to mój tata używał DX2 i był zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój mąż obcina się na zero i nie wie co to szampon...
    Faceci jednak upraszczają tego typu zabiegi pielęgnacyjne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami to sama bym tak zrobiła i życie sobie ułatwiła, mądry człowiek. :D

      Usuń
  5. mój chłopak i szwagier często sięgają po dx2 ale czarnej tubie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem czy te szampony rzeczywiście się sprawdzają, czytałam wiele pozytywnych opinii. 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie to prosta sprawa, co 2 tygodnie maszynką na przysłowiowe "0" i po problemie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mężczyźni z reguły mają krótkie włosy, nie malują, nie używają lokówek itp to i nie niszczą włosów jak kobiety, więc nie muszą aż tak o nie dbać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy wypadanie lub siwienie włosów nie przeszkadza panom? myślę, że tak, dlatego jednak coraz częściej przykładają się do odpowiedniej pielęgnacji:)

      Usuń
  9. Zgadam się z przedmówczynią.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mąż jeszcze nie próbował takich kosmetyków, bo często tnie się na milimetr :D jednak na zimę zapuszcza troszkę czuprynę aby w głowę nie było zimno :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Może warto polecić te kosmetyki mojemu tacie. Może mu sie przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mojemu sama podsuwam tego typu produkty, a on kradnie mi moje szampony i odżywki zazwyczaj.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja czekam aż mój mąż się przekona do tego, że poza mydłem, antyperspirantem i przyborami do golenia są też kremy czy fajne kosmetyki dedykowane mężczyznom :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój stosuje i bardzo lubi różne nowisci

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzeba przyznać, że w ciągu ostatnich kilku lat dużo się zmieniło, na rynku jest wiele kosmetyków dla mężczyzn i zaczęli oni przykładać większą wagę jeśli chodzi o pielęgnację. Kojarzę te szampony o których piszesz, mój partner aktualnie używa z Natura Siberica. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dobry wpis. Mi ogólnie siwieją włosy a moja teściowa fryzjerka teściowa ciągle chce mi przefarbować. A jak to mówią "Srebre we wlosach, złoto w kieszeni i stal w spodniach" :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że panowie, szczególnie Ci z tendencją do wypadania włosów, powinni bardzo poważnie podejść do tematu.

    OdpowiedzUsuń
  18. mój mąż nie zwraca na to uwagi, ale jak mu kupię coś specjalnie dla niego to z chęcią używa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój mąż jakoś się zawiesił na temat kosmetyków - odmawia stosowania. Ale ogólnie trzeba przyznać, że panowie są już bardziej do przodu w tej kwestii...

    OdpowiedzUsuń