Witam
Będąc dojrzałą kobietą mogę jedynie wspominać czasy kiedy byłam dziewczynką uczęszczającą do szkoły wraz z rówieśnikami. Zastanawiam się czy wtedy miałam zaburzone poczucie własnej wartości? Sądzę, że nie aż tak jak nastolatki w obecnych czasach, gdzie na każdym kroku czyhają na nie media pokazujące życie w luksusie, rówieśnicy niby tacy sami, ale jednak wywyższający się i pędzący świat. To młodego człowieka przygasza nie pozwala mu rozwinąć skrzydeł.
Dlatego marka Dove ruszyła z nowym programem pt Dove Self-Esteem mającym na celu budowanie pozytywnej samooceny wykluczającej negatywne emocje.
Projekt Dove Self-Esteem ma na celu pomóc młodym osobnikom w Polsce rozwijać swój potencjał. Często jednak na przeszkodzie stają bariery przez które ciężko się przedostać tj: niska samoocena własnego ciała, rywalizacja lub porównywanie, dręczenie lub nękanie co wiąże się z lękiem, a co za tym idzie? Gorsze stopnie w nauce czy problemy zdrowotne.
Projekt będzie wspierał dzieci oraz młodzież dojrzewającą w budowie pozytywnej samooceny oraz będzie miał na celu by przekonać młode pokolenie o własnej wartości, którą ma każdy z Nas ten „mały” i ten „duży”.
Mam nadzieję, że projekt okaże się sukcesem i spore grono dorastających ludzi uwierzy w siebie i swoje możliwości.
W Polsce projekt będzie realizowany pod honorowym patronatem Rzecznika Praw Dziecka w oparciu o bezpłatne materiały szkoleniowe takie jak lekcje warsztatowe dedykowane uczniom oraz szkolenia edukacyjne skierowane do nauczycieli, realizowane przez Eksperta Programu Marię Rotkiel - psycholog, terapeutkę rodzinną, trenerkę rozwoju osobistego.
"Wierzymy, że wszyscy młodzi ludzie powinni dorastać w poczuciu własnej wartości i akceptacji własnego ciała. Dlatego stworzyliśmy program Pewność siebie – składający się z przetestowanych materiałów dydaktycznych dla nauczycieli i szkół dedykowanych młodzieży od 11 do 14 roku życia."
Projekt będzie wspierał dzieci oraz młodzież dojrzewającą w budowie pozytywnej samooceny oraz będzie miał na celu by przekonać młode pokolenie o własnej wartości, którą ma każdy z Nas ten „mały” i ten „duży”.
Mam nadzieję, że projekt okaże się sukcesem i spore grono dorastających ludzi uwierzy w siebie i swoje możliwości.
Więcej o całym projekcie przeczytacie pod tym linkiem dove-self-esteem-project
pozdrawiam - Magda
Znam akcje, bardzo fajna inicjatywa <3
OdpowiedzUsuńDove ma bardzo przemyślane te inicjatywy:)
UsuńŚwietna inicjatywa. Myślę, że będzie dla nie jednego czymś znacznie więcej niż akcją. :)
OdpowiedzUsuńbardzo dobrze, że ta kampania ruszyła także w Polsce
OdpowiedzUsuńMam nadzieję, że przyniesie pozytywne efekty.
UsuńOby więcej takich inicjatyw bo młodzież teraz rzeczywiście sobie ze sobą słabo bardzo radzi...
OdpowiedzUsuńCiekawa inicjatywa :)
OdpowiedzUsuńBardzo lubię markę Dove, a takie akcje przyciągają jeszcze bardziej :)
OdpowiedzUsuńSuper inicjatywa.
Pozdrawiam :)
Moncia Lifestyle
Dove to chyba marka przodująca we wszelkiego rodzaju inicjatywach :)
OdpowiedzUsuńTeż mi się tak wydaje:)
UsuńDOVE jest znane z tego,że co jakiś czas prowadzi tego typu inicjatywy - osobiście bardzo je popieram :)
OdpowiedzUsuńFajna kampania, w sumie pierwszy raz chyba o niej czytałam :)
OdpowiedzUsuńbardzo ciekawa akcja:) pozdrawiam cieplutko
OdpowiedzUsuńWspaniała jest ta akcja :)
OdpowiedzUsuńBardzo fajna i ciekawa inicjatywa.
OdpowiedzUsuńFantastyczna akcja, genialna. Bardzo sie cieszę, że są marki, które podejmują takie działania.
OdpowiedzUsuńNiestety zbyt niska i krytyczna samoocena to realny problem u nastolatkow ktory rzeczywiscie prowadzi do zlych konsekwencji na cale zycie.
OdpowiedzUsuńDlatego warto reagować zawczasu.
UsuńSuper pomysł, kult piękna jest wszechobecny, a jego normy zbyt wyśrubowanr dla normalych ludzi.
OdpowiedzUsuńSłyszałam o tym projekcie podobno niektóre szkoły realizują go na lekcjach ! bardzo fajny pomysł dobrej marki! muszę podpowiedzieć w szkole moich dzieci.
OdpowiedzUsuńZnakomicie, może szkoła się także przyłączy.
UsuńNie słyszałam o tej akcji, ale ciekawie się zapowiada. :-)
OdpowiedzUsuńDave ma piękne akcje i towarzyszą im piękne spoty reklamowe. Niektóre wzruszają mnie do łez.
OdpowiedzUsuńŚwietna inicjatywa :)
OdpowiedzUsuńŚwietna akcja :)
OdpowiedzUsuńNie znam tej akcji, przyjrzę się :-)
OdpowiedzUsuńPolecam:)
UsuńJeszcze o tej akcji nie słyszałam do tej pory - ale zalozenia wydaja sie bardzo dobre i potrzebne.
OdpowiedzUsuńMiałam przyjemność być na konferencji prasowej odnośnie tej akcji. Super że powstają takie projekty!
OdpowiedzUsuńTo super:) No takie projekty to samo dobro, wpływają na młodego człowieka i pozwalają mu uwierzyć w siebie.
UsuńPodobają mi się ich akcje i podejście.
OdpowiedzUsuń