17 czerwca 2018

NIEZBĘDNE DODATKI DLA KAŻDEJ KOBIETY PODCZAS ROBIENIA ZAKUPÓW - BRYTYJKA.PL

Witam


Kiedy zbliża się upragnione lato nie tylko wertuję i wymieniam letnie ubrania i buty. Wszelkie dodatki galanteryjne też przechodzą małą rewolucję. Z reguły te z ubiegłego roku nie są bardzo zniszczone i nie wyrzucam ich od razu, ale nigdy nie zaszkodzi dokupić nowych.


My kobiety uwielbiamy robić zakupy, nie da się tego ukryć. Wystarczy przejść się po butikach i zobaczyć jak buszujemy między regałami. By być dobrze przygotowanym na zakupowy szał potrzebujemy podstawowych akcesorii jakimi są: tak popularne ostatnio torby eko oraz nietuzinkowy portfel.


Bawełniane torby podbiły już prawie każdy zakątek globu. Są tak popularne i modne, że pragnie je mieć każdy. To drobny gadżet, ale o wiele wygodniejszy niż foliowa jednorazówka, która idzie w zapomnienie. Wyjątek stanowią te biodegradowalne, ale i tak nie przebiją tych płóciennych.


Torby eko wyróżnia kilka istotnych cech. Po pierwsze bez dwóch zdań są przyjazne dla środowiska nie zawierają w swoim składzie plastiku, metalu. Można je prać, odświeżać, dlatego można je użytkować dłużej niż jednorazówki. Takie torby eko przyjemniej się nosi, są milsze w dotyku, a przy okazji posiadają przeróżne wzory oraz stanowią stylowy dodatek.


Torby eko są wytrzymalsze, możemy w nich nie tylko przenosić zakupy, a także książki na uczelnie czy drobne akcesoria na plażę i mnóstwo innych rzeczy.

Osobiście uwielbiam je zabierać kiedy wybieram się na targ po owoce i warzywa. Wiem, że zakupy nie zaparzą się jak to bywa w foliowych reklamówkach, pamiętajmy taka torba eko "oddycha".

Ostatnio moja kolekcja powiększyła się o dwie perełki eko. 

Torba bawełniana na zakupy LLama Love oraz Ananasy są znakomicie uszyte i posiadają stałe długości rączek. 
Po złożeniu w kostkę mogę je zmieścić do kieszeni dlatego idąc na zakupy mam wolne ręce i np: podczas deszczowej pogody wygodniej jest mi trzymać parasolkę (przynajmniej w jedną stronę). 

Torby te posiadają obustronne nadruki, które nie schodzą po praniu. Wersja ananasowa posiada dodatkowe upiększenie w postaci cekinów, które znakomicie się trzymają zdobiąc te egzotyczne owoce. 

Przenoszę w nich ostatnio dosłownie wszystko i wędrują ze mną wszędzie. Czy idę na zakupy czy pocztę, a nawet do koleżanki z drobną wizytą. 

Torby pasują praktycznie do każdej dziennej stylizacji zapewniając mi tym samym komfort podczas wychodzenia z domu. Fasony toreb są unisex i tak np: wersja z Lammą jest chętnie zabierana przez mojego męża, kiedy potrzebuje transportu.


Więcej wzorów toreb ekologicznych znajdziecie na https://www.brytyjka.pl/torby-bawelniane-cat-4.html






Brytyjka.pl to nie tylko torby eko, które Wam polecałam.  W tym miejscu dokonacie zakupu odpowiedniego portfela nie tylko damskiego, a także męskiego czy młodzieżowego. 

Portfel to obowiązkowy galanteryjny dodatek bez którego nie wychodzę ostatnio praktycznie z domu. Przez długie lata wybierałam portfele najzwyklejsze. Nie zwracałam szczególnej uwagi na ten dodatek.

 Jak zauważyłam z wiekiem moje gusta się zmieniają. Ostatnio wybieram takie elegantsze i większe. Zwłaszcza takie, które posiadają liczne kieszenie na różnego karty np: bankowe, lojalnościowe oraz na dowód osobisty i prawo jazdy. Uznałam, że jestem niezłą kolekcjonerką takich kart dlatego rozwiązaniem praktycznym będzie taki portfel, który pomieści bez większych przeszkód wszystkie jakie mam. 

Zaprezentuję Wam dziś porfel jaki wpadnie niejednej kobiecie w przysłowiowe "oko". 


Zdecydowałam się tym razem na czarny kolor ze złotymi dodatkami jakie go wykańczają. Biorąc go do dłoni pomyślałam, że ten wybór był znakomity tym bardziej, że portfel został uszyty z wysokiej jakości skóry ekologicznej - dokładniej: klapa z matowej o lekko chropowatej strukturze, natomiast pozostała część z ekoskóry o lekkim połysku.


Dokładne rozmieszczenie poszczególnych miejsc:

  • część na bilon podzielona na 2 części i zapinana za pomocą ozdobnego bigla w złotym kolorze,
  • główna część otwierana za pomocą patki z zatrzaskiem,
  • wewnątrz jest 10 kieszonek, doskonałych na karty płatnicze, lojalnościowe, dowód osobisty, prawo jazdy itp.
  •  okienko na fotografię bliskiej osoby,
  •  w środku znajduje się przegródka na banknoty podzielona na dwie części za pomocą zapinanej kieszonki

W końcu byłam w stanie posegregować karty jakie posiadam. Wszystkie idealnie się pomieściły, teraz mam ład i porządek.

Portfel w kolorze czarnym pasuje mi teraz do każdej stylizacji. Mimo większych rozmiarów jest idealnym rozwiązaniem dla mnie. Jest elegancki na co inni zwracają uwagę, złote ozdoby przyciągają wzrok jak u sroki, która lubi świecidełka.

Myślę, że każda kobieta doceni taki portfel i będzie dumną posiadaczką takiego cacka.

Panowie pamiętajcie my kobiety stawiamy na klasykę dlatego ten model będzie wymarzonym prezentem dla żony, cioci czy dziewczyny.

Inne modele portfeli damskich znajdziecie na https://www.brytyjka.pl/portfele-cat-3.html






Z dodatków jakie ostatnio zasiliły moje skromne zbiory galanteryjne jestem zadowolona. Torby eko to moje oczka w głowie, bez nich nie ruszam się wychodząc z domu. Natomiast portfel stał się znakomitym rozwiązaniem i w końcu w jednym miejscu mam wszystkie karty. Kilka razy usłyszałam pytanie skierowane do mnie "a gdzie Pani nabyła tak elegancki portfel?" Wniosek nasuwa się sam, że klasyka ponownie zwyciężyła. 

Korzystacie z toreb eko? 
Lubicie klasykę?

pozdrawiam - Magda

36 komentarzy:

  1. Super torby, na pewni zajrzę na stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia, obie torby bardzo mi się podobają, ja mam całkiem sporo takich eko i zawsze z nich korzystam podczas zakupów. bardzo praktyczne a pozytywne motywy to dodatkowy atut. portfel też wygląda na praktyczny i solidny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, u mnie też kolekcja się coraz to bardziej rozbudowuje toreb eko, a portfel mimo, że jest sporych rozmiarów to mieści przede wszystkim całą gromadę różnego rodzaju kart.

      Usuń
  3. Bardzo lubię TORBY materiałowe na zakupy - sama mam kilka w swojej kolekcji i towarzyszą mi podczas każdych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są wygodne i pojemne, a co ważne wytrzymalsze od tych foliowych.

      Usuń
  4. Fajne te torby, co prawda mam kilka jeszcze w zapasie materiałowych, ale chętnie zajrze na wzory jakie mają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam sporo toreb z materiału. Bardzo często z nich korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne torby bardzo fajnie wyglądają. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka torba to świetna sprawa :D Bardzo ładny portfel :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Portfel elegancki, uroku dodają mu złote wstawki:)

      Usuń
  8. Nawet ja mam podobną torbę w stylu na lato... :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam torby "eko" w różnych rozmiarach, w zależności od potrzeb. Nie wyobrażam sobie już bez nich życia, są znacznie wygodniejsze, niż wżynające się w dłoń "siaty" z marketu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siaty z marketu u mnie rzadko się zdarzają, pilnuję się by zawsze mieć przy sobie jednak bawełnianą torbę.

      Usuń
  10. Witam cię bardzo serdecznie ten pochmurny poniedziałkowy czerwcowy dzień Bardzo mi się podobały zdjęcia które tutaj zaprezentowała Patrząc na te torby w oko wpadła mi jedna w te ananasy wygląda bardzo słodko Chętnie wejdę na stronę i pooglądam Co tam ciekawego Może i ja stanę się posiadaczką jakiejś ciekawej torby a poza tym torba śmiesznie brzmi to słowo hahaha Miłego wieczoru życzę


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz pomysł na inne określenie "torby eco"?

      Usuń
  11. Ja staram się z każdego zakątka przywiezc eko torbę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Torba z lamą zachwyciła mnie już jakiś czas temu, chociaż widziałam sporo innych fajnych wzorów to ta jest rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z lamą robi wrażenie, w sumie to pierwsza torba jaką zobaczyłam z tym wzorem:)

      Usuń
  13. Mój portfel nigdy się nie domyka, choć ma milion przegródek. A jak sprzątam jego zawartość to zawsze się dziwię jak to się tam zmieściło :D
    p.s. torba w ananasy jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Torby to świetna opcja, zawsze mam 2 w bagażniku auta i jeśli w planach mam zakupy to łatwo po nie sięgnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też trzymam w aucie parę bo nigdy nie wiadomo kiedy mogą się przydać.

      Usuń
  15. Świetna ta torba z lamą! :D Też mam swoją ulubioną torbę płócienną z napisem Czytanie nie tuczy :) a co do portfela, to mam od lat swój miętowy, który dostałam w prezencie. A karty noszę ostatnio osobno w specjalnym etui na karty :) Zakochałam się w nich i mam jeden z papugą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak karty nosiłam osobno, a teraz wszystko w jednym miejscu trzymam:)

      Usuń
  16. Uwielbiam płócienne torby, mam ich kilkanaście i niestety moja ulubiona właśnie żegna się z życiem, bo się podarła...za dużo książkę w niej nosiłam 😏😶

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam płócienne torby, od kilku dni jestem też posiadaczką worka! Sprawdza się idealnie na zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo lubię takie torby z nadrukami - Twoja jest super

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam lniane torby , i mam w roznych rozmiarach z tym iz moje sa proste ____ u Ciebie sa sliczne i kolorowe

    OdpowiedzUsuń