26 sierpnia 2017

#VAXOL, SPRAY DO USZU DLA DZIECI I DOROSŁYCH

Witam

Sporo osób czyści uszy patyczkami higienicznymi. Przyznaję, że ja również. Z tym, że bardzo rzadko. Woskowina jaka pojawia się u mnie w uszach jest od zawsze jak pamiętam jakaś skąpa. Natomiast mój mąż ma z tym większy problem. 
W tym celu przez czas kilku tygodni sprawdzał jak działa spray do uszu Vaxol. 



Odpowiedzmy sobie w pierwszej kolejności czym jest wosk uszny?

To żółtawa, woskowata substancja wydzielana przez gruczoły znajdujące się w początkowej części przewodu słuchowego zewnętrznego przy małżowinie usznej.

Jest mieszaniną lepkiej wydzieliny gruczołów łojowych, gruczołów potowych i mniej lepkiej ze zmodyfikowanych apokrynowych gruczołów potowych oraz złuszczonych komórek skóry wyścielających przewód słuchowy. Dzięki składowi chemicznemu zapobiega wzrostowi bakterii i grzybów, chroni więc ucho przed infekcjami.


Woskowina jest naturalną wydzieliną ochronną i w zwykłych warunkach nie należy jej usuwać z wnętrza przewodu słuchowego, a tylko u jego ujścia. 




Co wyróżnia preparat do uszu Vaxol? 

  • Jako jedyny produkt do uszu posiada rekomendacje Polskich Towarzystw Laryngologicznych
  • Od 10 lat jest najchętniej używanym preparatem do pielęgnacji uszu dzieci i dorosłych
  • Odpowiednio wyprofilowana końcówka aplikatora zapewnia bezpieczne zastosowanie preparatu
  • Produkt można stosować w każdej pozycji, gdy dziecko siedzi, stoi lub leży
  • Delikatna aplikacja bez ciśnienia
  • Ma w 100% naturalny skład
  • Można stosować u niemowląt, dzieci i dorosłych. W przypadku dzieci poniżej 1-go r.ż. należy zasięgnąć opinii lekarza



Skład preparatu do uszu Vaxol.
 
Vaxol jest w 100% produktem naturalnym. Jedynym składnikiem produktu jest oliwa z oliwek przygotowana według standardów farmaceutycznych, która:

- zawiera składniki, o szeroko udowodnionym działaniu farmakologicznym

- jest substancją która w zasadzie nie wywołuje alergii

Oliwa z oliwek zawarta w Vaxol jest bogata w polifenole. Główny i najważniejszy polifenol to – hydroksytyrosol. Posiada on silne właściwości antyoksydacyjne, przeciwgrzybicze i przeciwbakteryjne.

Dla kogo spray?

- dla dzieci i niemowląt

- dla dorosłych i osób starszych

- dla osób uprawiających sporty wodne

- dla osób noszących aparaty słuchowe



Dawkowanie zależy od osoby jaka ma zamiar stosować spray.  Z reguły jest to 1-2 dawki dwa razy dziennie przez 4-5 dni przed planowaną wizytą u lekarza w celu usunięcia woskowiny. Profilaktycznie stosuje się go 1-2 razy tygodniowo i tak czyni mój mąż. 

Aplikacja jest bardzo łatwa i do wykonania przez każdego (oprócz dzieci i niemowląt oczywiście). Każdy dorosły bez trudu powinien sobie poradzić. Końcówka jest wyprofilowana i nie ma obaw by błona bębenkowa uległa uszkodzeniu kiedy umieszczamy ją w uchu. 

Aplikator dozuje wyznaczone dozy, które nie wyciekają z ucha. Dla własnej wygody możemy wybrać pozę podczas dozowania - można stać, siedzieć lub też leżeć. 
Preparat składa się z oliwy z oliwek dlatego nie powinno wystąpić żadne uczulenie. Po aplikacji końcówka jest łatwa do umycia i przygotowana tym sposobem do kolejnego użytku.

Mąż pozbył się niewygodnej woskowiny w krótkim czasie. Jej nagromadzenie widocznie nie było obszerne, dlatego szybko poczuł pewną ulgę w uszach. Stosuje obecnie jedną dozę na tydzień. To mu starcza jak twierdzi. 
Buteleczka jest przeźroczysta i łatwo kontrolować ubytek. 100 ml to 200 dawek, koszt około 20 zł. 
Od otwarcia spray powinniśmy zużyć w ciągu 6 miesięcy.


Vaxol jako jedyny preparat do uszu posiada Rekomendację Polskiego Towarzystwa Otorynolaryngologów Chirurgów Głowy i Szyi


pozdrawiam - Magda

15 komentarzy:

  1. Ja nie jestem przekonana do takich produktów. Dla mnie to to samo co by kupić butelkę oliwy z oliwek i atomizer do ucha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zamierzam sobie kupić taki spray z ciekawości, całe życie używam patyczków choć wiem, ze podobno nie jest to najlepsze rozwiązanie, nadal słuch mam dobry

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie spraye wydają mi się nieco przerażające :D Boję się że mogłabym sobie zrobić jakąś krzywdę

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzisz, byłam ciekawa czy taki sprej działa :) teraz już wiem :) Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama używam podobnego produktu zamiast patyczków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od jakiegoś czasu korzystam z tego typu produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę w końcu jakiś taki spray wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś dla mojej siostry. Załatwiła się patyczkami i teraz czeka ją wizyta u laryngologa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam go nadal, co ciekawe weterynarz powiedział że nawet kotu mogę czyścić uszy :D daję na patyczek 2 psiknięcia i mu czyszczę brzegi uszu :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o nim, ale ja używam patyczki bo nie mamy większego problemu z woskowiną.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny produkt, musze w taki sie zaopatrzyć i na zawsze pozegnac sie z pałeczkami :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam już o tym produkcie i mam zamiar kupić, głównie z myślą o mojej córce której codziennie wypływa bardzo dużo miodu z uszek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam już o tym produkcie.

    OdpowiedzUsuń