25 maja 2019

COLLIQ PURE, W ROLI SUPLEMENTU DIETY (NATURALNY KOLAGEN I WITAMINA C)

Witam


Kolagen stanowi główny składnik ścięgien. Jest on podstawowym białkiem tkanki łącznej dlatego odgrywa istotną rolę dla organizmu, zwłaszcza skóry. 

Z wiekiem organizm produkuje go mniej dlatego u każdego z nas pojawiają się pierwsze zmarszczki oraz skóra traci na wyglądzie. Staje się ona wiotka i mniej elastyczna.

Kolagen w kosmetyce możemy spotkać w kremach przeciwzmarszczkowych do twarzy dla skóry dojrzałej, balsamach do cała. 
Dbając o starzejącą się skórę możemy nie tylko troszczyć się o nią zewnętrznie. Warto pomyśleć o suplementacji wewnętrznej czyli posiłkować się kolagenem np.: sproszkowanym Cooliq Pure. Opisywany suplement nabyłam w sklepie internetowym topestetic.pl


Czym się wyróżnia to miejsce?
Profesjonalnym doradztwem.
Do dyspozycji jest specjalista, który określi potrzeby skóry i doradzi odpowiednie produkty.

oraz

Wieloma markami oferującymi swój asortyment. Dermokosmetyki rekomendowane są wcześniej sprawdzane np: zespół zbiera opinie lub opiera się na opiniach lekarzy.







"Colliq Pure - Suplement diety, naturalny kolagen i witamina C. Kolagen to składnik niezbędny dla pięknego wyglądu skóry. Wraz z upływem lat zmniejsza się ilość włókien kolagenowych w skórze, które gwarantują jej jędrność i sprężystość. Produkt COLLIQ zawiera 100% czysty kolagen wraz z pozyskiwaną z ekologicznej aceroli witaminą C, która zwiększa przyswajanie kolagenu przez organizm."


Efektem stosowania COLLIQ Pure jest:
- wzrost sprężystości skóry oraz poprawa jej kolorytu
- wzmocnienie włosów i paznokci
- wzmocnienie stawów, ścięgien i więzadeł oraz przyspieszenie ich regeneracji
- utrzymanie prawidłowej flory bakteryjnej układu pokarmowego






Colliq Pure to kuracja 14-dniowa, dziennie powinno przyjmować się jedną saszetkę, zawierającą 10 g gotowego proszku. Zawartość saszetki wystarczy wymieszać z płynem (wodą, sokiem, mlekiem). Na samym początku pierwszą porcję wypiłam z wodą, lecz nie była to przyjemność. Roztwór jest dość specyficzny w smaku, dlatego od razu na kolejny dzień sięgnęłam po sok. To był lepszy wybór i jego trzymała się do samego końca.

Jak każdy suplement i ten ma przeciwwskazania. Nie powinny go stosować osoby poniżej 25 roku życia. Natomiast kobiety w ciąży oraz karmiące piersią mogą przyjmować preparat wyłącznie po konsultacji z lekarzem.







Jedna saszetka składa się z: 10 g naturalnego kolagenu, 80 mg witaminy C z aceroli.
Nie zawiera konserwantów i sztucznych barwników.


Myślę, że taka dwutygodniowa kuracja w pewnym stopniu wpłynęła na moją skórę, ścięgna czy włosy. Trudno mi konkretnie to stwierdzić, ale jako kobieta dojrzała wspomagam się raz na czas takim suplementami i wiem, że krzywdy sobie nimi nie wyrządzam. Aby suplement przyniósł lepsze efekty zaraz po skończeniu tej kuracji rozpoczęłam kolejną.

Jakie macie podejście do suplementacji? Korzystaliście może z kolagenu w formie proszku?




pozdrawiam - Magda

13 komentarzy:

  1. Ja lubię wspomagać się suplementacją - nie jest na pierwszym miejscu, ale uważam, że się przydaje. Kolagenu jednak jeszcze w takiej formie nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. stosowałam ten suplement, wiem, że czasami takie wspomagacze są mi potrzebne

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie stosowałam i nie stosuję żadnych suplementów 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raczej nie sięgam po tego typu produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uważam, że jak ktoś się zdrowo odżywia to żadna suplementacja nie jest potrzebna :P Oprócz witaminki D oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dla mnie. Właśnie wysiadło mi kolano i odzywa się co jakiś czas a kuracja kolagenem jest w tym przypadku idealnym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń
  7. mubookworm27 maja, 2019

    Ja na szczęście suplementacji nie potrzebuję jeszcze, ale dobrze dobrana to skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze jestem ciekawa wchłaniania, czy faktycznie to coś daje....

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię kremy z witaminą C. Są fajne dla cery.

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę pokazać babci bo ma problemu z kolanami

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciężko mi powiedzieć, bo ja nie korzystam z takich kuracji.
    Warzywa i owoce z własnego ogródka używam...
    Dużo soków latem, bo są tanie i od razu widzę różnicę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czego to Kobiety nie wypiją by być pięknym ? :O

    OdpowiedzUsuń