4 stycznia 2021

ZESTAW PODARUNKOWY OD BI-ES SELFIE GIRL

Witam

Tuż przed mikołajkami dotarł do mnie przeuroczy zestaw od Bi-es Selfie Girl składający się z trzech kosmetyków:

❤100 ml wody perfumowanej,
❤50 ml nawilżającego żelu pod prysznic, oraz
❤perfum zamkniętych w stylowej 12 ml cygaretce.

Uwielbiam takie niespodzianki dlatego było to miłe zaskoczenie z którego cieszyłam się jak dziecko. Mikołajki w końcu są dla wszystkich, dla tych małych i "większych". Nawet najmniejsza drobnostka otrzymana w ten dzień z pewnością ucieszy każdego.




Pudełeczko od razu trafiło w mój gust. Czarne ze złotymi ozdobami w postaci szpilek kobiecych.

Nie myślcie sobie, że zawsze biorę w ocenie jedynie kosmetyki. Opakowanie też jest ważnym aspektem w jakim je otrzymujemy. To jest eleganckie, każda obdarowana nim kobieta powinna być zadowolona. Tym bardziej, że umieszczone w nim poszczególne kosmetyki bardzo dobrze są zabezpieczone przed jakimkolwiek uszkodzeniem.



W propozycjach Bi-es ma do wyboru znacznie więcej przeróżnych, pachnących zestawów. Zerknijcie na stronę sklepu i zapoznajcie się z innymi propozycjami w atrakcyjnych cenach.

❤100 ml wody perfumowanej Selfie Girl
❤12 ml perfum Selfie Girl


Zapach dla nowoczesnej kobiety, która podąża za trendami i chce podkreślić swoją kobiecość. Jest pewna siebie, niezależna, wyrazista i niebywale kobieca. Intryguje i uwodzi uśmiechem oraz nieokiełznaną energią. Połączenie świeżej bergamotki ze słodką różą oraz odurzającym jaśminem i wanilią tworzy wyrafinowaną kompozycję, która przyciągnie niejedno męskie spojrzenie. Urzeka i hipnotyzuje.

Nuty głowy: bergamotka, czarna porzeczka

Nuty serca: jaśmin, róża

Nuty podstawy: wanilia, bób tonka



❤50 ml nawilżającego żelu pod prysznic

Tubka w złotej aranżacji w ozdobnych gwiazdkach mieści taką ilość żelu, że warto ją zabrać na krótki wyjazd. Zapach jest inspirujący w tym żelu, naperfumowany, ale nieprzesadnie.

Czy także chętnie przyjmujecie takie zestawy kosmetyczne? Ja bardzo je lubię dostawać, a także w niezobowiązującym geście obdarowywać najbliższych.

pozdrawiam - Magda

12 komentarzy:

  1. BI-es bardzo fajna marka

    OdpowiedzUsuń
  2. jej jak elegancko zapakowane. A zapach mnie bardzo ciekawi.


    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw na pewno sprawdziłby się na prezent. Swoją drogą ten zapach jest bardzo przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy byłam w liceum (a może trochę wcześniej) zapachy bi-es robiły furorę wśród moich koleżanek. Co druga je miała w posiadaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. też dostałam od nich prezent ale nieco inny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie zestawy, już dawno nic nie miałam z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię zapachy tej firmy i często używam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Każda dama byłaby zadowolona z takiego prezentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię kosmetyki z tej firmy, dlatego w tym roku pod choinką znalazły się dwa nowe flakoniki. Dla mnie ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam wrażenie, że taki zestaw upominkowy spodobałby się mojej córce, chętnie wezmę go pod uwagę podczas planowania miłych podarunków w kosmetycznych klimatach. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda naprawdę bardzo fajnie, ogólnie do Bi-esów mam słabość i brała bym w ciemno, a podarowałabym... sobie, bo bardzo mi się spodobał ten zestaw ;-)

    OdpowiedzUsuń