7 czerwca 2021

LETNIE AKORDY ZAWARTE W DWÓCH WODACH TOALETOWYCH OD ORIFLAME - SUNKISS GARDEN, ECLAT AMOUR

Witam

Lato tego roku zapowiada się na słoneczne i ciepłe. Już nie mogę się doczekać krótkich wyjazdów w różne części naszego kraju. Mamy tyle do nadrobienia przez pandemię w odwiedzeniu niektórych miejsc, że postanowiliśmy organizować sobie kilkudniowe wypady. Tym sposobem przemierzymy wiele km i zahaczymy spontanicznie o parę dodatkowych miejsc. Jednym słowem będziemy w wakacyjnym żywiole. Na ten letni czas wyjazdów uznałam, że potrzebuję do kosmetyczki nowych zapachów. Wpadłam na pomysł, że w wyborze nowych perfum pomoże mi konsultantka Oriflame. Poleciła mi dwa letnie, nie nowe, ale idealnie pasujące na lato zapachy kwiatowo-owocowe.

Sunkiss Garden oraz Eclat Amour 
- obie kompozycje to wody toaletowe



Pierwsza z nich Sunkiss Garden to geometryczny flakonik z kryształową skuwką i złotym atomizerem. Zapach ten stworzyła Elise Benat wybierając naturalne składniki i czerpiąc inspirację z podróży po świecie.
Jest autorką takich perfum jak Memories Chasing Butterflies i Posses The Secret Man. Współpracowała również z Jill Sander, Loewe i Amouge.

Jest to kompozycja słodka, nie przesłodzona z nutami owocowymi przez jakie przewijają się i kwiatowe, które dodają jej wyjątkowości.
Woda toaletowa Sunkiss Garden inspirowana jest czarem letnich dni. Uwodzi tropikalnymi nutami pitaji i bogactwem soczystych owoców, które sprawią, że poczujesz się jak w raju. Damskie preparaty podkreślą zmysłowość i nastrój, jaki towarzyszy Ci podczas upragnionych letnich wakacji.


Nuta głowy: cytryna, marakuja, pitaja
Nuta serca: malina, konwalia, frangipani
Nuta bazy: piżmo, praliny, drzewo cedrowe

Zaskoczyła mnie tutaj nuta pitaja o jakiej wcześniej nigdy nie słyszałam i nigdy się z nią nie spotkałam. Jak pachnie? słodko, truskawkowo - gruszkowo.

Ta woda skupia w sobie nuty jakie nie są mdłe, dlatego w gorące dni nie będą uciążliwe na co liczę. Sunkiss Garden to dla mnie miła i przyjemna kompozycja na letnie pory roku. Będą ją faworyzować fani słodkich aromatów jak ja. Wytrzymałością nie mogą się specjalnie pochwalić, ale do kilku godzin są wyczuwalne.



Moja druga, niezobowiązująca propozycja Eclat Amour marki Oriflame to kwiatowo - drzewno - piżmowe perfumy. Są to stosunkowo świeże perfumy bo wydane zostały w 2020 roku. Twórcą kompozycji zapachowej jest Pierre Negrin.

Nuty głowy: Gruszka, Biały fiołek i Frezja;
Nuty serca: Malina, Biały irys i Konwalia;
Nuty bazy: Drzewo sandałowe, Wanilia i Cedr.

Nowa woda toaletowa Oriflame Eclat Amour to bardzo zmysłowa kompozycja dla kobiet. Powstała po to aby podkreślić cud miłości. Delikatne nuty białego fiołka zachwycają serce, a akordy białego irysa i drzewa cedrowego „opowiadają” o zmysłowym, subtelnym uczuciu, o jakim marzy każda kobieta.
Eclat Amour to kompozycja która wyraża piękno miłości. Zachwycające serce nuty białego fiołka, białego irysa i drzewa cedrowego ,opowiadają o uczuciu o jakim zawsze marzyłaś.
Biały fiołek to kwiat pojawiający się na początku wiosny, charakteryzuje się słodkim, pudrowym, drzewnym zapachem, który wydzielają jego jony kwiatowe.

Ten zapach zgrywa się z ciepłymi romantycznymi wieczorami. O tej porze będzie idealny, ale w dzień też nie zaszkodzi go użyć. Ta mieszanka jest delikatna kojarzy się z uczuciem i wakacyjnym romansem? Pasuje do romantyczek i kobiet zakochanych od wielu lat. Te nuty poprawiają nastrój nawet w ciepły, ale deszczowy dzień bo z ich kompozycji można wyczuć zapach ogrodu przepełnionego kwiatami.



Wybrałyście już wakacyjne zapachy? Na jakie stawiacie w ciepłe pory roku?

pozdrawiam - Magda

12 komentarzy:

  1. Ja stawiam na wodę różaną. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że obie wody mają kuszące składy :) Chyba bym po pierwszą sięgnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten pierwszy flakonik jest przepiękny. A co do zapachów... Nie umiem określić ich po opisie, muszę sama powąchać. Ale lubię lekkie, kwiatowe nuty zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie mam duży zapas wód toaletowych, ale nie zaszkodzi znać nowych typów na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem na który bym się zdecydowała, obie kompozycje zapachowe mi się podobają i chętnie sprawdziłabym jak pachną na mojej skórze

    OdpowiedzUsuń
  6. Na razie nie potrzebuję nowych wód toaletowych. Nie kojarzę ich.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosną i latem lubię kwiatowe nuty zapachowe, odpowiada mi takie współgranie z naturą. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie propozycje bardzo do mnie przemawiają, więc dziękuję za ich polecenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. oriflame i avon mają piękne perfumy, nie jestem na bieżąco z nowościami ale mam sentyment do starszych wariantów , latem, teraz używam lekkich zapachów

    OdpowiedzUsuń
  10. Eclat Amour ma fajne nuty zapachowe, wersje Eclat kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno nic od nich nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam jedynie zapach Eclat Amour :)

    OdpowiedzUsuń