17 maja 2018

SZAMPON Z OLEJEM KONOPNYM PRZYWRACAJĄCY RÓWNOWAGĘ SKÓRZE GŁOWY OD NOVACLEAR /ATOPIS/

Witam


Rozpisałam się ostatnio o pielęgnacji włosów, ale zużywam tych kosmetyków najwięcej. Włosy za pas niestety wymagają opieki. Nie po to je zapuszczałam przez kilka dobrych lat by doprowadzać je do stanu krytycznego.


Włosy to jedno, a skalp drugie i z nim miewam ostatnio sporo nieoczekiwanych problemów. Stał się więcej wymagający niż w ubiegłym roku i potrafi mnie niemile zaskoczyć. Dając mi w kość kilkakrotnie dał mi do zrozumienia, że nie toleruje już wszystkich szamponów drogeryjnych. I tu jestem czasami w kropce ponieważ cienkie włosy jakie mam chciałyby chemii jaka znajduje się w szamponach, a skalp już niekoniecznie. Dlatego dobór właściwych kosmetyków jest dla mnie ostatnio wyczynem.


Bardzo przyjaznym szamponem zarówno dla włosów jak i skalpu stał się produkt Novaclear z linii Atopis. Szampon z organicznym olejem konopnym jest skuteczny, kiedy zaczyna się problem ze skalpem, a równorzędnie odpowiednio wpływa na same włosy.






250 ml/32 zł

Dostępność - Apteki, wybrane drogerie, sklepy zielarskie oraz Diagnosis i adamed24.pl


Szampon zapakowany jest w kartonik. Warto go z początku zachować, ponieważ nie 
wszystkie informacje naniesiono na właściwe opakowanie jakim jest buteleczka. 
Opakowanie kojarzy się z aptecznym asortymentem jaki spotkać można w niejednej aptece w szklanej witrynie.






Buteleczka ma dość proste otwieranie, łatwe w uruchomieniu. Wystarczy nacisnąć "press".

Szampon jest perłowy, częściowo przeźroczysty. Pachnie łagodnie dość przyjemnie, ale jest to woń mimo wszystko chemiczna. Na włosach pozostaje po umyciu na kolejny dzień.


Szampon został umiejscowiony na stałe w łazience używany jest przeze mnie kiedy odczuję swędzenie lub pojawienie się pierwszej fazy łupieżu, która nie jest silna, a jedynie daje znać, że skóra zaczyna się przesuszać. 
Ten szampon potrafi u mnie załagodzić objawy, jednak reakcja moja musi być natychmiastowa by problem się nie nasilał.


Ogólnie po kilku zastosowaniach doszłam do wniosku, że formuła szamponu jest niesamowicie delikatna. Przywraca skórze pH - 5,5.

Nie zawiera drażniących substancji chemicznych (formaldehydów, SLS, SLES, silikonów) oraz brak w niej substancji zapachowych i barwników co świadczy tylko o tym, że z zaufaniem podeszłam do tego szamponu.







Szamponu nie stosuję codziennie jak wskazuje informacja od producenta. Sięgam po niego jedynie w potrzebie. 
Zły czas związany z włosami mam już za sobą, tak myślę, dlatego opisuję działanie tego szamponu doraźne. Szampon Atopis posiada w składzie: organiczny olej konopny. Jest to jeden z olei jakie znam w sumie słabo. A nie stronie na co dzień od olei, są ze mną często, a mimo tego konopnego nie poznałam dość dobrze. Drugim dość istotnym składnikiem na który zwróciłam uwagę jest ekstrakt z korzenia lukrecji. 

Szampon w stosowaniu jest łagodny. Olej jaki nakładam na włosy nie stoi mu na przeszkodzie. Za drugim zapienieniem jest ściągnięty z włosów bez efektu przyklapu po wysuszeniu. Nie ryzykuję rozczesywania włosów nigdy bez użycia przynajmniej odżywki dlatego nie opisze jak spisuje się w tej czynności.

Skóra głowy reaguje na niego pozytywnie. Nie jest naruszany płaszcz hydrolipidowy, a skóra jest nawilżona i szybko wraca do formy przy uprzednich niedogodnościach. Dodane do składu proteiny soi i kukurydzy sprawiają, że włosy miękną jak u niemowlaka, a przy tym są zdyscyplinowane i dają się stylizować.

Macie skórę suchą, wrażliwą czy atopową? Sięgnijcie po tą opcję szamponu, nie sądzę, aby pogłębiła problem, a może go złagodzić.



pozdrawiam - Magda

50 komentarzy:

  1. Anonimowy17 maja, 2018

    Fajny produkt, lubię naturalne kosmetyki. Muszę wypróbować ten szampon.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też długo szukałam tego najlepszego dla mnie szamponu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja obecnie szukam czegoś na problemy łupieżowe. Walczę już przeszło pół roku, jak nie rok i mam wrażenie, że czegokolwiek bym nie użyła i tak nie działa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki masz rodzaj łupieżu? Suchy, tłusty? Może warto dobrać odpowiedni szampon do danego rodzaju łupieżu.

      Usuń
  4. Przydałby mi się w chwilach, kiedy dopadają mnie podrażnienia skóry głowy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sprawa dla osób zmagających się z wrażliwą skórą głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem przekonana czy u mnie by się sprawdził, lecz może spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To coś dla mnie. Muszę poszukać.
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam od nich dwa produkty były całkiem spoko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka ma sporo produktów nie tylko do włosów.

      Usuń
  9. Chętnie wypróbuję, może to coś dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na szczescie nie mam tego problemu, ale dobrze wiedzieć ze jest taki kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  11. Aktualnie mi to się włosy przetłuszczają tylko. Ale gdy będę mieć problem napewno wezmę ten szampon pod uwagę 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś o tym wiem, przetłuszczające się włosy to nic ciekawego.

      Usuń
  12. Teoretycznie brzmi dobrze, Ale niestety już dwa produkty tej firmy zawiodly mnie swoim skladem.

    www.NaturalnieAndzia.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej marki, ale ja mało kosmetyczna jestem

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę go przetestować na własnych włosach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, jeżeli masz skórę suchą lub wrażliwą.

      Usuń
  15. Olej konopny potrafi zdziałać cuda - na co dzień przyjmuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Włosy to moje utrapienie, chętnie sprobuję! Thx;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Skóra głowy często jest wrażliwa i niedostatecznie o nią dbamy. Świetny wpis, super szampon!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogeryjne szampony są często mocne i to one powodują wszelkie podrażnienia jak np: u mnie dlatego posiłkuję się tym szamponem konopnym.

      Usuń
  18. Już wciągnęłam na listę zakupową. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. muszę sobie zamówić ten szampon bo z moją skórą głowy jest różnie, przeważnie jest bardzo sucha

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mamy kłopotów z suchą czy atopową skórą głowy, ale polecimy ten szampon koleżance.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam naturalne kosmetyki, nie przeszkadza mi nawet apteczny zapach, ale na moim typie włosów ten produkt się nie sprawdzi ��

    OdpowiedzUsuń
  22. W ostatnim czasie często spotykam ten szampon na blogach, ale sama go nie poznałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie nie miałaś potrzeby, często zaczynamy się rozglądać za produktami, którymi chcemy zwalczyć dolegliwość.

      Usuń
  23. Ze skórą głowy problemu nie mam, ale moje włosy przy końcach szczególnie, potrzebują odżywienia zawsze.
    A produkt wydaje się być całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio odkryłam te najprostsze i najtańsze szampony. Są super.

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie zobaczyłabym bazę myjącą szamponu i skład

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy ten szampon, konopnego jeszcze nie miałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam produkty od firmy Atopis i dobrze wspominam :3

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie wiem czy wydałabym tyle na taki szampon..natomiast jak nie spróbuje to nie dowiem się czy warto :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygląda zachęcająco - sądzę, że pomoże na wiele dolegliwości włosowych.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszyscy tak polecają olej konopny,że coś w tym musi być :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. nie znam ale może czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  32. A czy ten producent ma również kosmetyki do pielęgnacji skory atopowej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ma warto zapoznać się z jego całym asortymentem:)

      Usuń
  33. ciekawe czy bym sie z nim polubiła

    OdpowiedzUsuń
  34. Wydaje się być bardzo ciekawym wyjściem :) Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Taki szampon by mi sie przydał.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja nauczona doświadczeniem bałabym się użyć go na swoją skórę głowy.

    OdpowiedzUsuń