15 sierpnia 2019

ORIFLAME, GIORDANI GOLD, ICONIC ELIXIR LIPSTICK, TRUE RED

Witam

Pomadki matowe do ust to prawdziwy hit kosmetyczny ostatniego czasu. Znalazły uznanie wśród gwiazd Instagrama, celebrytek, blogerek oraz fanek makijażu!

Ja sama wpadłam w ich sidła, ale bez większych jednak szaleństw. W koszyczku w którym trzymam wszelkiego rodzaju kolorówkę do ust mam ich zaledwie kilka sztuk.


Bestsellerem po poznaniu kilka różnych marek pomadek matowych okazał się dla mnie kolor True Red od Oriflame, Giordani Gold.
"Od ponad 40 lar marka Giordani Gold tworzy piękne kosmetyki premium, nasycone najbardziej wyrafinowanymi i luksusowymi składnikami. Rękodzieło i perfekcja produktów odzwierciedlają nasze pragnienie sztuki pięknego życia."




Pomadka Giordani Gold Iconi Elixir trafiła do mnie w odcieniu True Red. Do wyboru jest aż 8 odcieni w różnej kolorystyce i tonacji.

Opakowanie jest identyczne jak przy błyszczykach. Czarne z końcówką wycieniowaną w danym kolorze. Dodatkowo pomadka posiada elegancki kartonik, czarny z dopełnieniem złotym.

3,5 ml to pojemność za którą zapłacimy około 50 zł, natomiast warto jest natrafić na promocję, ponieważ cena wtedy idzie mocno w dół do około 30 zł.






Aplikator to patyczek zakończony gąbeczką. Łatwo się nim manewruje i prosto, ale to w dużej mierze zasługa, kremowej, oleistej gęstości, która pokrywa usta błyskawicznie. 

Odcień można stopniować. Dla wyraźnej głębokiej czerwieni odpowiednio dobieram porcję, ale z reguły doza jest taka jaką wydobywa gąbeczka. Ja nigdy nie mogę odmówić True Red i maluję usta na głęboką czerwień, bo taką kocham. 


Na ustach pomadka wysycha do matu. Nie zbiera się w kącikach, ani załamaniach ust, nie podkreśla skórek. Kryje już po jednym muśnięciu. 

Pigmentację ma na wysokim poziomie. Jej trwałość jest oszałamiająca! Potrafi przez wiele godzin "być" na ustach, a kiedy wracam do domu i chcę ją zmyć to bez micela i wacika się nie obędzie, tak mocno się trzyma. W trakcie picia, jak każde mazidełko lekko schodzi. 





Matowa pomadka Giordani Gold sprawiła, że szybko dojrzałam do innego bo matowego wykończenia makijażu ust. 

Klasyczna czerwona głębia True Red wygrała na tle pozostałych oferowanych kolorów. 
Uważam, że czerwień to klasyka na ustach, która jest trendy i nie wyjdzie nigdy z mody. Pasuje do wielu stylizacji, tak samo jak mała czarna.


pozdrawiam - Magda

25 komentarzy:

  1. piękna jest ta czerwień pomadki, ja nie boję się takich kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Owszem, czerwień jest piękna, ale nie każdemu pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor bardzo fajny, a i mat bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna czerwień, brakuje mi takiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny odcień czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor szkoda że nie na ustach zdjęcie tylko na ręce

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor jest piękny, szkoda, że nie ma zdjęcia już po zastygnięciu na mat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh very cute color darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Czerwień rewelacyjna, żywa, piękna, dokładnie taka jaka powinna być

    OdpowiedzUsuń
  10. Co za piękny odcień pomadki nic tylko się malować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna czerwień. Kobieta może być ubrana zwyczajnie, ale czerwone usta "robią robotę". Ja lubię właśnie takie odcienie czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam czerwien na ustach
    Ten kolor jest cudny

    OdpowiedzUsuń
  13. Z oridlame nie zamawiałam nic od wieków. Super kolor, mega intensywny

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kolor :) nigdy nie korzystałam z produktów marki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolor klasycznej czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Racja taki kolor to klasyk i warto go mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Akurat w czerwieni na ustach bardzo źle się czuję.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dawno już nie miałam niczego od Oriflame ❣

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaka soczysta czerwień :D Czerwona pomadka to klasyk :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten kolor wyglada niesmowocie, taki soczysty i żywy ❤️ Chętnie bym spróbowała 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie fajne opakowanie ma ta pomadka. Kolorek jest obłędny choć powiem szczerze że używam takich tylko na wielkie wyjścia.

    OdpowiedzUsuń