25 kwietnia 2019

CATZY LABORATORIES, HEALING /DWA ZIOŁOWE SZAMPONY PRZECIWŁUPIEŻOWE/

Witam


CATZY to producent wysokiej jakości kosmetyków do włosów obecny na polskim rynku od 1983 r. Produkcja opiera się głównie na kosmetykach do pielęgnacji włosów (szampony, odżywki, maski), stylizacji (lakiery, nabłyszczacze, olejki, fluidy, żele, kremy) oraz trwałej ondulacji włosów. 


Ta marka słynie także z aptecznych szamponów przeciwłupieżowych Healing. O wersji: do każdego rodzaju włosów oraz  przetłuszczających się opowiem w dzisiejszym wpisie.


Tego typu szampony posiadam na stałe i w razie awarii skalpu włączam je natychmiast u siebie lub męża do codziennego mycia włosów. 


"Szampon przeciwłupieżowy HEALINGSeria skutecznych szamponów przeciwłupieżowych zawierające 1% pirytionanu cynku, substancjio działaniu przeciwbakteryjnym i przeciwgrzybicznym. Oryginalny Healing przeznaczony jest do każdego rodzaju włosów a Healing Herbal (z kompleksem ziołowym) do włosów silnie przetłuszczających się".






Zawsze oceniam szampony apteczne precyzyjnie. W końcu to nie drogeryjne wersje, a te lepsze bo kupione w aptece. 

Opakowania są schludne i ergonomiczne. Z łatwością można je trzymać w dłoni, a buteleczki możemy bez utrudnień umieścić na wąskim rancie wanny (nie spadają). 

Do każdej z buteleczek przypisany jest kolor dlatego nie ma możliwości pomyłki jak u nas. 

Zamykania na klik 'męczone' już kolejny tydzień nadal są sprawne.


Nie tylko opakowania zawierają podstawowe informacje. Takie same info znaleźć można na opakowaniach kartonowych w jakich kupujemy szampony.
Pomysł bardzo udany, zawsze go doceniam.









Szampony są średniej gęstości w jasno niebieskim pastelowym odcieniu. Przed użyciem należy wybraną wersję wstrząsnąć. 

Z wodą prawidłowo się zapieniają, nawet nieobfita doza wytwarza na tyle piany, że spokojnie możemy nią dotrzeć i do skalpu jak i włosów na całej długości. 

Pomimo, że są to szampony apteczne i skierowane do osób z problemem sypiącego się łupieżu to przyjemnie pachną migdałową nutą oraz potrafią zapieniać się czego z reguły brakuje w specjalistycznych kosmetykach.
Przerobiony niejeden szampon nie miał takich właściwości zapachowych, a co gorsza nie pienił się wystarczająco przez co odczuwałam niedosyt w myciu. Tu zupełnie jest na odwrót, ale ten 'odwrót' pozytywny, ponieważ szampony w żaden sposób nie uczulają.





Szampony znakomicie zatrzymały co dopiero zaczynającą się łuszczyć skórę. Możliwe, że w chwili zagapienia się łupież zdominowałby cały skalp, a tak to już na wstępie daliśmy mu rady. U męża objawy zatrzymały się szybciej, u mnie natomiast łupież zanikł całkowicie po dwóch tygodniach.


Różnimy się rodzajem włosów dlatego myślę, że moje przetłuszczające się potrzebowały więcej dni. Przy tym skalp także do całkowitej regeneracji musiał dostać o kilka dawek szamponu dodatkowo.

Zielona wersja dzięki zastosowaniu kompleksu ziołowego intensywnie wspomaga kurację przeciwłupieżową i pomaga utrzymać prawidłową równowagę biologiczną skóry. Brzoza zwisła (Betula alba pendula L.) ekstrakt z kory jest bogatym źródłem betuliny i kwasu betulinowego. Związki te posiadają właściwości przeciwbakteryjne oraz przeciwzapalne i stosowane są w kuracji przeciwtrądzikowej, a także do cery tłustej.

Rozmaryn lekarski – ekstrakt z liści zawiera flawonoidy, olejki eteryczne, garbniki. Posiada intensywne właściwości antyutleniające, działa antybakteryjnie, antyseptycznie i przeciwzapalnie.

Ekstrakt z kwiatów rumianku wykazuje działanie oczyszczające, delikatnie ściągające i zmiękczające.Działa miejscowo przeciwzapalnie, odkażająco i bakteriostatycznie.

Pokrzywa zwyczajna (Urtica Dioica L.) - ekstrakt z liści jest bogatym źródłem flawonoidów, garbników, kwasu pantotenowego i witamin B, C, K.Dawkowanie


Czerwona wersja pozwala na zmniejszenie wydzielanego sebum, jest delikatna i działa kojąco na skórę.





Obie wersje Catzy Healing posiadają również właściwości pielęgnacyjne. Oprócz znakomitego oczyszczenia i pozbyciu się trwającego lub pojawiającego się łupieżu nadają włosom blasku, miękkości. 


Pomimo, że są to wersje szamponów apteczne to nie kosztują sporo. Wydatek około 12-15 zł uważam, że jest zupełnie przyzwoity. 


Po zastosowaniu nie gwarantuje, że każda osoba pozbędzie się łupieżu w mgnieniu oka, ale stosując jedną czy drugą wersję zaraz po zaobserwowaniu białego nalotu można ogniskowe miejsce złagodzić i stopniowo je goić.

Catzy.pl

pozdrawiam - Magda

21 komentarzy:

  1. Miałam okazję poznać ten zestaw i wersja zielona bardziej mi pasowała

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na szczęście nie mam problemu z łupieżem. Najczęściej sięgam po U zestawy szampon + odżywka do włosów, które mają działanie nawilżające bądź wygładzające, lub takie przeznaczony do włosów farbowanych

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam je i miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy je i my, jesteśmy bardzo zadowoleni z ich jakości 👍

    OdpowiedzUsuń
  5. Na szczęście nie mam problemu z łupieżem :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. znam i lubię oba szampony, szczególnie czerwoną wersję

    OdpowiedzUsuń
  7. Duzo postów ostatnio widze na temat tych szamponów. Ja na szczeście nie mam problemów z łupieżem, ale jak jakis sie pojawi to bardzo pomaga mi szampon z HS :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam tych szamponów 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam problemu z łupieżem na szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  10. Często o nich czytałam, wiele osób je chwali :). Polemizowałabym z tym, że skoro apteczne to "lepsze" patrząc na składy wielu produktów, niczym się praktycznie nie różnią od tych drogeryjnych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam, używałam i jestem mega zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niektóre kosmetyki lepiej kupować w aptekach :) Właśnie dlatego, że są lepszej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ani ja, ani mąż póki co nie mamy problemów z łupieżem, ale dobrze, że są takie pomocne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znałam tego zestawu szamponów ale chętnie je przetestuję przy najbliższej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Całe szczęście nie borykam się z problemem łupieżu, ale wierzę, że może to być okrutnie uciążliwe. Dobrze, że są na rynku produkty, które wspomagają w leczeniu tej dolegliwości.

    OdpowiedzUsuń
  16. Na szczęście nie mam tego typu problemu.

    OdpowiedzUsuń
  17. A znaleźć dobry szampon przeciwłupieżowy to nie taka prosta sprawa. Żeby nie dostać jeszcze więcej łupieżu haha

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znałam tego zestawu, aż do dziś.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam nigdy łupieżu, więc produktów totalnie nie znam, ale dobrze wiedzieć!

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie je wypróbuję na swoich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam z nimi przyjemności, ale jestem ciekawa czy u mnie by się spisały, bo z łupieżem ciągle mam problem.

    OdpowiedzUsuń