22 lipca 2020

WAKACYJNY SHOPPING NA FEMME LUXE

Witam

Wakacyjna pogoda ostatnio nie rozpieszcza. Jest jak w kalejdoskopie, raz nadchodzi chłodniejszy dzień z deszczem i nosa się nie chce wystawić za próg drzwi. W kolejny dzionek od świtu świeci piękne słońce, a na termometrze widnieje 30+.

Pogoda jak widać zmienną jest jak i kobieta, która lubi zmieniać swój look tak często jak tylko się da. 

Na femmeluxefinery.co.uk - sklepem, w którym ostatnio kupuję mnóstwo ubrań jest podobnie. Asortyment jest bardzo szeroki i rotacyjny, często pojawiają się nowe szałowe ubrania. Wybrać dla siebie można sexi kieckę, topy, dżinsy, buty dosłownie każdy element ubioru. 

Należy wręcz wykrzyczeć wow! Bo wchodząc na stronę sklepu nie jesteśmy skłonni tak szybko jej opuścić nie wrzuciwszy do koszyka paru? Kilku? Ubrań:)


Od małego byłam ruchliwym dzieckiem, musiałam być zapisywana na dodatkowe lekcje SKS, potem brałam czynny udział w zawodach sportowych, a to wszystko skupiało się na tym, że rodzice wciąż musieli kupować dla mnie nowe dresy, t-shirty, buty sportowe. I tak mi zostało częściowo do dziś. Spora część mojej szafy jest „zawalona” sportowymi ubraniami. Dlatego znajdując chwilkę czasu lubię wpaść na zakupy do femmeluxe. 

Proponowane zestawy nie tylko przedstawiają fason sportowy, są tak zaprojektowane, że spokojnie możemy je zakładać i do pracy (mniej zobowiązującej) jak i na wszelkie wypady za miasto czy na wakacyjne wojaże.

Tym razem postawiłam w 100 % na wygodną odzież, która idealnie pasuje na moją sylwetkę. Dla mnie są to ubrania uniwersalne bo potrafią wtopić się w różne okoliczności.

Napomknę jeszcze o jednej zasadniczej sprawie jaka zawsze mnie niepokoiła przy takich zakupach. Obawiałam się kupować ogólnie w sieci, sądziłam, że coś będzie za małe, za duże, nie w tym kroju – rozumiecie, dlatego stroniłam od zakupów ubrań. W tym miejscu wystarczy się dobrze zmierzyć, najzwyklejsza miarka krawiecka i według wymiarów dobrać odpowiedni rozmiar. 

shopping

Mój przegląd rozpocznę od różowych spodni Stone Cargo Slim Fit Trouser – Sunny jakie okazały się być w kolorze jasnego beżu. Na stronie sklepu widać jasny róż jaki mnie dosłownie kupił odcieniem. Pomimo, że rzeczywistość okazała się być inną to i tak ich kolor mi odpowiada bo od zawsze lubię takie jak ja to nazywam ciepłe tony jesienne. 

Posiadam już ich czarną wersję jaka okazała się być idealna dlatego pomyślałam, czemu by nie można mieć ich w innej kolorystyce? 
Są bardzo dobrze skrojone, na dole posiadają elastyczne ściągacze. Spodnie te mają wszyte, aż dwie pary kieszeni, drobne przedmioty łatwo można schować.

Można do nich dobrać różnorakie koszulki, bluzki oraz buty. Są spodniami dla mnie uniwersalnymi i w każdej stylizacji czy to sportowej czy bardziej poważnej zawsze się potrafią odnaleźć.



Stone Rib Two Piece Loungewear Set – Aloranna to dwuczęściowy komplet w kolorze beżowym w prążki. 

Góra to luźna koszulka z krótkim rękawem. Dół stanowią leginsy z kieszeniami. Ozdobą w nich jest sznureczek w pasie, który można zawiązać na kokardkę lub pozostawić luzem. Zestaw jest bardzo przewiewny na ciepłe dni wymarzony:)

Do zestawu tego w moim mniemaniu najlepiej pasują buty sportowe typu trampki czy tenisówki. Próbowałam też dopasować bardziej eleganckie, ale za każdym razem coś mi w danej stylówce nie grało, dlatego odpuściłam i pozostałam przy pierwszej wersji – na sportowo.


Black Ribbed Crop Top Straight Leg Loungewear Set - Aniston

To zestaw w kolorze czarnym. Na początku nie byłam do niego przekonana chodzi mi o kolor. Latem z reguły dobieram jasne barwy, żywe, wesołe. Tutaj wybór kolorystyczny padł tylko dlatego, że spodobała mi się góra -  jej fason, a zwłaszcza rękawy -bufiaste ze ściągaczami. Mini stójka fajnie się układa wydłużając szyję sprawiając, że sylwetka staje się prosta.

Spodnie są tutaj proste, dopasowują się do figury. W tym zestawie czuję się kobieco i wyjątkowo.


Camel Boxy Long Sleeved Tie Loungewear Set – Leah to również komplet pseudo dresowy składający się z dwóch części. 

Kolor złota jaki z niego bije do słońca wygląda latem bardzo ujmująco. Góra jest nieco dłuższa, prawie zakrywa biodra. W pasie wiązany sznureczek sprytnie podkreśla kobiece wdzięki. Węższe mankiety przy bluzie i spodniach kończą daną część ubrania, a dodatkowo przy spodniach sprawiają, że łydka staje się chudsza, a buty na obcasie łatwo jest wtedy dobrać do całości.



Zamówienie zaliczam do udanego. Przesyłka nie tylko została dobrze zabezpieczona. Dla pewności, że podczas transportu żadne z ubrań nie zostanie pobrudzone lub zniszczone sklep każde z ubrań pakuje w oddzielny woreczek.

Po rozpakowaniu widać, że ubrania są nowe, ometkowane i na pewno nie noszone przez osoby trzecie lub nie po oddaniu przez np.:niezadowolonego klienta.

Zapraszam Was także do takich działów jak:

Loungewear, oraz

pozdrawiam - Magda

19 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe zamówienie. Też zamówiłam sobie podobne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne ubrania zamówiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne rzeczy. Ja tam jeszcze nic nie zamawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne ubrania. Moja szafa już pęka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa stylizacja trochę nie dla mnie ale chętnie polecę mojej mamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym sklepie widziałam już sporo fajnych ciuchów. Mają fajne komplety dresów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe wybrałaś ubrania. Fajne stylizacje z nich zrobiłaś. Sklep z tego co widziałam ma dużą ofertę.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie, że sklep bardzo dokładnie pakuje ubrania. Muszę przejrzeć ich ofertę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. właśnie jadę sierpień wrzesień dobranoc miłych snów

      Usuń
  10. Cześć Magda (moja imienniczko ^^),
    jak to możliwe że u Ciebie jest tak gorąco, u mnie jest taka brzydka pogoda :/ Co do zakupów przez internet to też się zawsze boje że rozmiary będą złe i że generalnie będzie to źle wyglądać. Co do rzeczy które zakupiłaś, to muszę przyznać że zakupy uważam za udane, bardzo ładne rzeczy!

    Zapraszam: http://czytanko.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne stylizacje. Sklep jest też dobrze zaopatrzony. Może znajdę coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne rzeczy.właśnie jadę sierpień wrzesień tak pogoda jest zmienna

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie w tej pogodzie najbardziej dobija wiatr... Ale zakupy zawsze potrafią pocieszyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta moro bluzka jest genialna. Sama zaś lubię chodzić w luźnych i sportowych ubraniach.
    ps. na sks też chodziłam i miło wspominam te czasy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać całkiem niezłe zakupy

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę zajrzeć do tego sklepu, czas na jakieś nowe zakupy :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie stylizacja nie przekonują mnie do siebie, jednak moja córka świetnie się w nich odnajduje, ostatnio w takie wygodne i dresowe ciuchy lubi się ubierać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne rzeczy udało Ci się złowić. :-)

    OdpowiedzUsuń