9 kwietnia 2015

ORGANIX COSMETIX - KREM DO RĄK ROZŚWIETLAJĄCY

 Witam
Pogoda w końcu napawa optymizmem. Od rana w Krakowie świeci słoneczko, ptaki ćwierkają. Wiosna w końcu zawitała. U mnie cały trawnik przed tarasem się zazielenił i stokrotki zaczęły go ozdabiać. Pąki na drzewach lada dzień zaczną kwitnąć.
Chcę Wam dziś opowiedzieć  o kremie rozświetlającym do rąk ORGANIX COSMETIX. Używamy go w domu wszyscy od lutego. Przekonałam domowników do jego stosowania dzięki jego zaletom i właściwościom jakie posiada. Tak naprawdę jedna osoba zrezygnowała z niego ze względu na specyficzny zapach. Przyznam, że jest dziwny, mnie samą na początku nie przekonał, ale działanie go usprawiedliwia oraz szybkość wchłaniania i znikający zapach. Zadaniem kremu oprócz dobrej pielęgnacji jest likwidacja przebarwień. Niestety nikt z nas owych oznaczających się przebarwień nie posiada, więc nie wypowiem się w tym temacie.

W schludnym i estetycznym opakowaniu umieszczono 100 ml kremu - sporo, dlatego warto go używać w większym gronie. Higieniczna pompka to główny atut tego opakowania. Gęstość w porządku i biała barwa, która znika po wmasowaniu. Krem nie pozostawia tłustej i klejącej warstwy. To co odczułam to skóra jest nim pokryta i tworzy warstwę ochronną, która skupia się głównie na dobrym nawilżeniu skóry dzięki w składzie AQUAXYL-innowacyjnemu składnikowi nawilżającemu. Ogranicza on dodatkowo utratę wody oraz chroni skórę rąk przed negatywnym działaniem czynników zewnętrznych.
W chłodniejsze zimowe dni kiedy po jego wsmarowaniu wychodziłam na zewnątrz krem stanowił powłoczkę ochronną i miałam wrażenie, że skóra lepiej była pielęgnowana. 
Po czasie moje smarowanie dłoni w ciągu dnia zmalało. Raz w ciągu dnia i obowiązkowo na noc.

Kosmetyk posiada certyfikat -Ecocert.
- w 100% naturalny zapach
- bez parabenów,
- bez glikolu,
- bez sztucznych barwników
- bez silikonu
- bez Phenoxyethanolu
- fizjologiczne pH
- hypoalergiczny
Kluczowe składniki pielęgnacyjne:
Aloe Barbadensis Leaf Juice - miąższ uzyskany z aloesu wspaniale uspakaja i nawilża skórę. Jest jednym z najlepszych środków naturalnych na oparzenia i podrażnienia skóry. Regeneruje skórę, utrzymuje wilgoć, działa przeciwzapalnie, łagodząco.
Butyrospermum Parkii — Shea Butter - masło uzyskane z orzechów z drzewa magnifolii w środkowej Afryce, znane również, jako masło karite lub masło Afryki. Wspaniały środek zmiękczający, bogaty w kwasy tłuszczowe i inne składniki odżywcze.
Olea Europaea Oil - Olive Oil – Oliwka z Oliwek Europejskich - środek zmiękczający, bogaty w kwas oleinowy - zbawienny dla skóry. Dzięki właściwościom zmiękczającym i wygładzającym używany w preparatach do pielęgnacji skóry od tysięcy lat.
Skład
Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Cetearyl Alcohol (and) Sodium Lauryl Sulfate (and) Sodium Cetearyl Sulfate, Isopropyl Myristate, Glycerin, Propanediol, Xylitylglucoside (and) Anhydroxylitol, Xylitol, Pancratium maritimum extract, Aqua (Water), Butyrospermum Parkii* (Shea Butter), Olea Europaea (Olive) Fruit Oil*, Isoamyl Laurate, Isoamyl Cocoate, Glyceryl Caprylate, Parfum (Fragrance), Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, May Contain: Benzyl Benzoate,Benzyl Salicylate, Citral, Citronellol, Farnesol, Geraniol, Limonene, Linalool.
*) Składniki pochodzące z upraw ekologicznych.
98.90% wszystkich składników jest pochodzenia naturalnego.
67.60% wszystkich składników pochodzi z upraw ekologicznych.

Dzięki temu produktowi w chłodniejsze dni znalazłam dobrego opiekuna moich dłoni. Zapewnił on dobrą ogólną pielęgnację i zapewnił lepszy wygląd skóry rąk.
Cieszę się, że miałam go przyjemność poznać. 

pozdrawiam - Magda

21 komentarzy:

  1. Zastanawia mnie dlaczego pisze, że to kosmetyk bez SLS skoro w składzie na drugim miejscu SLS widać..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na to zwróciłam uwagę; )

      Usuń
    2. Dokładnie, nie wiem po co w kremie do rąk jest SLS ;/

      Usuń
    3. Faktycznie trochę to dziwne, też na to zwróciłam uwagę :) Ale w sumie jak dobrze pielęgnuje dłonie to przymknęłabym na to oko :)

      Usuń
  2. Prezentuje się całkiem fajnie. Bardzo lubię takie produkty z pompką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się sposób aplikacji, ciekawy kremik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten kremik, fajnie się u mnie sprawdzał

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie dobre kremy do rąk polecam mojej mamie, ona ma większe problemy z dłońmi niż ja, mi wystarczy zwykły kremik ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym musiała zobaczyć na swoich bliznach na dłoniach czy by pomógł!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie mam przebarwień,pompka to bardzo duży plus.

    OdpowiedzUsuń
  8. Forma aplikacji ciekawa. Szkoda, że zapach nie jest fajny. Ja bardzo lubię krem do rąk z Garniera wersja czerwona,jest naprawdę dobry.

    OdpowiedzUsuń
  9. OO przydałby mi się taki sam ;0

    OdpowiedzUsuń
  10. O u mnie tez niedawno była recenzja o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro nie pozostawia tłustej warstwy, to chętnie po niego sięgnę :-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pompka w przypadku kremów do rąk świetnie się sprawdza :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że się spisała..

    OdpowiedzUsuń