17 maja 2020

CZUJĘ SIĘ QULL DZIĘKI BLUZIE CATTY OD BITTERSWEET PARIS

Witam

Odkąd tylko sięgam pamięcią, a są to lata szkoły podstawowej sport zaczął regularnie przeplatać się w moim życiu. Zawody szkolne, międzyszkolne, SKS, aktywne spędzanie weekendów z rodzicami - to wszystko sprawiło, że polubiłam być w ciągłym ruchu i uprawiać amatorsko kilka dziedzin sportu. 


Wciągnęłam się w grę w siatkówkę, kosza, chodziłam na zajęcia taneczne oraz co pozostało mi do dzisiaj – jazda rowerem. 

Podkoszulek, dresów, spodenek nigdy w mojej szafie nie brakowało i do tej pory nie brakuje. Nawet się cieszę bo pracując w zawodzie budowlanym nie wymaga się ode mnie strojów typowych jak np. do biura. Pod tym względem jestem w żywiole bo luźny look zawsze mi sprzyjał i czuję się w nim sobą. Nie oznacza to, że w garderobie nie mam typowo kobiecych ubrań. Zawsze znaleźć można u mnie małą czarną – szpilki oraz inne typowo kobiece fatałaszki:)

Trafiając niedawno w internecie na sklep z bluzami z kapturem poczułam się jak ryba w wodzie. Przecież nowa wiosenna bluza jak najbardziej jest widziana i na pewno znajdzie się na nią miejsce. 


Na stronie Bittersweet Paris spędziłam wiele godzin zanim zdecydowałam się na tą jedną bluzę jaką widzicie na zdjęciu.




Sklep internetowy Bittersweet Paris jest pełen oryginalnych form i to kolorowych pod każdym względem. Ich ubrania są tak różnorodne pod względem wzorów i wspomnianych barw, że każdy znajdzie coś wyjątkowego dla siebie.

Bittersweet Paris - męska i damska odzież z nadrukiem
Bluzy z kapturem, t-shirty, legginsy i spodnie z nadrukiem


Ubrania posiadają wysokiej jakości nadruk 3D.

💚BITTERSWEET PARIS to marka, której zadaniem jest nadać całkowicie nowe znaczenie modzie ulicznej, prowadząc ją w nieznanych dotąd kierunkach.


💚BITTERSWEET PARIS to pełne życia i energii młodości ubrania i dodatki – idealne narzędzie do buntu przeciwko szarości i nudzie, królującym na ulicach.


Oferowane przez markę między innymi bluzy z nadrukiem zostały wykonane z materiałów najwyższej jakości, produkowanych w Europie. Do ich uszycia nie wykorzystano taniej siły roboczej z krajów azjatyckich – wszystkie produkty powstają w Europie (Bielsko- Biała), szyte przez profesjonalnych pracowników.

A teraz parę słów o najnowszym moim nabytku jakim została Bluza z kapturem Catty. Damskie bluzy z kapturem jakie znajdziecie w tym miejscu robią wrażenie dzięki wzornictwu i jakości.






Największa kociara jaką jestem od lat nie mogła lepiej natrafić. Pośród sporej ilości wzorów to ta bluza czekała na kliknięcie „kup teraz”.

Hoodie z kolorowym nadrukiem z przodu i z tyłu stworzony został z połączenia bawełny i poliestru. Posiada kaptur ze sznurkami, praktyczną przednią kieszeń, długie rękawy, elastyczne ściągacze i logo Bittersweet Paris na karku. Absurdalnie wygodny i przyjemny w noszeniu.




Kiedy ostatecznie podjęłam decyzję i padło na damską bluzę z kapturem Catty rozwinęłam zakładkę w której umieszczono rozmiarówkę. Wybierając rozmiar w ciemno czyli klasycznie M byłabym niezadowolona z wielkości. Dlatego polecam dobrze zmierzyć się zanim wybierzemy rozmiar. Bo ku mojemu zdziwieni odpowiednikiem wymiarów okazała się S-ka.




Cała bluza jest bardzo milusia w dotyku. Składa się z 70% bawełny i 30% poliestru. Jest oddychająca ponieważ się w niej nie pocę. Nadruk jest idealnie układający się.





Sądziłam, że zakłóci go kieszeń i myliłam się. Nadruk schodzi się idealnie zarówno na łączeniu tułowia z rękawami jak i na samej kieszeni. Apropo kieszeni, okazuje się ona praktycznym dodatkiem mieszczącym takie drobiazgi jak klucze, komórkę ze słuchawkami, mniejszy portfel, okulary przeciwsłoneczne.





Jeżeli podobnie jak ja dobrze czujecie się w takich bluzach. Stawiacie na luzacki look to zachęcam Was do skorzystania z oferty, która nadal jest aktualna. 
Szczegóły poniżej ↓↓↓



pozdrawiam - Magda

21 komentarzy:

  1. Bluza jest mega oryginalna. Z pewność robi duże wrażenie :) fajna jest ale to nie moj styl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super jest ta bluza, jestem kociarą, mam od nich aż trzy, polecam każdemu, są super

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie prezentuj się te bluzy, ale niestety nie są w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czaderski jest ta bluza! Podobają mi się ciuszki z nadrukiem. Koniecznie muszę zajrzeć na stronkę marki, może akurat wybiorę coś oryginalnego dla siebie! 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ekstra bluza! Ten motyw kota wygląda tak optymistycznie :) Idealna na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDOWNA, właśnie mam w koszyku podobną z lisem! Czekam na wypłatę i będzie moja, przepiękna!: )

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jest to zupełnie mój styl, ale na pewno znajdzie się wiele osób, którym spodobają się takie bluzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy17 maja, 2020

    Bluza super się prezentuje :D Świetne zdjęcia :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylistyka dopasowana do gustu mojej córki, chętnie wdziewa podobne bluzy, ja natomiast niekoniecznie za tą modą podążam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super bluza. Nie nosze często bluz, ale tą bym chętnie ubrała. Bardzo fajny motyw.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne bluzy :D Podobają mi się szczególnie te na drugim zdjęciu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluza swietna. Sama sobie się dziwię, że nie znałam dotąd tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna ta bluza, rzuca się w oczy. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna bluza, a ta z liściem na zdjęciu tez wspaniała !

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię oryginalne rzeczy, a jeszcze jeśli są produkowane w Polsce to tym bardziej super :-) zapisuję link i będę szukać swojej wybranki :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam bluzy ! Fantastyczne i skoro polecasz to przyjrzę im się bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczywiście wygląda niesamowicie :-)
    Jaki duży kotek :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy19 maja, 2020

    Mimo że pracuje za biurkiem to ciężko mnie spotkać w oficjalnym stroju, nawet za biurkiem. Zdecydowanie wolę luźny styl

    pamietnik-blondynki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam tę grafikę ma w sobie niesamowitą energię <3 jak widzę bluza z tym nadrukiem też prezentuje się świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń