25 lipca 2020

BOX NIESPODZIANKA OD NOTINO.PL

Witam

Macie swoje ulubione sklepy kosmetyczne? U mnie już od paru lat Notino.pl jest na topie i często zaglądam zarówno do sklepu stacjonarnego w Bonarce w Krakowie bo do niego mam najbliżej jak i do sklepu w sieci. 

A uwierzcie to miejsce wychodzi naprzeciw naszym potrzebom i szczyci się szerokim asortymentem znanych marek kosmetycznych z całego świata. 
Oprócz wiodących marek perfum, w drogerii mamy spory wybór produktów do pielęgnacji ciała, włosów, do wykonania makijażu oraz zapachy do domu w tym świece, woski itd. Drogeria ta nie skupia się jedynie na kosmetykach dla pań. Dla panów oraz dzieci także znajdziecie wiele ciekawych marek.

Drogeria obecnie działa w 22 krajach. Jest największym beauty e-shopem w Europie. Posiada 55 000 produktów, 1150 marek.

Drogeria podchodzi profesjonalnie do każdego klienta, dba jednym słowem o jego dobro. Po złożeniu zamówienia, witam na kolejny dzień kuriera. Często mogę wybrać jakiś gratis np.: mini perfumetkę lub próbkę innego kosmetyku. Pracownicy z precyzją przygotowują przesyłki, często zabezpieczając je np.: taśmami lub folią.

Niedawno opisywałam swój zachwyt nad błyszczykiem 03 od Dermacol. Notino jakby czytało w moich myślach i po paru dniach kurier pod same drzwi domu przyniósł mi box niespodziankę. A w nim kilka kosmetyków - kolorówki tej marki. Zapraszam Was dziś na krótki ich przegląd, a w najbliższych tygodniach opisze je już szczegółowo.





Dermacol 16H Lip Colour długotrwały kolor do ust i błyszczyk
pięknie podkreśla usta i perfekcyjnie uzupełni codzienny i  wieczorny makijaż


Dermacol 16H Lip Colour składa się z 2 produktów, które nakłada się dwuetapowo. Pierwszy z nich to kolor czyli szybkoschnący błyszczyk, który należy zaaplikować na usta, a następnie pozostawić na minutę do wyschnięcia. Drugim etapem jest bezbarwny błyszczyk, który dodaje blasku i pielęgnuje usta. Otrzymane odcienie to: 04 i 16.





Dermacol Invisible puder transparentny

Puder Dermacol Invisible doskonale utrwala makijaż i nadaje skórze aksamitną gładkość.

Właściwości:

  • całkowicie przezroczysta konsystencja
  • tworzy iluzję doskonałej skóry
  • absorbuje nadmiar sebum, nie wysuszając skóry
  • idealnie matuje skórę
Dermacol Caviar Long Stay długotrwały korektor z wyciągiem z kawioru i efektem wygładzającym

Właściwości:
  • długotrwały efekt
  • znakomite właściwości kryjące
  • ujednolica koloryt skóry
  • wygładza skórę
  • rozjaśnia skórę
  • nawilża
  • produkt jest hipoalergiczny





Dermacol, Satin Make - Up Base (Satynowa baza pod makijaż)

Matująca baza pod make up wygładzi skórę, wypełni zmarszczki i pory. Twarz jest doskonale przygotowana do nałożenia podkładu. Hypoalergiczna.

Rezultat: skóra jest matowa. Make up w ciągu dnia nie zagłębia się w porach i zmarszczkach.

Dermacol Magnum pogrubiający tusz do rzęs

Tusz do rzęs Dermacol Magnum Magnum nada Twoim rzęsom maksymalną długość i niewiarygodną objętość.

Właściwości:

  • wyraźnie zagęszcza rzęsy
  • zapewnia pełną objętość już po jednej warstwie
  • ma intensywny kolor
  • wydłuża rzęsy
  • odżywia i odbudowuje rzęsy
  • pielęgnuje rzęsy i wzmacnia je
  • nie skleja rzęs




Dermacol to uznana czeska marka, która dba o urodę kobiet już od ponad pół wieku. Jest twórcą najmocniej kryjącego podkładu i synonimem perfekcyjnego makijażu. Oferuje bogaty wybór kosmetyków do twarzy oraz akcesoriów, takich jak pędzle i gąbeczki do makijażu, po które chętnie sięgają wizażyści, a także kremów i innych produktów pielęgnacyjnych.

Znacie przedstawioną markę? Po którą kolorówkę chętnie sięgniecie?

pozdrawiam - Magda

21 komentarzy:

  1. Słyszałam dużo pozytywnych opinii na temat przystępnej ceny, jak i jakości podkładów z tej firmy.
    Osobiście jestem ciekawa efektu ich pomadek.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nic nie miałam tej marki, może kiedyś coś wypróbuję. Ciekawa jestem składu, mam wrazliwą skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety marki całkowicie nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sklep notino bardzo lubie. Z marki Demracol jeszcze nic nie miałam ale zaciekawił mnie ten korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzieś mi się chyba ta marka obiła o uszy, ale z ich produktów nie miałam okazji korzystać

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze nic z tej marki:) Ten błyszczyk wydaje się fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Markę znam ciekawe produkty ale żadnego z nich nie używałam , teraz czekam na opinię z testowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostałam ten sam zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubię ten sklep, jak dla mnie świetny ! Pełen profesjonalizm, fajne promocje no i ten duży wybór kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  10. Markę znam,ale jedyny produkt jaki używałam to podkład kryjący ;) a co do sklepu to bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uwielbiam Notino i jeśli robię kosmetyczne zakupy w sieci, to najczęściej właśnie tam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Markę kojarzę z blogów, sama jednak jeszcze nic nie miałam. Zaciekawił mnie ten korektor. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna niespodzianka dla stałej klientki :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie zman tej marki. Na codzień się nie maluję, więc siłą rzeczy nic z boxa mnie nie zaciekawiło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Markę znam, ale nie używałąm ich kosmetyków. W ogóle rzadko się maluję i jak już to używam (przestawiam się na) kosmetyków mineralnych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Blogi o tematyce kosmetycznej najciężej się mi komentuje. Dlaczego? Dlatego, że nie pociąga mnie tak bardzo ten świat. Makijaż jest mi obcy tak samo jak malowanie paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Marka jest mi znana, ale nie używam tych kosmetyków. Muszę chyba w końcu coś przetestować

    OdpowiedzUsuń
  18. Z Dermacolu bardzo swego czasu ceniłam sobie kamuflaż jednak innych kosmetyków raczej nie sprawdzałam.

    OdpowiedzUsuń
  19. O tej marce słyszę pierwszy raz :) Może kiedyś spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam markę ze słyszenia. Osobiście nie stosowałam kolorówki od nich. Chętnie sobie coś zamówię.

    OdpowiedzUsuń