23 stycznia 2019

NATURALNE MARKI CZYLI ZAKUPY NA BEE.PL

Witam


Internet to miejsce w którym pojawia się coraz więcej sklepów  z różnym asortymentem. Wyrastają one dosłownie jak grzyby po deszczu. Dla osób nie mających czasu na stacjonarne zakupy to znakomite rozwiązanie ponieważ zamówienie dostarczane jest na dany adres. Sklepy chcąc nas zachęcić na kolejne odwiedziny dodają różnego rodzaje gadżety. To miły gest z ich strony:)

Sama mam kilka ulubionych sklepów z odzieżą, suplementami i oczywiście z asortymentem kosmetycznym oraz ze zdrową żywnością.

Jednym z kilku sklepów jakie odwiedzam jest Bee.pl

To miejsce w którym można zaopatrzyć się między innymi w suplementy diety, naturalne kosmetyki, akcesoria dla dzieci oraz w zdrową żywność.

Ostatnie moje zakupy z tej kategorii uzupełniłam o braki w spiżarce. Wybór miałam spory bo sklep dysponuje wieloma firmami naturalnymi. Brawo! W takim miejscu warto pozostać na dłużej.

Zakupy odbyły się w znakomitym czasie ponieważ przesyłka doszła w drugim dniu od złożenia zamówienia. Solidnie zapakowana, nic nie uległo uszkodzeniu. 

Najgorszy koszmar kiedy otwiera się przesyłkę, a tam wszystko upaprane np.: od miodu. Tak, taki przypadek i mi się zdarzył.

A na co się zdecydowałam? Oto zakupy, nie duże, ale wartościowe i zdrowe.







Do czego można wykorzystać nasiona chia (szałwia hiszpańska)?


  • do deserów np. puddingu 
  • jako posypkę do sałatek 
  • jako składnik domowego musli i granoli 
  • dodatek do dżemu 
  • dodatek do koktajli 
  • zamiennik jajek do panierowania mięs


U mnie stały się dodatkiem przy pieczeniu chleba domowego. Znakomicie je przemycam, wrzucając na sam koniec wyrabiania do ciasta tuż przed włożeniem do foremek oraz posypuję nimi chleb. 

Z  takimi dodatkami chleb smakuje wyśmienicie. Nie jest suchy, można go o kilka dni swobodnie przechowywać w lnianej ściereczce w chlebaku.

Ziarenka chia to bogactwo kwasów omega3, wapnia, żelaza, potasu, magnezu i fosforu oraz są źródłem białka.

Mogą być stosowane przez sportowców, osoby z problemami trawiennymi, nadciśnieniem oraz diabetyków. To również doskonały wybór dla wszystkich, którzy dbają o szczupłą sylwetkę. Mogą być składnikiem diety wegetarian i wegan. Stanowią także dobry zamiennik siemienia lnianego.





Migdały zmieszane z innymi bakaliami to forma przekąski dla nas. Często mieszam orzechy, rodzynki, żurawinę, figi i oczywiście migdały - przygotowuję w ten sposób gotowca, którego zamykam w większym słoju.

Podczas uroczystości rodzinnych migdały wykorzystuję jako dodatek do ciast i deserów.

Sprawdzają się przy daniach na słono np: przy przygotowywaniu pesto lub przy daniach z kurczakiem.


Migdały naturalne zawierają sporo witaminy B12, witaminy E i błonnika. Możemy dodawać je do potraw słodkich, jak również do tych przygotowanych w sposób bardziej wykwintny.








Codzienna dawka poranna kofeiny to u prawie każdego Polaka ważny element śniadania. Zanim wyruszymy z domu do pracy, musimy napić się kawy, która postawi nas na nogi. Jedni robią "szatana" czyli dość mocny napój. Ja z kolei przygotowuję średnią kawę bo nie jest to moja jedyna kawa na dzień. W godzinach popołudniowych zaraz po porze obiadowej szykuję kolejną filiżankę smacznej, aromatycznej kawy.

Ostatnio stałam się smakoszem kawy LAVAZZA Qualita Rossa (ziarnistej). Charakteryzuje się ona głębokim smakiem, już sam jej zapach pobudza. Stanowi połączenie starannie wybranych ziaren Robousty (60 %) i Arabiki (40%).

Kawa ziarnista Lavazza to zastrzyk energii o poranku. Wyróżnia ją wysoka zawartość kofeiny, intensywny smak z czekoladową nutką.







Wieczorami uwielbiam zaspokoić podniebienie wyjątkową herbatą. Tak naprawdę dzień by nie istniał bez tego napoju. 
Będąc maniakiem herbacianym znam szereg herbat, ale do Teekanne wracam często.

W zimowe wieczory rozkoszuję się niepowtarzalnym smakiem "Magic Moments" oraz Herbatą czarną Earl Grey Cytryna. 
Te unikatowe smaki pozwalają solidnie się zrelaksować przy czytaniu książki lub przy oglądaniu filmu.







Sklep oferuje szeroką gamę produktów spożywczych ekologicznych, zdrowych, pełnych witamin i minerałów, wolnych od konserwantów i wzmacniaczy smaku.

Propozycja produktów skierowana jest dla osób o szczególnych wymaganiach żywieniowych będących na diecie bezglutenowej, dla cukrzyków i dla alergików.


Zdrowa żywność w Bee.pl to:

  • Herbaty i kawy: czarne, zielone, czerwone, białe, ziołowe, yerba mate. 
  • Mąki, makarony, kasze, ryż: ekologiczne, zdrowe, pełnoziarniste. 
  • Orzechy i bakalie: przepyszne smakołyki, które można jeść jako przekąskę lub jako składnik innych dań, owsianek, ciast, ciasteczek. 
  • Produkty śniadaniowe: płatki, suszone owoce i warzywa, pieczywo, pasty kanapkowe. 
  • Oliwy i oleje: szeroki wybór olei tłoczonych na zimno i olei do smażenia, m.in. bestsellerowy olej kokosowy i lniany, jak również oliwy z oliwek, olej z nasion konopi, olej z wiesiołka, olej z czarnuszki, sezamowy, słonecznikowy i wiele innych. 
  • Przetwory: owocowe i warzywne, według tradycyjnych receptur. 
  • Miód i produkty z miodu: a wśród nich miody z dalekiej Nowej Zelandii (miody Manuka) oraz miody z naszych polskich pasiek. 
  • Karma dla zwierząt: w pełni naturalne karmy dla zwierząt sporządzone z ekologicznych składników 
  • Zdrowe zamienniki cukru: wśród nich popularny cukier brzozowy (ksylitol), stewia jako najsłodsza roślina na świecie, cukier brązowy, czy też trzcinowy. 
  • Sól z różnych stron świata: przykładem niech będzie niezwykle bogata w minerały sól himalajska, czarna będąca podstawowym składnikiem dań kuchni indyjskiej, czy też ceniona w kuchniach całego świata sól morska.



A jak u Was wygląda sprawa zdrowej żywności? 



pozdrawiam - Magda

46 komentarzy:

  1. pięknie, wiosennie, ja również zamawiałam z tego sklepu i jestem zadowolona z cen, asortymentu oraz jakości usług :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakość usług jest na wysokim poziomie, kontakt, sama przesyłka i asortyment -wszystko na plus:)

      Usuń
  2. Lavazza - moja kawa :) Ciekawy wpis :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta kawa gości u wielu o poranku, daje powera w zimowy czas.

      Usuń
  3. Ale bym wypiła tą herbatkę 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kupuje żywności przez internet.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nasiona chia od dawna są w naszej diecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas także, oprócz nich znaleźć u nas można jeszcze: czarnuszkę, słonecznik, siemię lniane:)

      Usuń
  6. Korzystam z trochę innego sklepu ale też większość online

    OdpowiedzUsuń
  7. Same pyszności!

    Jednak osobiście jeżeli chodzi o żywność wolę klasyczne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Chia korzystam przy deserach, zaś Lavazzę piję prawie codziennie:) uwielbiam<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chia ciężko spożywa się solo, dlatego warto te ziarenka przemycać w potrawach:)

      Usuń
  9. Raz w miesiącu kupujemy z mężem zdrowe przekąski i inne dobrodziejstwa natury ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że te wszystkie rzeczy są pakowane w folię i dodatkowe opakowania.. ja teraz surowo podchodze do takich zakupów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość asortymentu spożywczego jest tak pakowana, i myślę, że długo jeszcze tak będzie.

      Usuń
  11. Moja druga połówka też kupuje i pije tę kawę :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przywitać dzień z filiżanką tej kawy to sama przyjemność, od razu inaczej człowiek spogląda na dzień:)

      Usuń
  12. Zerknę, bo akurat szukam takiego sklepu. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Za migdałami nie przepadam ogólnie ale kocham herbatę. Aktualnie w szafce mam chyba z 13 różnych rodzajów :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam herbaty Tekkanne za różnorodność smaków - moje ulubione to ta seria zimowa :)
    Jeśli chodzi zaś o zdrowe żywienie - od pewnego czasu bardzo zwracam na to uwagę: sama się pilnuję i próbuję przekabacić też domowników, jak na razie idzie mi całkiem nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zerknę do sklepu :) Tym bardziej że od jakiegoś czasu planuje zakupy właśnie zdrowe i spożywcze :D fajnie, że mają duże opakowania migdałów ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdziwiła mnie ta ekspresowa wysyłka!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Często zaglądam do działów ze zdrową żywnością, zwłaszcza, że ostatnio te produkty zaczęły pojawiać się w przystępnych cenach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkurencja staje się coraz większa, dlatego i ceny stały się przystępne:)

      Usuń
  18. W sumie to nie wygląda, kupuje to na co mam ochotę... Nie ważne czy to zdrowa żywność czy nie 😺

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę wypróbować, bo tyle się już naczytałam o chia...

    OdpowiedzUsuń
  20. Tego sklepu nie znam, ale Targroch mnie kusi nie od dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
  21. Z tych rzeczy od razu zwróciłam uwagę na herbatki, uwielbiam je :D Obserwuje i zapraszam na moj blog:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam sklepu, ale chętnie tam zajrzę. Uwielbiam migdały i nasiona chia. Herbatką też mnie skusiłaś. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo chętnie zajrzę do tego sklepu, być może znajdę tam coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Spoko zakupy :) też Lubię migdały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Migdałami u mnie rozkoszuje się mój mąż, ja również tylko w mniejszym stopniu:)

      Usuń
  25. Nie znałam tego sklepu, ale już nadrabiam :) Mają super rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam daktyle z targroch 🤗 migdałami też bym nie pogardziła

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam tego sklepu, ale i zakupy żywnościowe robię stacjonarnie, a nie w sklepach internetowych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę się przyjrzeć tej kawie, bo szukam ostatnio kawy ziarnistej, która będzie mi smakować

      Usuń
  28. Nasiona chia na stałe zagościły w mojej kuchni. :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Często kupuję eko żywność, ale akurat tu nie byłam

    OdpowiedzUsuń