27 maja 2019

NATURALNE KOSMETYKI, NATURA SIBERICA W ROLI MYDEŁ W PŁYNIE

Witam

Rodzaj stosowanego mydła zależy od naszych upodobań. Wybór mamy zawsze pomiędzy mydłem w kostce lub w płynie. U mnie bywa różnie. W sumie nie ma znaczenia jakie mydło jest dostępne w łazience, a zawsze jakieś jest ponieważ dłonie myję kilka razy dziennie.

Natura Siberica to pierwsza firma kosmetyków naturalnych w Rosji, której kosmetyki organiczne wykonywane są z dzikich ziół i roślin pochodzących z Syberii. Posiada ona certyfikaty ECOCERT i ICEA. Natura Siberica jest jedyną rosyjską firmą zatwierdzoną przez COSMOS standard AISBL.
Asortyment ma dość obszerny bo znaleźć można w nim kosmetyki do pielęgnacji ciała, włosów oraz zębów. Testowane niejednokrotnie produkty do włosów pamiętam, że służyły mi dobrze na skalp bo go nie podrażniały.

Stworzone na bazie dziko rosnących syberyjskich ziół mydła w płynie: zmiękczające i nawilżające służyć nie muszą koniecznie do mycia jedynie dłoni. Sprawdziłam i doszłam do wniosku, że można ich używać swobodnie do mycia całego ciała. Czyli mogą to być takie zamienniki żeli.








Mydła nie zawierają parabenów, SLS, PEG, SLES, olei mineralnych, roślin modyfikowanych genetycznie.

Opakowania nie od parady są nieprzeźroczyste. Tym sposobem naturalne składniki są ochraniane przed światłem, które im szkodzi. Aplikacja odbywa się za pomocą wygodnych pompek, nie ma co się rozpisywać na ich temat, po prostu działają, podając dobre dozy.

Do każdej 500 ml butelki dopasowana jest etykieta ilustrująca roślinność. Oceniając walory zewnętrzne, uważam, że produkty wyglądają schludnie. Nie są szczególnie wyróżniające się na tle innych, ale jeżeli znamy markę to wiemy na co możemy liczyć.








Używając na przemiennie mydeł doszłam do wniosku, że mają wspólne zalety. Delikatnie pielęgnują każdy typ skóry. Odżywiają, fajnie zmiękczają skórę oraz podnoszą nawilżenie. Np: u mojego męża, który ma normalną skórę przyczyniły się do wyczuwalnego nawilżenia naskórka dość szybko, natomiast u mnie mniej, ale przy mojej sucharkowej skórze ciężko od razu uzyskać tak wyczuwalny efekt.

Nawilżające mydło wyróżnia zapach. Mogę go porównać do zielnika, z kolei wersja zmiękczająca to kremowa, pozytywna woń. Będzie odpowiedniejsza dla tych, którzy za ziołami nie przepadają.

Mydła są gęste, satynowe. Zapienają się średnio. Na skórze zostawiają film ochronny. Myjąc nimi dłonie nie muszę ich kremować przez cały dzień.







Zmiękczające zawiera naturalne ekstrakty: krwawnika azjatyckiego – delikatnie pielęgnuje skórę wrażliwą (atopową), zawilca ałtajskiego – aktywizuje krwiobieg, regeneruje komórki skóry i masło shea - działa ochronnie i nawilżająco na skórę, przywraca skórze elastyczność i sprężystość, łagodzi podrażnienia i działa przeciwzapalnie.

Mydło nawilżające to naturalne ekstrakty: różeńca górskiego - łagodzi podrażnienia i chroni skórę przed odwodnieniem, wykazuje potężne działanie antyoksydacyjne, kostrzewy ałtajskiej- odżywia, przyspiesza regenerację komórek skóry, bławatka niebieskiego - tonizuje, ma działanie przeciwzapalne i regenerujące.

Po mydła sięgam częściej niż po żele podczas wieczornej toalety. Tak wiele ekstraktów z różnych roślin sprawia, że mycie się nimi to nie tylko przyjemność, ale świadomość, że nasza skóra jest łagodnie traktowana, a przy okazji myta.

Na wakacyjne wojaże taka butelka spokojnie posłużyć może za mydło do mycia dłoni jak i ciała. Każde z mydeł jest wydajne. To takie wersje moim zdaniem, rodzinne.
Bazami mydeł są pochodne oleju rokitnika ałtajskiego i oleju cedrowego.
Mydełka za nie wysoką kwotę możecie nabyć w sklepie Efavit.pl


pozdrawiam - Magda

23 komentarze:

  1. Znam tę markę jedynie z produktów do włosów, ale chętnie sięgnę po kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mają bardzo ładne opakowania 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie się zapowiadają. Duży plus za piękne buteleczki no i za to, że są naturalne

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodobało mi się to, że opakowania są nieprzeźroczyste dla ochrony przed słońcem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię tą markę. Ich produkty cudownie pachną.

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam od wielu osób, że są to bardzo fajne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam tą markę, jednak tych kosmetyków nie.

    OdpowiedzUsuń
  9. wiesz, że ja nigdy nie miałam rosyjskich kosmetyków tej marki, a jeszcze kilka lat temu był na nie taki szał

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobre kosmetyki, chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Marka ta u mnie gościła pod postacią kosmetyków do włosów i kremu do twarzy. Byłam zadowolona z testowanych produktów

    OdpowiedzUsuń
  12. O marce słyszałam, bardzo lubię kosmetyki naturalne. Chętnie sprawdzę, jak skończę swoje aktualne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mydel w płynie z tej firmy jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Naturalne czyli pewnie drogie?

    OdpowiedzUsuń
  15. Od zawsze wolę mydło w płynie 😉

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze że masz taki produkt i możesz zadbać o swoje wysuszone dłonie. A może powinna się udać do dermatologa jeśli przesuszenie jest tak duże.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, że nie trzeba potem smarować dłoni kremem - ja powinnam, a często o tym zapominam. Zapisuję sobie nazwę i jak znajdę w drogerii to chyba się skuszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie zajrzę do tego sklepu :) Zawsze zapominam o kremie :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy, a chętnie wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nawet nie wiedziałam, że ta firma ma w asortymencie mydła w płynie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham naturalne kosmetyki! Koniecznie muszę wypróbować tę firmę :)

    OdpowiedzUsuń