15 lutego 2021

EMULSJA DO KĄPIELI JAKA ZAPEWNIA ZNAKOMITE UTRZYMANIE NAWILŻENIA OD DERMEDIC

Witam

Czy znacie polską markę Dermedic? Ja z jej dobrodziejstw korzystam od paru lat, kiedy dopada mnie gorszy czas w którym skóra woła o pomoc. Teraz zimą chcąc utrzymać optymalne nawilżenie skóry ciała posiłkuję się głównie masłami, olejami oraz dodatkami do kąpieli. W ofercie Dermedic mamy do dyspozycji emulsję do kąpieli Linum Emolient jaką wypatrzyłam na Notino.pl




Parę słów o Dermedic

Marka specjalizuje się w produkcji i sprzedaży tzw. kosmetyków aptecznych. Produkty Dermedic można więc stosować nie tylko do poprawy wyglądu, ale także uzupełniająco w leczeniu wielu chorób skóry. Mimo, że nie funkcjonują na rynku długo, zyskały już wiele nagród (np. InStyle Best Beauty Buy).

Kosmetyki Dermedic poddawane są surowym kontrolom jakości. Są bardzo skuteczne, a zarazem bezpieczne. Dlatego polecane są przez najlepszych dermatologów i pediatrów.




Skóra sucha, bardzo sucha, atopowa, skłonna do alergii, egzemy i łuszczycy

Sucha skóra charakteryzuje się niską zawartością naturalnych czynników nawilżających, zaburzeniami metabolizmu lipidów naskórkowych i czynności gruczołów łojowych. Skutkuje to szorstkością, matowością i nadmiernym rogowaceniem naskórka. 
Występowanie suchej skóry w dużej mierze dotyczy pacjentów z Atopowym Zapaleniem Skóry (AZS) – przewlekłą chorobą, charakteryzującą się nasilonym świądem. Nieodpowiednia pielęgnacja takiego rodzaju skóry zaostrza dolegliwości. 

Dermokosmetyki Dermedic z serii LINUM to kompleksowa seria emolientów przeznaczonych dla osób z bardzo suchą i alergiczną skórą, szczególnie w przebiegu Atopowego Zapalenia Skóry (AZS).

Wiodącym składnikiem całej linii jest Olej lniany, który wykazuje działanie przeciwzapalne, łagodzące, przeciwświądowe. Przyspiesza regenerację naskórka i skóry właściwej, hamuje rozwój bakterii, a także ułatwia leczenie odleżyn, owrzodzeń i czyraków.

Składnikami aktywnymi są: olej lniany z zawartymi w nim NNKT omega 3, omega 6, omega 9, olej mineralny, alantoina, witamina E, Natural Extract AP, kwas hialuronowy, gliceryna, mocznik. Jednak skład nie jest w pełni naturalny bo oparty na emolientach mających utrzymać wodę w naskórku mającą przeciwdziałać wysuszaniu.

Emulsja mieści się w buteleczce z wygodnym dozownikiem. Przed użyciem emulsję do kąpieli, Dermedic Emolient Linum należy wstrząsnąć, a po kąpieli delikatnie osuszyć skórę ręcznikiem, bez pocierania. Polecana jest od 3 roku życia.

Jej ilość powinno się dobrać według potrzeb i tak:

2 nakrętki/12 ml w 30 litrach wody
Skóra odwodniona, bardzo sucha

4 nakrętki/24 ml w 35 litrach
Skóra podrażniona z AZS

6 nakrętek/36 ml w 15 litrach wody
Skóra ze stanem zapalnym AZS

Kąpiel powinna trwać ok. 15 minut w temperaturze zbliżonej do 37°C.



Emulsja jest przeźroczysta, żelowa i bezzapachowa. W kąpieli oczyszcza skóra, przyjemnie ją nawilża tworząc płaszcz hydrolipidowy mający funkcje ochronne. Uszkodzony naskórek sprawnie jest reperowany. Już po pierwszym zastosowaniu widać jej działanie. Pomimo tego, że jest tłusta to nie zostawia skóry klejącej czy tłustej. 
Na pewno poprawia stan skóry, a używając jej regularnie zwłaszcza w zimowy czas możemy zadbać o prawidłowe jej nawilżenie. Produkt jest hipoalergiczny. Działa kojąco, łagodząc uczucie ściągnięcia oraz eliminując dyskomfort suchej skóry. Ja go polecam:)

pozdrawiam - Magda

13 komentarzy:

  1. Mam tą emulsję, pomogła mi kiedy dostałam jakiegoś dziwnego uczulenia raz na skórze, chyba od słońca, bo dzien wczesniej się opalałam, wtedy pomyślałam o czymś delikatnym i ta emulsja własnie mi pomogła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o tej emulsji, ale dobrze, że już po pierwszym użyciu widać jej działanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. czyli to coś dla mnie, ostatnio te mrozy zupełnie mi nie służą i potrzebuję dobrego nawilżania

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt o fajnym działaniu. Markę znam, miałam kilka ich produktów i miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Markę Dermedic znam od wielu lat i bardzo sobie cenię ich produkty. Regularnie wracam do kremożelu z serii Hydrain, a serię do skóry atopowej i serię dla dzieci stosowałam jeszcze dla Juniorka

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam markę Dermedic i wracam do niej systematycznie już od kilku dobrych lat. Ze swojej strony mogę polecić szampony wzmacniające oraz płyny micelarne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo miło wspominam ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem tej emulsji. Akurat mam w rodzinie dziecko, które potrzebuje tak delikatnego kosmetyku do swojej skóry. Muszę opowiedzieć o nim siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja córka używała tej emulsji i ogólnie ma dużo produktów tej marki, świetnie się sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam tę emulsję i stosuję ją do kąpieli mojego syna. Poleciła nam ją alergolog i na dobre zagościła w naszej łazience.

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam kilka ulubionych kosmetyków tej marki

    OdpowiedzUsuń
  12. Dermedic to świetna marka i chętnie sięgam po ich kosmetyki. Emulsji jednak nie znam, bardziej celowałam w kremy.

    OdpowiedzUsuń