11 lutego 2021

POLSKI PRODUCENT KOSMETYKÓW NATURALNYCH - MAKE ME BIO /KREM DO CERY DOJRZAŁEJ PRO-AGE BLEND/

Witam

Naturalny kosmetyk w chwili obecnej można z łatwością nabyć. Wchodząc nawet do drogerii spotykamy coraz częściej specjalny regał z tymi coraz to 'modniejszymi' produktami. 

Poszerzające się asortymenty wiodących producentów naturalnych specyfików do pielęgnacji sprawia, że z zastanowieniem spoglądamy na który krem/balsam/szampon/ do włosów się zdecydować. 

Przed kupnem warto także, zapoznać się z opiniami na temat marek jakie takie perełki nam proponują. Ja skuszona wieloma pozytywnymi ocenami wybrałam ostatnio do pielęgnacji cery dojrzałej dwa kremy naszej polskiej marki Make Me Bio jaka na rynku jest już u nas od wielu lat. W dzisiejszym wpisie chciałam was zainteresować Wygładzającym Kremem na Dzień Pro-Age Blend do cery dojrzałej.




Właściwości Pro-Age Blend

💚Ujędrnia i napina skórę.
💚Nawilża, pielęgnuje i działa przeciwzmarszczkowo.
💚Zawiera olejki i ekstrakty roślinne.
💚Dla cery dojrzałej i wrażliwej.


Skład zasługuje na pochwałę, został on skomponowany z następujących składników: 

💚Olejek z Pestek Moreli
Jest źródłem nienasyconych kwasów tłuszczowych oraz witamin A i E. Z łatwością się wchłania i skutecznie nawilża.

💚Olejek z Nasion Słonecznika
Jest źródłem witaminy E, nawilża i regeneruje. Wykazuje działanie antyoksydacyjne i normalizujące.

💚Gliceryna Roślinna
Ma właściwości wiążące wodę, dzięki czemu wspomaga nawilżenie. Działa zmiękczająco, łagodząco i wzmacniająco.

💚Oliwa z Oliwek
Działa natłuszczająco i nawilżająco. Wysoka zawartość witaminy F chroni komórki przed utratą wody. Neutralizuje działanie wolnych rodników.

💚Olej Kokosowy
Działa nawilżająco i zmiękczająco. Wysoka zawartość kwasu laurynowego zapewnia mu działanie przeciwbakteryjnie. Zawarte w nim przeciwutleniacze zwalczają wolne rodniki.

💚Masło Shea
Działa ochronnie, regenerująco i nawilżająco. Zabezpiecza przed negatywnym działaniem czynników zewnętrznych, takich jak wiatr czy woda. 

💚Ekstrakt z Owsa
Jest źródłem polifenoli, które zapewniają mu działanie antyoksydacyjne. Wykazuje właściwości łagodzące i zmiękczające. Oczyszcza i wspiera regenerację.

💚Witamina E
Jest silnym przeciwutleniaczem. Nawilża, natłuszcza, odżywia i wspiera regenerację. 

💚Olejek Arganowy
Zawiera wysokie stężenie witaminy E, dzięki czemu działa antyoksydacyjnie. Dzięki obecności kwasu oleinowego dobrze się wchłania wraz z innymi, towarzyszącymi mu składnikami. Łagodzi stany zapalne, nawilża i koi.

💚Ekstrakt z Zielonej Herbaty
Jest źródłem polifenoli, które ułatwiają regenerację. Neutralizuje działanie wolnych rodników. Działa ściągająco i detoksykująco.

💚Olejek Jojoba
Budową zbliżony jest do ludzkiego sebum, dlatego dobrze się wchłania i działa łagodnie. Wykazuje działanie nawilżające i normalizujące.

💚Ekstrakt z Marakui
Jest źródłem licznych witamin i minerałów. Ma działanie rozjaśniające i zmiękczające oraz stymuluje komórki do regeneracji.

💚Olejek z Dzikiej Róży
Jest źródłem witaminy C, dzięki czemu ma działanie antyoksydacyjne. Zawiera nienasycone kwasy tłuszczowe, które wspomagają nawilżenie. Nie jest komedogenny.

💚Olejek z Arniki
Działa kojąco i nawilżająco. Wysoka zawartość flawonoidów wspiera procesy regeneracyjne.

💚Olejek z Awokado
Zawiera liczne witaminy. Neutralizuje działanie wolnych rodników i wspiera ochronę przed czynnikami zewnętrznymi. Nawilża, odżywia i pobudza do produkcji kolagenu. 


Krem otrzymujemy w ciemnym słoiczku. Zawsze taka forma podania mi się i imponuje, ponieważ producent zna się na rzeczy i chroni w ten sposób składniki przed światłem jakie nie jest dobrym ich sprzymierzeńcem.

Opakowanie mieści 60 ml mazidełka, więc ciut więcej niż klasyczne kremy do twarzy. Przekłada się to na wydajność, co już zauważam, że z tym kremem to ja długo jeszcze będę pielęgnować cerę na dzień ponieważ wykazuje się sporą wydajnością. 

Krem Pro-Age Blend chroni przed czynnikami zewnętrznymi. Jest śnieżnobiały, zwarty, bezzapachowy. Na początku trochę bieli, ale po wmasowaniu ten efekt zanika. Nawilża na wysokim poziomie. 

U mnie działanie kremów zawsze wspomagam peelingami przynajmniej dwa razy w tygodniu i codziennym prawidłowym oczyszczaniem. Te czynności na przestrzeni lat uświadomiły mi, że te kilka dodatkowych minut codziennie wspomaga różne kremy w działaniu. 

Jako kobieta dojrzała poważnie podchodzę do pielęgnacji cery. Dobieram do niej odpowiednie kosmetyki do jej rodzaju. Priorytetem są tu składy, a ten krem został ukręcony z naturalnych komponentów jakie są właściwe i pozwalają skórze na godne starzenie się. 

🛒Mam dla Was także niespodziankę. 
Wchodząc w poniższy link


dostaniecie 5 % rabatu na cały asortyment.

Udanych zakupów:)


pozdrawiam - Magda

17 komentarzy:

  1. Bardzo fajne i naturalne składy,a moja cera już pod dojrzałą podchodzi - więc chyba się skuszę na te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy skład ma ten krem, ale dla mojej skóry za dużo olejów, za mało konkretnych składników aktywnych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie szukam aktualnie takich produktów, ale wiem komu je polecić.

    OdpowiedzUsuń
  4. to chyba magiczne przekroczenie 30stki sprawia, że skóra postanawia dojrzeć ;-). Podoba mi się skład i estetyka opakowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki i nie wiem, czy się z nią w życiu wcześniej spotkałam. Jest to spowodowane tym, iż rzadko sięgam po naturalne kremy, bo moja cera ich zwyczajnie nie lubi i często pojawia się uczulenie lub podrażnienie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Markę Make me bio lubię, a moim hitem jest ich woda różana. Codziennie ją stosuję jako tonik

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś miałam dwa kremy tej marki, bardzo mi przypadły do gustu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo odpowiadają mi super składy produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam z tej serii mgiełkę i byla super, wiec z chęcią przetestuję wiecej kosmetyków tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zupełnie nie znam tej marki. Dzięki za polecenie. Skóry dojrzałej jeszcze nie mam, ale moja mama preferuję dobrej jakości kosmetyki. Pooglądam sobie na stronach, co jeszcze mają do zaoferowania 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakiś krem pod oczy po 40-ce musze poszukać u nich

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia do postu, bardzo zachęcają do sięgnięcia po produkty. :) Super recenzja i jeszcze ten kod zniżkowy - aż żal nie skorzystać. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ten naturalny skład :) Ciekawe produkty, z których warto skorzystać

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesli skłąd jest natural;ny, to koniecznie musze przesledziec strone z kosmetykami, może wybiore cos dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Opis brzmi dobrze. Pewno by się u mnie spraedził.

    OdpowiedzUsuń
  16. Z marką Make Me Bio dopiero się zapoznaję - sama testuje ich produkty do pielęgnacji oczu. Jak na razie - jestem zachwycona - skóra pod oczami jest mięciuśka, a zmarszczki jakby delikatnie wygładzone :)

    OdpowiedzUsuń