11 marca 2020

PROSTA BAWEŁNIANA? A MOŻE SEXI Z KORONKĄ? NA JAKĄ PIŻAMĘ SIĘ ZDECYDOWAĆ?

Witam

Sen to czas w jakim odpoczywamy, regenerujemy organizm na nowy dzień. Wieczorem przygotowując się na odpoczynek w pewnym sensie odbywamy my kobiety rytuał. Zaczyna się od kolacji, potem wizyty w łazience, ogólnej pielęgnacji skóry oraz wskoczenie w wygodny strój nocny.

Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że sprawienie sobie piżamy damskiej nie jest niczym zawikłanym. Ale, aby sen był „zdrowy” i dał nam siłę na kolejne godziny warto jest dokonać wyboru tej właściwej. A może bielizna nocna jest odpowiednia? Ale o tym innym razem.

Kupując piżamę damską stawiam przede wszystkim na materiał z jakiego ją uszyto. Istotne dla mnie jest to, aby był to materiał przewiewny, który nie zapoci mojej skóry, będzie wygodny i na tyle luźny, by nie ograniczać ruchów.

Piżamy bawełniane to mój must have. Od lat je kupuję i wysypiam się w nich doskonale. Pełna wigoru wstając o poranku z łóżka czuję się wypoczęta i odprężona. Dlatego strój nocny zwróćcie uwagę jest taki ważny i podnosi komfort snu.

Pewnie się zastanawiacie na jaki fason stawiam?

Lubię prosty i taki u mnie przeważa. Oto kilka moich propozycji:





1. Ta piżama bawełniana urzeka wygodnym i jednocześnie zmysłowym fasonem oraz piękną kolorystyką. Świetnie prezentuje się połączenie modnej fuksji z głęboką czernią.

Składa się z luźnej bluzy oraz długich spodni.
Luźną bluzę, o szerszym dekolcie, zdobią misterna koronka oraz eleganckie kokardki.
Spodnie z komfortową gumeczką w pasie wyposażone zostały w dwie kieszonki.


2. Propozycja kolejna posiada finezyjne, wykończone przezroczystą falbanką rękawki. Urzeka ją słodki nadruk w postaci serduszek i napisu "Love".

Komplet bielizny nocnej dopełniają modne, czarne szorty z kieszonkami.

3. Ramiona w tej piżamie są seksownie odkryte. Finezji piżamce dodają falbankowe zdobienia na wysokości dekoltu oraz rękawkach. Bluzeczka wygodna, o luźnym fasonie.
W komplecie modne szorty z kieszonkami.

4. Zjawiskowa i wyjątkowo komfortowa piżama zachwyca oryginalnym zestawieniem różowej bawełny topu z delikatną,czarną satyną długich spodni. Ma luźny krój. Top z kuszącym dekoltem i seksownie odkrytymi plecami, na których łączą się ramiączka.

Spodnie z kieszonkami, wykonano z czarnej satyny w urocze białe gwiazdki. Tuż przy gumeczce znajduje się ozdobna kokardka.


🌛🌟🌓🌚🌛

Jak każda żona i ja gustuję w piżamach z koronkami w fikuśnych krojach, z pazurem i sexi barwach. Takie wdzianka podnoszą temperaturę w każdej sypialni dlatego i parę takich i u mnie jest, ale ubieram je na wyjątkowe okazje. Spójrzcie, którą widzicie na sobie?




1. Super seksowny komplet bielizny nocnej. Top z profilowanymi, miękkimi miseczkami, uszytymi z przyjemnej dla ciała, elastycznej koronki. Dolna część topu to zwiewna, lśniąca satyna. Ramiączka cieniutkie, regulowane. 
W zestawie również koronkowe, wygodne szorty na cieniutkiej gumeczce. 

2. Elegancki i seksowny komplet bielizny w intensywnie, czerwonym kolorze. W skład zestawu wchodzi koszulka na ramiączkach oraz dopasowane szorty.
Całość wykonana została z błyszczącej satyny zakończonej wzorzystą koronką.
Regulowane, nieodpinane ramiączka zaakcentowano małymi kokardkami.


3. Kobieca piżama damska w szarym kolorze. Wykonana jest z przyjemnej w dotyku wiskozy z dodatkiem elastanu, dzięki czemu doskonale dopasowuje się do ciała zapewniając najwyższy komfort noszenia. Piżamka składa się z dwóch części: koszulki i krótkich spodenek. Koszulka na cienkich, regulowanych ramiączkach z usztywnianymi miseczkami. Koszulka ozdobiona jest kuszącą koronką. Klasyczne spodenki z komfortową gumką w pasie.


4. Kobieca, zmysłowa piżamka. Piżamka składa się z dwóch części: koszulki i fig. Koszulka na cienkich, regulowanych ramiączkach. Dekolt w szpic wykończony jest siateczką w urocze kropeczki. Dół koszulki wykończony jest koronką. Kuszące figi o klasycznym kroju. Nogawki wykończone są koronką. Z tyłu wstawka z siateczki w kropeczki.


💕Mega sexi propozycje



1. Niesamowicie zmysłowy komplet bielizny nocnej  w kolorze głębokiej czerni kusząco podkreśla atuty kobiecej sylwetki i zapewnia spokojny sen.
Składa się z koszulki na cieniutkich, ramiączkach oraz modnych szortów.
Górna część koszulki oraz szorty zostały uszyte z miękkiej, elastycznej koronki w romantyczne różyczki.
Trójkątne miseczki delikatnie eksponują biust.
Dolną część koszulki wykonano ze zwiewnej, lśniącej satyny.

2. Niezwykle zmysłowa, kusząca i komfortowa piżamka damska  urzeka oryginalnym połączeniem miękkiej wiskozy z delikatną koronką w piękne kwiatowe wzory.
Komplet bielizny nocnej zapewnia zdrowy sen, wygodę, ale także seksowny wygląd dzięki koronkowemu wykończeniu ponętnego dekoltu z przodu i z tyłu.

3. Niezwykle delikatny i romantyczny komplet bielizny nocnej  wykonano z miękkiej, przyjemnej dla ciała koronki w finezyjne wzory kwiatowe oraz zwiewnej, gładkiej, lśniącej satyny.

Komplet składa się z seksownej koszulki o trójkątnych miseczkach, podszytych satyną oraz komfortowych, modnych szortów koronkowych.
Regulowane ramiączka pozwalają na dopasowanie koszulki do figury.


🌛🌟🌓🌚🌛


Moje typy już znacie. Od prostych, które zabieram na wyjazdy lub na co dzień do tych z pazurem kiedy chcę miło spędzić wieczór z drugą połówką. Wszystko zależy od indywidualnych preferencji, nastroju i okoliczności.

Z piżamami jest podobnie jak z perfumami. Dobieram je kierując się porą roku. Ubiór nocny chroni mnie przed chłodem lub nadmiernym poceniem. Dlatego stawiam na naturalne materiały jakie ułatwią skórze oddychać i prawidłowo się wentylować. Na zimę wybieram piżamy z długimi rękawami i spodniami, na okres letni odpowiednie dla mnie są ze zwiewne, jakie zakrywają w małym stopniu ciało.

Jakie piżamy są waszymi ulubionymi? 
pozdrawiam - Magda

17 komentarzy:

  1. W kwestii piżam stawiam przede wszystkim na wygodę, nie przepadam za udziwnieniami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne piżamki, uwielbiam takie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie jest wygodniej w bawełnianych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię najbardziej te bawełniane, ale jedwabne i seksowne też mam w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam dwie wielkie szuflady wypchane po brzegi piżamkami, uwielbiam je, mam zarówno seksi satynowe jak milusie bawełniane

    OdpowiedzUsuń
  6. W mojej garderobie najwięcej jest piżam. Bardzo dużo mam bawełnianych, bo takie są najwygodniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta czerwona, zmysłowa piżamka, która jest na ostatnim zdjęciu. Jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla siebie wybrałabym bawełnianą, inne używam jako tło do zdjęć czasami :D W nocy cenię sobie wygodę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowane wolę bardziej proste bawełniane piżamy niż koronkowe. Podoba mi się trzecia i czwarta pozycja z tych bawełnianych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja najbardziej lubię bawełniane zwyklaki, bo są najwygodniejsze i najbardziej oddychające. Mam też kilka piżam z włóknami bambusa - polecam zwłaszcza na gorące letnie noce, sprawiają wrażenie "chłodnych" w dotyku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię te proste i luźne hahab

    OdpowiedzUsuń
  12. odpowiedź jest prosta. na wygodną ;-) chociaż ja to lubię spac w każdej, byleby spać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie w kontekście spania najważniejsza jest wygoda, zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wędrówki po kuchni12 marca, 2020

    No przyznam, że wybór jest ogromny i wszystkie są fajne i zmysłowe

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja stawiam na bawełnę ;) nie lubię satynowych sexi piżamek bo nie śpi mi się w nich dobrze. Najlepiej mi się śpi w za dużej koszulce mojego ukochanego :P albo nago :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym wskoczyła w 4 pierwsze, to takie idealne dla mnie piżamy :) Nie cierpię satyny, koronki mnie drapią, więc stawiam na wygodę i wybieram bawełnę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, wszystkie biorę, rok długi , będę zmieniać częściej :-)

    OdpowiedzUsuń