31 stycznia 2019

DWIE PALETY OD KOBO PROFESSIONAL /EARTH GEMS oraz MORNING STAR/

Witam

Makijaż nie jest moją mocną stroną, rzadko wykonuję go w całości. Na co dzień lekko podkreślam jedynie rzęsy tuszem oraz usta. Cienie nie koniecznie nakładam na powieki no chyba, że są wyjątkowe i potrafią mnie przekonać do siebie pod każdym względem.

Od jesieni stałam się fanką dwóch palet od Kobo Professional. Pierwsza z nich Morning Star częściej towarzyszyła mi jeszcze przed zimową aurą, jesienią. Teraz swoje pięć minut ma Earth Gems.








Po pięć wysokiej jakości cieni do powiek przeznaczonych do profesjonalnego makijażu, umieszczonych zostało w dwóch magnetycznych paletach.


W czarnych aranżacjach palety wyglądają kompetentnie. Mają szczelne zamykania, prze co nie otworzą się umyślnie w torebce lub kosmetyczce. Każda z palet przez wąskie okienka odkrywa wstępnie odcienie cieni.






Na wyposażeniu w obu, mamy do dyspozycji lusterko i aplikator. Są to pożyteczne dodatki kiedy w czasie podróży, na mieście w pracy  lub uczelni musimy poprawić makijaż oka.

Korzystam z nich dość rzadko, ale kiedy jestem w potrzebie to są jak znalazł.

Aplikator składa się z dwóch końcówek. Jedna to pędzelek, dość malutki z miękkiego włosia, a druga to gąbeczka.


Cena jednej palety wynosi 36,99 zł. Nie jest to wysoka kwota za pięć cieni, które łatwo się aplikuje. 

Sprawdzają się idealne przy tworzeniu urzekających makijaży dziennych i wieczorowych.


Cienie się nie obsypują, nie ścierają, wytrzymują praktycznie cały dzień. Można ewentualnie dokonać pewnych poprawek, ale to już zależy od nas. 

Podoba mi się w nich najbardziej jak sama mogę wpłynąć na intensywność koloru. Blendowanie przychodzi mi z łatwością. Cienie są suche, a pigmentacja jak dla mnie? Idealna.





Swatche paletki Earth Gems - obecnie używanej


Morning Star to pięć fantastycznych ciepłych barw, nudziaków, które wkupiły się w moje łaski już dawno temu. Większość moich cieni w toaletce reprezentują właśnie takie odcienie. Zresztą do rudych włosów pasują u mnie zawsze, a ja czuję się w takiej kolorystyce dobrze.

W palecie znajdują się odcienie brązu oraz różu.

Earth Gems składa się także z pięciu barw z dodatkiem mikroskopijnych drobinek brokatowych. Od razu zaznaczę, że nie są one ordynarne, dla mnie dyskretne, jedne mniej, drugie więcej metaliczne.

W komplecie mamy: jasny beż, złoty/miedziany, dość jasny brąz, ciemny zielony oraz fiolet, który potrafi zmienić delikatny makijaż w bardziej zadziorny.


W okresie karnawału polecam Wam te paletki Kobo, zwłaszcza Earth Gems.

Każdą z nich wyróżnia: wytrzymałość, pigmentacja, brak zbierania się w załamaniach powiek.

Z kilku odcieni można stworzyć stosowny lub dość charakterny makijaż pasujący do każdej sytuacji.


Produkty dostępne są wyłącznie w stacjonarnych drogeriach Natura oraz na www.drogerienatura.pl



pozdrawiam - Magda

23 komentarze:

  1. Podoba mi się kolorystyka tych palet :D Cienie tej marki kuszą mnie od dawna, ale na żadne się nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne i w zasadzie obie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepadlam uwielbiam palety Kobo

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta neutralna paleta bardziej do mnie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tę neutralną paletkę i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te świecące są cudowne 😻

    OdpowiedzUsuń
  7. są piękne, tych palet akurat nie mam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta zieleń w Earth jest niezwykła <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Earth gems to mój faworyt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem absolutną fanką świecących się cienki do powiek. Używam w zasadzie tych kobo oraz eveline na zmianę. Obie firmy są warte ceny za cienie do powiek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używam cieni, ale te wyglądają cudownie :D Ładne odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Paletę Earth Gems mam i bardzo lubię po nią sięgać. Lubię takie błyszczące cienie do powiek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie najbardziej podoba się ta klasyka - beże i brązy. Pasują do każdego typu urody.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tą paletę Morning Star idelana jest do delikatnego codziennego makijażu

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podobają, ta niżej skradła moje serce, uwielbiam kolory ziemni i takie nosze na codzień.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam tą z fioletem i bardzo się z nią polubiłam, pigmentację ma bardzo dobrą i cienie są trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta brokatowa skradła moje serce! Cudo! Uwielbiam brokatowe cienie i często używam na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam obie te palety :) bardzo je lubię, ale używam na razie jednej z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obydwie są ładne, ale ta ze złotymi kolorkami bardziej mnie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie w moim stylu kolory, jednakze rwcenzja bardzo fajna,

    OdpowiedzUsuń