18 czerwca 2018

WODA TOALETOWA DLA PANÓW, NOU /OLIBAN/

Witam

Czy tylko my kobiety mamy fioła na punkcie zapachów? Okazuje się, że nie. Wielu mężczyzn przywiązuje coraz to większą uwagę na zapach jaki ich reprezentuje. 

Panowie lubią wyróżniać się z tłumu i szukają wód lub perfum takich jakie odzwierciedlają ich charakter i pozycję zawodową. Jedni preferują orientalne wonie, drudzy lżejsze kompozycje. 
Wybór nie jest łatwy na taką szeroką skalę zapachową jaką oferuje nam rynek perfumeryjny. 

Zapach zresztą zarówno kobiecie jak i mężczyźnie musi odpowiadać. W jego obecności powinniśmy się czuć przede wszystkim my dobrze. Także akceptacja wyboru musi być świadoma. 

Kolekcja zapachowa męża nie jest tak mocno rozbudowana jak moja (to zrozumiałe), ale liczy kilka flakoników, do których często pcham nos ze względu, że kocham obcować z perfumami męskimi. Coś mnie do nich wiecznie ciągnie. Zdarza się, że wpadam do drogerii i zerkam na półki czy są jakieś nowości męskie bo chcę je poznać. 

Ostatnio mąż zapoznał się z wodą toaletową Nou, Oliban.








"Woda toaletowa NOU Oliban dla nowoczesnych, eleganckich mężczyzn. Stanowczych i pewnych swej wartości. Zapach intryguje tajemniczością, a jednocześnie daje poczucie siły i bezpieczeństwa, czyli to, co kochają kobiety."








Wodę otrzymujemy w bardzo eleganckim pudełku w ciemnych barwach ze srebrnym delikatnym wzorkiem co czyni go szykownym produktem.


Jak wygląda flakonik?

Dokładnie jak woda toaletowa dla kobiet jaką poznałam w ubiegłym roku czyli jest minimalistyczny, prostokątny z czarną skuwką.

Nie ma w nim nic szczególnego co by przyciągało uwagę.

Cena 65 zł/50 ml. Dostępne w sieci Rossmann
.








"Woda toaletowa NOU Oliban uderza żywiczną kompozycją elemi i olibanu, którą łagodzi rumianek. Po chwili ponownie pierwsze skrzypce zdobywa oliban, tym razem z paczuli i wyciągiem z cistusa. Na końcu zapach pobrzmiewa drzewem sandałowym, skórą, wanilią, których moc podbija benzoin."



Nuta głowy: elemi, oliban, rumianek

Nuta serca: oliban, paczuli, cistus

Nuta bazy: drzewo sandałowe, skóra, wanilia, benzoin









Oboje z mężem zastanawialiśmy się co kryje się pod nazwą Elemi i Oliban. Były to dla nas zupełnie obce nuty.


Elemi jest to naturalna żywica, którą uzyskuje się z drzewa kanarecznika. Pachnie terpentynowo-cytrynowo. Dawniej w przemyśle kosmetycznym stosowano ją jako utrwalacz zapachu.

Oliban - kadzidło arabskie.



Zarówno ja jak i mój mąż nie jesteśmy zachwyceni samym zapachem z którego przedostają się głównie nuty kadzidła. Nie wychwytujemy rumiankowych nut nie mówiąc o cytrusowych czy waniliowych.  Wszystko zakłóca oliban i to mocno.


Zapach będzie zadowalał entuzjastów wszelkich kadzideł, nie Nas. Z początku woń jest mocna, ostra mi osobiście kręci się od niej w głowie. Nie chciałabym by mój mężczyzna był nią skropiony.

Woda ta nie jest szczególnie trwała, dosyć szybko się ulatnia ze skóry, na ubraniach zostaje do kolejnego dnia. 



Oliban będzie odpowiednia dla panów ostro stąpających po ziemi, stanowczych i silnych. Myślę, że dopasuje się do wielu okazji. 




pozdrawiamy - Magda i Przemek

20 komentarzy:

  1. Musze ją obwąchać koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Flakonik prosty, ale swój urok ma, a zapach to samemu trzeba poznać:)

      Usuń
  3. Mój sięga po zupełnie innego typu zapachy, za kadzidłem nie przepada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nam też specjalnie zapach nie przypadł, ale na pewno ma już wielu fanów:)

      Usuń
  4. bardzo przyjemny zapach, podoba się zarówno mnie jak i mojemu chłopakowi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz je widzę.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Tak sądziłam, że zapach zdobędzie także sporą ilość wielbicieli.

      Usuń
  8. Oj chętnie bym powąchała by przekonać się jak naprawdę pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak każdy zapach i ten trzeba poddać osobistemu testowi.

      Usuń
  9. To musi być ciekawy zapach wnioskuję po opinie nut zapachowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy i nieciekawy. Czytam o tym zapachu różne opinie.

      Usuń
  10. ostatnio bardzo modna woda, ciekawi mnie zapach,

    OdpowiedzUsuń
  11. Nas też ten zapach nie ujął :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy zapach i myślę, że nie tylko dla mężczyzn. Pachnie wręcz "niszowo". :-)

    OdpowiedzUsuń