19 kwietnia 2018

DERMEDIC, NEOVISAGE HYPOALERGICZNA BLACK MASCARA

Witam




Dermedic to niekoniecznie dermokosmetyki do ciała i włosów. Kiedy zagłębiłam się niedawno w asortyment to ku mojemu zdziwieniu natrafiłam na NEOVISAGE HYPOALERGICZNĄ MASCARĘ WYDŁUŻAJĄCĄ RZĘSY. 

Produkt nada się do makijażu osobom mających problem z wrażliwymi oczami. Ja do tej grupy należę i zawsze jest mi ciężko podkreślić rzęsy.

Szczypta historii.
Odkąd pamiętam, minimalny niefortunny ruch sprawia, że oczy od razu mi łzawią co skutkuje demakijażem i rozpoczęciem od początku tuszowania.  

Dlatego z zapałem podeszłam do poznania tej hypoalergicznej mascary.






W tym egzemplarzu zabrakło mi kartonika. Dlatego nie mam pewności czy ten tusz nie był wcześniej naruszony. Nie ufam do końca produktom, które nie mają zabezpieczeń. Wy chyba też.

Zapach w tej maskarze jest chemiczny, niewygodny. W trakcie pierwszego zastosowania uznałam, że tusz jest podeschnięty i ciężko nim pokryć szczoteczkę wykonując nią ruchy wewnątrz wąskiego opakowania.

Opakowanie jak i szczoteczka są proste.
Tradycyjny pojemnik mieści 8 g/cena: 52 zł czarnego tuszu, występuje w charakterystycznych barwach marki. Natomiast szczoteczka nie wyróżnia się niczym zwyczajnym jest prosta, łatwo można nią rozczesać rzęsy. 




Operowanie szczoteczką nie sprawiało mi kłopotu pomimo, że jest ona wykonana z włosia. 
Nakładając tusz rzęsy nabierały głębokiej czerni, ale nie zauważyłam by się wydłużały czy podkręcały. 
Z doświadczenia wiem, że podkręcenie uwydatnia się u mnie kiedy zastosuję zalotkę przed malowaniem. 

Tusz ładnie osadzał się na rzęsach. Nie stawały się one ciężkie, a jedynie podkreślone. Nie gustuję w mocnej "tapecie" dlatego taki efekt w pełni mnie zadowalał. W trakcie dnia zero osypywania zaś wieczorem micelem łatwo go można było zmyć. 





W składzie receptury występuje olej arganowy, dzięki zawartości Niezbędnych Nienasyconych Kwasów Tłuszczowych oraz witaminy E powinien regenerować i nawilżać rzęsy. Kolejnym istotnym składnikiem jest wosk carnauba zapobiegający ich wysuszeniu. Panthenol natomiast zabezpieczał skórę u nasady rzęs przed podrażnieniami. 

Malowanie rzęs przebiega teraz u mnie bezstresowo i sprawnie. Wystarczą dwie warstwy by rzęsy zostały podkreślone, a oko nabrało charakteru. 

Mascara doskonale sprawdzi się również podczas długotrwałego przebywania w klimatyzowanych pomieszczeniach, pracy przy komputerze, przy nadwrażliwości spojówek, alergiach pyłkowych oraz soczewkach kontaktowych.

Znacie tą mascarę? A może polecicie inną, hypoalergiczną?



pozdrawiam - Magda

33 komentarze:

  1. Ojejeku, to jest produkt uidealny dla mnie. Dzięki wielkie, nie widziałam jeszcze tego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama jestem wrażliwa na tusz i ciężko mi dopasować do moich oczu.Jednak jak już dopasuję to trzymam się tego samego przez dłuższy czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odkryłam ten tusz z Dermedic i moje oczy w końcu się uspokoiły:)

      Usuń
  3. fajnie, że ta mascara jest idealna dla wrażliwych oczu, sama takie mam. jednak najczęściej sięgam po tusze loreal.

    OdpowiedzUsuń
  4. ma nawet fajną szczoteczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Eh, ja cały czas szukam combo: podkręcania, wydłużania i pogrubia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, ze dermedic ma kolorówkę do makijażu?! Dzięki za to info! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiedziałam, ale cieszę się że ten tusz jest!

      Usuń
  7. Nie znam tej marki i jakoś nie zdarzyło mi się aby tusz, którym malowałam rzęsy podrażniał mi oczy. W tym podoba mi się szczoteczka. Moje rzęsy są cienkie, średniej długości. Zawsze w tuszach zwracam uwagę właśnie na szcziteczkę bo taką najwygodniej malować mi rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ja należę do wrażliwców i długo nie mogłam znaleźć swojego ideału:)

      Usuń
  8. Mój egzemplarz też był wysuszony od pierwszego użycia :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, że produkują kosmetyki do makijażu. Ja od lat jestem wierna tuszowi z Eveline więc niechętnie podchodzę do nowosci w temacie maskar :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawiłaś mnie, przy moich bardzo wrażliwych oczach, ciężko jest znaleźć dobrze działający tusz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś o tym wiem, mając wrażliwe oczy należy uważać bo można je nieźle podrażnić, ten tusz z Dermedic okazuje się być dla moich idealny.

      Usuń
  11. Nie znam tego kosmetyku. Nigdy nie używałam też hipoalrgicznych. Mi muszą wystarczyć najtańsze, bo i tak tyle mam tych rzęs, że nie ma co malować :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam ten tusz i byłam zadowolona z niego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze kolorówki tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Akurat ja nie potrzebuję takich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. używam zwykłej masakry, nie mam aż takich problemów by używać hipoalergicznych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za opis, skorzystam :) Mam podobne problemy z oczami - często mnie pieką i łzawią

    OdpowiedzUsuń
  17. oj tak pewność że jest sie pierwszym i jedynym użytkownikom produktu to ważna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za recenzję:) Dobrze się zapowiada

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam jakoś zaufania do końca do marki ;) tusz kosztuje trochę i ten brak kartonika, jakoś nie zachęciłam się;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mojej mamy byłaby idealna. Podsunę jej Twój wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczy mam dosyć wrażliwe, ale na szczęście żaden tusz mnie do tej pory nie podrażnił :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja na szczęście nie mam problemu z wrażliwymi oczami. Ta maskara jak dla mnie ma całkiem fajną szczoteczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja musiałam do niej orzywyknąć, ale nie zajęło mi to wiele czasu:)

      Usuń
  23. Pracuje w klimatyzowanym pomieszczeniu, przed komputerem, więc niestety często odczuwam swędzenie oczu. Chętnie wypróbuję tą mascarę. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń