3 maja 2019

BIO-OIL, ŻEL DO SKÓRY SUCHEJ

Witam


Głośno zrobiło się jakiś czas temu o specjalistycznym olejku Bio-Oil do pielęgnacji skóry, który miał służyć: rozstępom, bliznom, nierównomiernemu kolorytowi skóry, skórze starzejącej się i skórze odwodnionej. 
Do tej pory zdarza mi się przeczytać o nim nadal pozytywne recenzje chociaż u nas nieszczególnie wtedy nas zachwycił. 
Olejek ten nie tylko zdobył sławę w Polsce. Został doceniony również na świecie, konkretnie w 22 krajach.

Marka poszła za ciosem i po raz kolejny zaoferowała nam w ostatnim czasie nowość jaką jest Bio-Oil żel do skóry suchej. 

Dostępny jest o pojemnościach: 50 ml – 24,99 PLN 100 ml – 39,99 PLN 200 ml – 69,99 PLN.






W superbohaterze mającym na dobru naszą skórę znajdują się naturalne olejki takie jak: rozmarynowy, lawendowy, nagietkowy i rumiankowy. To one aktywnie wpływają na skórę zapewniając jej odpowiedni poziom nawilżenia. 

Procentowy udział składników w żelu przedstawia się następująco:
  • olejek rozmarynowy, lawendowy, nagietkowy, rumiankowy, masło shea i inne oleje - 87 %
  • substancje wiążące wodę - 10 %
  • woda - 3 %

SKUTECZNOŚĆ ŻELU BIO-OIL DO SKÓRY SUCHEJ ZOSTAŁA POTWIERDZONA W BADANIACH KLINICZNYCH:
U 82% badanych nastąpiła istotna statystycznie poprawa stopnia nawilżenia skóry już po 2 dniach stosowania produktu*

U 100% badanych nastąpiła wyraźna poprawa stopnia nawilżenia skóry po dwóch tygodniach*

U 93% badanych znacząca poprawa nawilżenia skóry utrzymywała się nadal po 3 dniach od zaprzestania stosowania żelu*

*InstytutThomasJ.Stephens&Associates,2019



BADANIE KONSUMENCKIE RÓWNIEŻ POTWIERDZIŁO, ŻE:

Produkt łatwo się wchłania – 83% badanych

Pozostawia skórę dobrze nawilżoną – 92% badanych

Skóra jest nawilżona przez cały dzień – 80% badanych

Skóra wygląda lepiej po 2 tygodniach stosowania żelu – 86% badanych



Bio-Oil żel do skóry suchej ma postać różowej galaretki. Opakowanie to pojemnik o mocnym plastiku. 
50 ml jakie mam do użytku posłuży mi na dłuższy czas, ponieważ cienka warstwa żelu wystarcza na pokrycie miejsc, którymi objęta jest sucha część skóry. 
Przy pierwszej aplikacji zdecydowanie nałożyłam grubszą warstwę i to był błąd. Żel nie chciał się wchłonąć zostawił tłustą warstwę.

Żel charakteryzuje się dość mocnym aromatem w którym dominuje: rozmaryn i lawenda. Wielbicielka takich woni jak ja uważa, że zapach jest dość intensywny i może wadzić. Nie aplikuję go między innymi z tego względu na twarz. 

Zalecany jest do skóry wrażliwej i jest niekomedogenny.

Żel nałożony na skórę zmienia swoją postać na olejkową. Sprawnie się wchłania.

Ucieszyła mnie obecność mocznika i kwasu mlekowego w składzie. Wraz z gliceryną kapitalnie nawilża skórę.

W skład żelu wchodzą także: olej mineralny, lanolina i masło shea tworząc na skórze warstwę okluzyjną, czyniąc ją gładką i miękką oraz zapobiegając utracie przez nią wody.

Żel zawiera również działający przeciwzapalnie i przyspieszający regenerację skóry, niacynamid.





pozdrawiam - Magda

23 komentarze:

  1. Jeszcze nie używałam ich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten żel, ale jeszcze nie testowałam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, ze Bio Oil jest w formie żelu..

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba polecę to koleżance, bo szukała ostatnio takiego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie produkty, które łatwo się wchłaniają,
    nie lubię tłustych :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji go jeszcze poznać. Ja mam skórę suchą więc to produkt jak najbardziej dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy ten żel, oby nie był za tłusty i będzie okej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam tego zelu, ale moja skóra raczej nie lubi się z olejkami, więc nie będę próbować.

    OdpowiedzUsuń
  9. bio oil jak dla mnie to rewelacyjna marka

    OdpowiedzUsuń
  10. Regeneracja skóry jest dla mnie bardzo ważna więc chętnie sprawdzę

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem Bio Pił jest mocno przereklamowany.

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze go nie miałam , podoba mi się, że jest w formie żelu

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście marka ostatnio stała się popularna, choć nie stosowałam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bio Oil zdecydowanie na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapach pewnie by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używałam nic jeszcze z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bio oil jest całkiem niezły. Tez kiedyś stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam, ale słyszałam, że jest świetny. Ja kiedyś stosowałam olej Bio oil, ale zawiodłam się totalnie, bo zamiast polepszyć stan skóry to pogorszył go.

    OdpowiedzUsuń
  19. Słyszałam że jest bardzo dobry, koleżanki używają

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używałam jeszcze, ale może to będzie ratunek dla mojej mega suchej skóry. Muszę przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja akurat mam cerę mieszaną, ale latem w niektorych miejscach mi się przesusza od slonca - wiec moze to byloby dobre rozwiazanie.

    OdpowiedzUsuń