18 sierpnia 2019

SENSIQUE SENSITIVE SKIN MAGIC SPARKS DUOCHROME LIP GLOSS z efektem 3 D

Witam 

Usta podkreślam nawet wtedy, kiedy nie robię najsubtelniejszego makijażu. Teraz kiedy wakacyjna pora jest na topie, nawet zwykłe wyjście z domu na krótko nie może obyć się bez pomalowania ust. 


Latem preferuję poświatę na ustach, dlatego często zaopatruję się w błyszczyki. Ta odmiana kolorówki najczęściej posiada właśnie ten akcent w postaci mieniących się drobinek. Oczywiście nie zapominam o ochronie ust i zanim właściwie je podkreślę to stosuję pomadkę z filtrem.

Co mogę w takim razie polecić Wam na wakacyjne podróże? Otóż, w Drogerii Natura ukazała się edycja limitowana błyszczyka SENSIQUE SENSITIVE SKIN MAGIC SPARKS DUOCHROME LIP GLOSS z efektem 3 D. 


W składzie znajduje się olej makadamia posiadający właściwości uelastyczniające, regenerujące i łagodzące. Dlatego stosując błyszczyk solo lub na ulubioną pomadkę dbam o usta, właściwie je pielęgnując o czym wspominałam wyżej.





Widoczne efekty najlepiej ocenić jest w blasku słońca, gdzie usta nabierają perłowego blasku. 

Błyszczyk polecany jest dla osób o skórze wrażliwej.

Każdy błyszczyk ma przydatność 12 miesięcy od otwarcia. Na ustach nie są mega widoczne oceniając samą barwę. Szybciej można zauważyć ich blask jaki powstaje za pośrednictwem mikroskopijnych drobinek. Na ustach ich poświata nie wygląda tandetnie, pozwala uzyskać jedynie błysk i to kontrolowany, nieprzesadny.

Błyszczyki są bardzo wydajne. Nakładane aplikatorem zakończonym gąbeczką od razu pokrywają usta dając wymarzony efekt. Są lekko lepkie i pięknie cukierkowo pachną. 






Edycja limitowana obejmuje sześć kolorów:

201 CHAMPAGNE BUBBLES,

202 PINK SPARKS,

203 ROSY KISS,

204 SUMMER SKY,

205 COLOR FESTIVAL,

206 GOLDEN SPARKLES

Cena: 11,19 zł za sztukę, (w tej chwili jest na promocji)/ 9 ml


Wszystkie produkty marki Sensique są dostępne wyłącznie w drogeriach Natura oraz na www.drogerienatura.pl






pozdrawiam - Magda

28 komentarzy:

  1. Ja chyba nigdy nie przekonam się do błyszczyków. Próbowałam wiele razy, różnych marek i to jednak nie jest moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za błyszczykami nie przepadam, wolę szminki i pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się im bliżej przyjrzeć przy najbliższej wizycie w Naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W sam raz dla osób lubiących blask na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Duży plus za długi termin ważności, daje to nadzieję że będzie zużyty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne barwy! Kocham błyszczyki, ale mam już ich zdecydowanie za dużo ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolorki, każdy wybierze coś dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. czasami przyjemnie jest odejść od popularnych od dawna matów na rzecz połysku, ładne błyszczyki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe kolory, chociaż ja akurat nie używam błyszczyka...

    OdpowiedzUsuń
  10. Na lato błyszczyki sprawdzają się idealnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne kolorki i świetna cena

    OdpowiedzUsuń
  12. Zastanawiałam się nad kupnem nowego błyszczyka :) Chętnie zerknę na nie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Od dawna nie używałam błyszczących pomadek i błyszczyków... może czas to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ehh.. nie jestem fanką świecących się błyszczyków, zdecydowanie bardziej wolę matowe pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie że produkty są akurat w pomocji, ten fakt może przyspieszyc decyzje o zakupie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam błyszczyki ale tych akurat nie znam, więc nie wiem czy wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  17. Błyszczyki na lato są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda, że nie pokazałaś efektu na ustach ;) ja w sumie dawno już nie miałam błyszczyków ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kojarze marke, ale średnio mnie kuszą ich produkty ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie błyszczyki używam od czasu do czasu, ostatnio robiłam porządki w kolorówce i takie błyszczyki oddałam sis nr.2 :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Również mi brakuje efektu na ustach, jednak błyszczyki mają naprawdę ładny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  22. Błyszczyki to faktycznie świetna opcja na lato. Nie mają intensywnej barwy, jedynie dają efekt nawilżanych, mienących się ust. Zwłaszcza przy opalonej skórze będą prezentowały się pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak ja się cieszę, że omijają mnie "kłopoty" wybierania tych waszych upiękniaczy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jestem wielką fanką błyszczykow a te kolory wyglądają dla mnie naprawdę ciekawie, sprawdzę!

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się ich delikatność i subtelność, nadają fajnej poświaty kolorystycznej i blasku

    OdpowiedzUsuń
  26. Błyszczyki, to moje must have na lato :) Lubię wtedy więcej błysku w makijażu, a te tutaj pięknie się błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Moja żona używa delikatnych bezbarwnych błyszczyków, to podkreśla naturalność to co lubię.

    OdpowiedzUsuń