27 lipca 2020

POZYCJONOWANIE STRON. KOMU POTRZEBNE? I CZY WARTO ZWRÓCIĆ UWAGĘ NA TO ZAGADNIENIE?

Witam

Internet stał się obecnie niemalże cząstką każdego z nas. Wiąże się on praktycznie z każdym prowadzonym przez nas interesem, a nawet z pisaniem bloga jak mój czy Twój mój drogi czytelniku. Bo przecież chcemy by strona nasza była odwiedzana przez rzeszę osób czytających nasze teksty. Jednak nie zawsze się to udaje. Pomimo, że mamy ładny, dopracowany szablon lub świetnie napisany tekst. Wszystko tyczy się tak zwanego pozycjonowania stron o którym będzie dzisiejszy wpis.

Co to jest pozycjonowanie stron internetowych?

Pozycjonowanie stron internetowych to specjalistyczne działania, prowadzące do zwiększania pozycji stron w organicznych wynikach wyszukiwania. Przeprowadzają je specjaliści SEO. Na pozycjonowanie stron składają się: optymalizacja SEO, link building, content marketing i analityka internetowa. 





Na wstępie należy zadać sobie pytanie czy pozycjonowanie stron jest usługą dla Ciebie?

Przedsiębiorcy dość często zastanawiają się, czy pozycjonowanie stron jest usługą odpowiednią do promowania ich biznesu. Usługa pozycjonowania jest idealnym sposobem na reklamę każdej firmy jeśli:

  • Posiadasz lub planujesz założyć firmę.
  • Chcesz rozwijać swój biznes.
  • Posiadasz stronę, jednak ruch na niej jest znikomy.
  • Prowadzisz przedsiębiorstwo stacjonarnie i marzy Ci się sprzedaż w sieci.
  • Chcesz budować rozpoznawalność własnej marki.
  • Chcesz długoterminowo zaplanować promocję swojej firmy.
  • Promujesz biznes w internecie innymi sposobami np. AdWords.


Jeżeli podjęliście już decyzję, że chcecie się w internecie 'wybić' to
polecam Wam pozycjonowanie stron z Afterweb.

Pracownicy AFTERWEB z Wrocławia zajmują się pozycjonowaniem od listopada 2008 roku. Przez te wszystkie lata zdobywali spektakularne doświadczenie, co roku systematycznie zwiększając swoje kwalifikacje, a także biorąc udział w wielu ogólnopolskich konferencjach i szkoleniach. Ich umiejętności szybko przełożyły się na zadowolenie wielu klientów. Głównym celem firmy jest skuteczne pozycjonowanie stron www w wyszukiwarce i prowadzenie kampanii Google Adwords przynoszących stałe zyski.



Dlatego decydując się na usługę z tą firmą możecie się spodziewać:


  • Stałego i nieprzerwanego wzrostu sprzedaży – nawet o 70% większe zyski
  • Pozyskanie nowych klientów – każdy wpisujący odpowiednią frazę trafi na Twoją ofertę. Ruch na Twojej stronie może wzrosnąć nawet o 300%
  • Wyprzedzenie konkurentów – uzyskanie stabilnej pozycji pozwoli Ci zdobyć przewagę nad konkurencją
  • Rozpoznawalności marki – będąc na szczycie wyszukiwarki zbudujesz prestiż i rozpoznawalność swojej firmy. Prawie 90% internautów uważa, że strony będące na szczycie wyszukiwarki za lepsze od konkurencji.
Nie ważne czy prowadzisz w sieci bloga i chcesz by stał się rozpoznawalny na tle innych. Czy sklep internetowy i chcesz go rozwijać lub jakikolwiek biznes na poważnie to warto jest zainteresować się pozycjonowaniem jakie w przyszłości przyniesie jedynie korzyści.

Czy ktoś z Was korzystał już z takich usług? 


pozdrawiam - Magda


13 komentarzy:

  1. Dla mnie ta tematyka to zupełnie czarna magia, ale na szczęście mam męża, którymi się takimi sprawami zajmuje zawodowo, zatem spokojnie oddaję mu pole do popisu w tej dziedzinie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że takie artykuły powstają, dzięki nim można rozpatrzeć, czy faktycznie poszukiwać będziemy takich rozwiązań dla nas indywidualnie, co nam dają.

      Usuń
  2. Ostatnio coś tam na temat pozycjonowania stron czytałam, ale nigdy nie korzystałam z tego typu usług. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście z nich nie korzystałam, bo staram się sama wszystko ogarnac, ale przyznam, że nie raz zastanawiałam się nad wynajęciem ludzi od tego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja robiłam kiedyś audyt seo i zleciłam pozycionowanie ale to było dawno. Przynosi to rezultaty

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem za "mała" żeby korzystać z takich usług, ale znam parę firm, które robią to bardzo profesjonalnie i zawsze je polecam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany ja sama z SEO ledwo daję radę i bardzo chętnie powierzyłabym komuś ogarnięcie mojego pozycjonowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie to czarna magia, ale temat przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się na tym kompletnie nie znam :D kiedyś może skorzystam z pomocy

    OdpowiedzUsuń
  9. podstawowa wiedza o pozycjonowaniu stron jest niezbędna jeśli działamy w internecie, warto zainteresować się tym tematem

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam okazji korzystać z profesjonalnych porad dotyczących pozycjonowania, chociaż wiem, że pomogłoby to mojemu blogowi.

    OdpowiedzUsuń
  11. pozycjonowanie to jest podstawa bez tego teraz ani rusz :)
    warto o tym przypominać

    OdpowiedzUsuń