30 lipca 2018

WYGODNE ZAKUPY Z PORÓWNYWARKĄ CEN I TRENDÓW ZIPPINI.PL

Witam


Coraz częściej chyba wszyscy łapiemy się na tym, że brakuje nam czasu na zakupy modowe. Po całym dniu jesteśmy zmęczeni i marzymy o odpoczynku i nabraniu sił na kolejny dzień.

Chcąc wpasować się w najnowsze trendy pragniemy jednak zostać posiadaczami nowego stylowego ubrania. Trafnym rozwiązaniem jest porównywarka modowa Zippini.pl


Sama ostatnio kiedy tylko mam chwilę z niej korzystam. Na wypad do galerii nie mogę sobie pozwolić dlatego uważam, że tego typu miejsca dostępne z klawiatury są przydatne. Moi znajomi także coraz częściej korzystają z takich rozwiązań i są zadowoleni. 








Zippini.pl pozwala na wyszukanie markowych rzeczy ze znanych domów mody. Nie raz zdarzyło mi się zakupić stacjonarnie ubranie z którego byłam po krótkim czasie niezadowolona, a kupiłam go jedynie bo np.: koleżanka coś wzięła lub głupio było wyjść bez niczego. Natomiast zakup dzięki takie wyszukiwarce jest bezstresowy, na spokojnie możemy zdecydować czy dany asortyment będzie w naszym guście i kluczowa sprawa czy odpowiada nam cena - bo kto chce w dzisiejszych czasach przepłacać?



Co oferuje konkretnie ta wyszukiwarka? 


Ubrania damskie, męskie oraz dla dzieci. W tym: buty, bieliznę, akcesoria typu: paski, okulary, portfele, zegarki. Dosłownie wszystko by wyglądać na topie.


Jakie marki oferuje wyszukiwarka? 



Czym dodatkowym zaskakuje portal modowy? 


Gwarantuje niskie ceny. Wyszukując konkretnej rzeczy widzimy ją w atrakcyjnej dla nas cenie, skąd możemy ją zamówić.

Korzystając z portalu oszczędzamy czas oraz nie przebijamy się przez tłumy po sieciówkach.

Dodatkowo możemy uzyskać ciekawe kody rabatowe i promocje.

Poruszanie się po portalu jest wygodne i łatwe, największy laik nie ma problemów z wyszukaniem produktu jaki go interesuje.




Nie byłabym sobą gdybym nie skorzystała z takiej porównywarki. Poszukując ostatnio wygodnego obuwia jakim są baleriny znalazłam kilka propozycji z jakimi muszę się z Wami podzielić.

Uważam, że baleriny to najwygodniejsze letnie obuwie z którego korzystam od lat. Wiosną nabyłam jedną parę jednak puchnące stopy przez upały zmusiły mnie do ponownego zakupu. Moje propozycje przedstawiam na poniższym kolażu. 






Pamiętaj drogi czytelniku, obuwie jest bardzo ważne dla Twojej stopy dlatego noszenie ciężkiego i w dużym stopniu zabudowanego obuwia nie jest dobrym rozwiązaniem. 

Dostępne modele można teraz tak odpowiednio dobrać, że będą pasować do zasad jakie obowiązują zarówno w korporacjach jak i w innych miejscach pracy. 
Baleriny to obuwie na tyle elastyczne pod względem wyglądu, że śmiało je można dopasować do spódnicy, sukienki, a nawet do spodni.





Lubicie baleriny latem? A może klapki lub sandałki? Korzystacie z porównywarek internetowych?


pozdrawiam - Magda

19 komentarzy:

  1. korzystałam już nie raz z tej wyszukiwarki, super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupy przez internet robię regularnie, znacznie częściej niż w stacjonarnych sklepach, ale z porównywarek nie korzystam. Przyjrzę się tej, którą polecasz :) A co do balerin - moje ulubione buty na wiosnę i lato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa, zapisuję sobie i na pewno wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie skorzystam z tej wyszukiwarki, dość często robię zakupy przez Internet.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie zakupy przez internet to standard. Niestety nie mam czasu żeby iść do sklepu :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety sporo przytyłam przez ostatni rok i chyba dlatego nie kupuję ubrań przez Internet. Wolę najpierw przymierzyć i sprawdzić, czy dobrze wyglądam. Coraz częściej za to przeglądam on-line ofertę sieciówek odzieżowych dla dzieci. Nie znałam porównywarki Zippini, ale chętnie skorzystam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie korzystałam, ale chyba warto zacząć. Szkoda tylko, że nie można wirtualnie przymierzyć ;) Ale rozumiem, że zwroty są możliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Często robię zakupy przez internet, ale z butami mam problem bo rozmiarówka niestety nigdy się nie zgadza

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie robię zakupów przez internet, jakoś zawsze przychodzą złe rozmiarówki ;-/ Ale fajnie że powstała taka stronka. Dla wielu osób to na pewno ułatwienie sprawy i wygoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem staroświecka nie robię zakupów przez internet.

    OdpowiedzUsuń
  11. Korzystam! :))) W dzisiejszych czasach pozwala na zaoszczędzenie sporej ilości czasu. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam jeszcze o tej stronie ;)
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne miejsce, ostatnio już gdzieś na nie natrafiłam, ale ja jednak wolę kupować buty, czy ubrania stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W leci chodze w balerinkach a do pracy w trampkach. Sandałki też lubię, ale nie cierpię klapek, bo nie trzymają się nogi.

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam tego typu porwnywarki i często z nich korzystam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja porównuję najczęściej ceny elektroniki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Często korzystam z wyszukiwarek cenowych, super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń