9 listopada 2019

CZARNY PIĄTEK 2019 NA NOTINO.PL

Witam 

Dużymi, ogromnymi, pokaźnymi... nie ważne jakiego synonimu bym nie użyła to już niebawem nastąpi Black Friday, czyli czas kiedy cała masa sklepów funduje klientom zniżki na zakupy. Można wtedy w atrakcyjnych cenach kupić naprawdę wiele ciekawych rzeczy.

Black Friday w tym roku przypada w piątek, 29 listopada. Na notino.pl w mojej ulubionej drogerii internetowej można skorzystać przez cały tydzień ze zniżek tj, od poniedziałku 25 listopada do niedzieli, 1 grudnia 2019. Będzie wtedy okazja na przygarnięcie najlepszych perfum i kosmetyków w super cenach.

"Black Friday to święto zakupów, które powstało w Stanach Zjednoczonych, a stamtąd jego popularność rozprzestrzeniła się na cały świat. Promocja Black Friday odbywa się w piątek po Święcie Dziękczynienia i wiąże się z ogromnymi zniżkami w rzędach dziesiątek procent. Każdego roku Black Friday rozpoczyna świąteczne zakupy.

Początki Black Friday przypadają na rok 1929, kiedy po upadku giełdy w Nowym Jorku i rozpoczęciu kryzysu gospodarczego, niektórzy handlowcy zorganizowali dzień pełen zniżek, aby ponownie przywrócić klientom chęć do zakupów. Wydarzenie stało się popularne, a dziś Black Friday jest jednym z najsilniejszych dni handlowych w roku."




Siedząc w ten jesienny wczorajszy wieczór zrobiłam wstępną listę na co chciałabym się załapać. Poznajcie moje typy. 

Z YSL postawię na zapach i kolorówkę. Kolejny flakonik do kolekcji się przyda, a woda perfumowana Saint Laurent Mon Paris skrywa tajemniczą dla mnie mieszankę: 

Głowy: bergamotka, gruszka, mailna, pomarańcza, truskawka Serca: bieluń dziędzierzawa, jaśmin, kwiat pomarańczy, piwonia Podstawy: ambroxan, białe piżmo, cedr, mech, paczuli, wanilia

Jest to grupa zapachu owocowa i szyprowa.

Olśniewający damski zapach Yves Saint Laurent Mon Paris kryje w sobie magię soczystych owoców i delikatnych kwiatów.

  • symbolizuje kobiecą delikatność, wdzięk i piękno
  • doskonale nadaje się do noszenia na co dzień
  • podkreśli Twój czar i styl.




Z kolorówki do ust chętnie do koszyka wrzucę Yves Saint Laurent Volupté Plump-In-Colour. Jest to szminka w kolorze 5 Delirious Orange. Ogólnie do wyboru jest 6 odcieni. Substancją aktywną w niej jest kwas hialuronowy. Poza tym szlachetnymi komponentami są: 
  • olej kokosowy – intensywnie odżywia
  • ekstrakt z granatu – wygładza naskórek
  • olejek miętowy – koi i odświeża

"Szminka Yves Saint Laurent Volupté Plump-In-Colour nada Twoim ustom wspaniały kolor, objętość i nawilżenie. W środku szminki znajduje się balsam pielęgnujący, natomiast zewnętrzna otoczka nadaje ustom soczysty kolor i promienny blask, który optycznie je powiększa."



Drugim typem jest Vernis À Lèvres Pop Water szminka i błyszczyk 2 w 1 z efektem mokrych ust. Typuję w tym przypadku odcień 202 Rouge Splash. 

Myśląc o zbliżającej się gwiazdce szykuję już prezenty dla najbliższych. W tym roku zainwestuję w zapachy, którymi obdarzę mamę, siostrę i najbliższą przyjaciółkę. DKNY oferuje wiele gustownych i kobiecych zapachów. Myślę, że trafię z zapachami tych perfum bo znam predyspozycje zapachowe najbliższych. Na co się zdecyduję? 


- DKNY Be Delicious Fresh Blossom Crystallized,
- DKNY Be Tempted,
- DKNY My NY,



Czy szykujecie już listy na Czarny piątek 2019? 

pozdrawiam - Magda

19 komentarzy:

  1. Świetna opcja zakupowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem królową promocji. A Black Friday to wspaniała okazja. Mam już całą listę odnośnie zakupów na Black Friday. W asortymencie Notino znajdują się moje ulubione i kosmetyki i perfumy, więc pewnie też skuszę się na coś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda tylko, że ten nasz Black Friday nie jest taki sam, jak ten amerykański i nie ma takich zniżek jak za oceanem. To by mogło być dopiero szaleństwo zakupowe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może skuszę się na nowy zapach :D Mon Paris YSL już od dłuższego czasu za mną chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pewnie skorzystam, ale jeszcze nawet się nie zastanawiałam, co bym chciała :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiam się nad zakupem perfum :D

    OdpowiedzUsuń
  7. I like the lipsticks and perfumes. Can't wait for Black Friday!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za przypomnienie :) Może znajdą się też fajne promocje w innych sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpuszczam tym razem wszelkie wyprzedaże, jedynie jestem ciekawa czy reserved coś przygotuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Szaleństwo zakupowe na Black Friday niestety w PL trochę oszukane. U nas w NI jest trochę z tym lepiej, ale w Ameryce to już jest mega szaleństwo

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo osób czeka na ten dzień, choć ja do końca nie jestem przekonany, czy to są aż takie dobre promocje

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealna okazja na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie kupiłabym zielone DKNY. Ten zapach bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. W tym roku w black friday wrócę do domu i postaram się nie wydawać kasy 😂. Jakoś mnie już to nie fascynuje 😂

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja postanowiłam w czarny piatek nie przeglądać takich stron, bo było by mi przykro, ze takie okazje przelatują mi koło nosa 😉

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie muszę zaopatrzyć się w nowe zapachy. Jesienią i zimą wolę cieższe zapachy, które drażnią mnie np. latem, więc mam silną potrzebę poszukiwań czegoś odpowiedniego. Dobrze, że jest czarny piątek :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam promocję i staram się śledzić je na bieżąco. Akurat kosmetyków nie kupuję, ale jakieś dodatki, czy obuwie to jak najbardziej. Trzeba uważać na przeceny bo bywa z nimi różnie.

    OdpowiedzUsuń