5 grudnia 2017

CZYM BĘDĄ PACHNIEĆ MOJE CZTERY KĄTY ZIMĄ? /#YANKEE CANDLE, #WOOD WICK/

 Witam

Od lat jestem zagorzałą fanką zapachowych świec i wosków. To one rozchodząc się po mieszkaniu wprawiają mnie w lepszy nastrój. Przy nich nieraz odpoczęłam i wyrzuciłam choćby na chwilę problemy dnia codziennego. 

Latem nie mam takiej mobilizacji jak teraz, kiedy nastają chłodne wieczory.  Lubię wrzucić skrawek kolorowego wosku do kominka i cieszyć się chwilą. Czasami z zapachem udaje się mi zasnąć i mieć przyjemne sny. O poranku czuję się wyspana z nowymi siłami i innym spojrzeniem niż dzień wcześniej. 

Podczas wizyt rodziny często słyszę "o jak u Ciebie pięknie pachnie! Pieczesz ciasto?" Dobrze wiecie, że sporo woskowych tartaletek ma bukiety złożone z dodatkiem cynamonu czy wanilii. To one mylą nieświadomego gościa. 

Okres przedświąteczny wzmaga moje zainteresowanie wśród wosków i świec zapachowych. Niedawno dokonałam zakupów kilku nowinek. W gromadzie pachną bezkonkurencyjnie:) Uwielbiam je chować do szczelnego pudełeczka i za każdym razem kiedy sięgam po zapach to napawam się ich różnorodnym zapachem. 

Co zaszczyci mój kominek tego chłodnego sezonu jesienno-zimowego? Zdecydowałam się tradycyjnie na woski Yankee Candle oraz na rzadziej palone woski sojowe Wood Wick.



Crackling Wood Fire
Rodzinne wspomnienia ujęte w słodkim zapachu wanilii, dopełnionej nutami drzewa cedrowego i gałki muszkatołowej ze szczyptą złocistego bursztynu. 


Spiced Orange
Wyczuwalne aromaty: cytrusy, korzenne przyprawy. 


Snowflake Cookie
Wyczuwalne aromaty: ciastka, cynamon oraz waniliowa polewa. 


Mulberry & Fig Delight
Wyczuwalne aromaty: soczysta morwa i świeżo zebrane figi. 


Christmas Magic
Tradycyjny zapach Świąt. Połączenie magicznej woni kadzidła i aromatu jodły balsamicznej.




Czym są sojowe woski?

Sojowe woski zapachowe marki WoodWick to świetny pomysł na wypełnienie wnętrza cudownym aromatem. W pudełku znajduje się łatwo łamiący i nie kruszący się wosk sojowy w kształcie klepsydry. Z powodzeniem można go używać w standardowych kominkach zapachowych i podgrzewaczach. Wydajność wosku sojowego WoodWick wynosi aż do 10 godzin!

Pineapple
Ożywczy i soczysty ananas oraz nektar kokosowy z odrobiną świeżej gruszk.


Timber
Świeże nuty cytrusowe i piżmo połączone z aromatem ambry.

Cranberry Cider
Klasyczna żurawina z dodatkiem jabłka i przypraw korzennych uświetniają ten borówkowy cydr.


Dreamsicle Daydream
Aksamitny pomarańczowy sorbet i krem waniliowy przywoła wspomnienie przepysznego deseru minionego lata.

Znacie któryś z zapachów?

                                                                     pozdrawiam - Magda

16 komentarzy:

  1. ja właśnie palę sweet pea :) zupełnie nie zimowy zapach, ale czarujący, nie miałam jeszcze niczego z WOOD WICK

    OdpowiedzUsuń
  2. aktualnie mam Crackling Wood Fire. Nad Mulberry & Fig Delight sie zastanawiam i sama nie wiem. Z WW polecam białą herbatę z jaśmien

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio nakupowałam YC, ale praktycznie same kwiatowe i owocowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie uzupełniłam zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też skusiłam się na Crackling Wood Fire ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadnego zapachu nie znam ale najchętniej poznałabym Christmas Magic.

    OdpowiedzUsuń
  7. Skusiłabym się na Christmas Magic :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten ciasteczkowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka różnorodność, że każdy może wybrać wariant idealny dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spiced Oragne z Yankee Candle średnio przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie również będzie zapach Snowflake Cookie i Christmas Magic :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Snowflake Cookie mam, ale jakoś rzadko go palę! Bardzo mnie za to kusi Mulberry & Fig Delight :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię zapach Mulberry & Fig Delight i Spiced Orange.

    OdpowiedzUsuń
  14. Snowflake cookie bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam woski Yankee Candle :) Miałam zapach Spiced Orange i bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń