3 lutego 2021

SMARTWATCH GARETT MASTER RT MOIM INTELIGENTNYM ZEGARKIEM

Witam

Pandemia jak widać nie odpuszcza, ciągłe nakazy, nowe obostrzenia zaczynają dosłownie wszystkich irytować, czym komplikują normalne funkcjonowanie. Mi najbardziej brakuje ruchu fizycznego przez co i parę kg przybyło mi tej zimy. Dodatkowo święta przyczyniły się do tego niezaplanowanego przytycia. Nie ma się co jednak załamywać tylko działać w słusznej sprawie. Do wiosny co prawda jeszcze kilkadziesiąt dni, ale już warto zacząć się przygotowywać, by np: jak najszybciej nabrać formy do jazdy na rowerze.



Dla motywacji zakupiłam sobie ostatnio pewien gadżet - smartwatcha mającego zadbać o moje zdrowie. Przygotowując ten wpis dochodzę do wniosku, że mając taki zegarek pełniący funkcję osobistego trenera nie ma siły, abym w przeciągu kilku tygodni nie przestawiła organizmu do spalania tkanki tłuszczowej. Nie ma żartu z tym smartwatchem! Potrafi pogonić człowieka, kiedy siedzi się za długo przy laptopie, komendą przypominającą, że czas wstać.

Dla niewtajemniczonych wyjaśnię co to jest ten cały smartwatch

Smartwatch to inteligentny zegarek współpracujący ze smartfonem i zarazem miniaturowy monitor aktywności fizycznej. Jak smartfon – może zastępować wiele urządzeń. To jego spora zaleta. Posiada elektroniczny wyświetlacz ze zmiennymi tarczami i system operacyjny – WatchOS, Tizen, Android Wear lub inny. Smartwatch kompatybilny ze smartfonem wyświetla na ekranie powiadomienia o przychodzących połączeniach, SMS-ach, e-mailach i wiadomościach z mediów społecznościowych. Niektóre modele mają naprawdę dużo więcej funkcji.




Gdzie znalazłam swój idealny smartwatch?

Na stronie Garett Electronics, gdzie do wyboru są modele męskie, damskie, młodzieżowe oraz sportowe.

Garett o sobie

My nie staramy się dogonić nowoczesnych technologii – my oferujemy nowe rozwiązania dla współczesnych konsumentów. Garett Electronics jest młodą, prężnie rozwijającą się marką, która posiada produkty, stanowiące najnowsze trendy w świecie elektroniki użytkowej. Proponujemy przedmioty, zwiększające standard życia dzięki wykorzystywanym technologiom. Odkrywamy przed Wami świat urządzeń i akcesoriów o wysokiej funkcjonalności – przydatnych każdego dnia i usprawniających różnego rodzaju czynności.

Na jaki model się zdecydowałam?

Przeglądając ofertę mocno kusiły mnie wersje na bransolecie. Doszłam jednak do wniosku, że ubierając się na co dzień w luźne stylizacje opierające się na bluzach z kapturem, butach trekingowych z dodatkami takimi jak plecaki, czapeczki z daszkiem itd najbardziej będzie do mnie pasować propozycja sportowa. I idąc takim tokiem myślenia trafił do mnie SMARTWATCH GARETT MASTER RT 

Przy jego wyborze kierowałam się także tym, że może z niego korzystać także mój mąż. Ten zegarek jest dla nas uniwersalny, pasuje oczywiście na mój nadgarstek, ale równie dobrze prezentuje się na męskim. Wymiana paska w nim jest szybka jak Struś Pędziwiatr z kreskówki. Można go wymienić na skórzany lub inny odcień silikonowego. U nas króluje jak na razie zieleń.




Smartwatch Garett Master RT można dopasować do każdej osoby. Obwód paska w nim to aż 24 cm. Waży on zaledwie 54 g, dlatego nie jest kłopotliwy w trakcie snu ponieważ nie ciąży - daje się jedynie wyczuć, że jest obecny i to tyle.

Od pierwszej nocy nie sprawiało mi to żadnego kłopotu, że mam coś na nadgarstku.

Ładuje się bardzo szybko bo w niespełna 2 godziny. Bez częstego klikania, w stanie czuwania wytrzymuje nawet tydzień. Ładowarka to kabel ładujący USB (brak wtyczki do gniazda sieciowego). Bajerancki kabel wystarczy umieścić na tylnej części zegarka w miejscu, gdzie poczujemy pole magnesowe.



Zegarek wyróżnia się kolorowym dotykowym wyświetlaczem IPS. Matryca jest nowej generacji. Wyróżnia ją szeroki kąt widzenia obrazu oraz bogate nasycenie barw. Sterowanie funkcjami odbywa się za pomocą dotyku palca.

Uprawiając różne dziedziny sportu możemy być pewni, że woda go tak od razu nie zniszczy. Max do godziny może mieć on styczność z wodą (wodoszczelność IP68).
Jest także pyłoszczelny, dlatego uprawiając sport na świeżym powietrzu nie musimy się obawiać, że zanieczyszczenia dostaną się pod matrycę.



Jakie funkcje posiada Smartwatch Garett Master RT?

Powiadomienia o połączeniach telefonicznych i wiadomościach tekstowych. Ta funkcja jest niezbędna dla osób pracujących, których praca opiera się korespondencji e-mailowej, powiadomieniach sms.

Od paru tygodni jestem na lekkich treningach i wdrażam się w stałe ćwiczenia zarówno te aerobowe, jak i w miarę możliwości w domowej siłowni. Zegarek jest mi bardzo pomocny podczas tych różnych fizycznych ruchów. Posiada funkcje pulsometru, ciśnieniomierza i pulsoksymetru. Sprawdzając te parametry mogę na bieżące śledzić swoje właściwości serca i krwi.

Smartwatcha można dopasować do uprawianej dziedziny sportu. W zależności czy biegamy, jeździmy na rowerze możemy ustawić odpowiedni tryb, a dopasowany algorytm będzie obliczał właściwą intensywność wysiłku.



Nie mogę się doczekać kiedy będę mogła nastawić go na tryb jazdy na rowerze:) Na razie musi mi wystarczyć krokomierz, który mierzy mój przebyty dzienny dystans przeliczając spalone kalorie. Tym sposobem mogę co kilka dni osiągać dłuższe trasy i pobijać własne rekordy - to mobilizuje.

Dla sympatyków słuchania muzyki przyda się zdalne sterowanie ze smartwatcha. Podoba mi się także monitor snu, która sprawnie wylicza, ile godzin śpię.




Mój sportowy smartwach Garett Master RT jest zgrabny, dobrze prezentuje się na ręce. Tarcza jest duża i łatwa w użytkowaniu. Sama obsługa zegarka jest prosta. Jestem z niego zadowolona, bo mogę na bieżąco sprawdzać np.: puls czy przebyty dystans. Nie wspominając o godzinie, dacie, dniu tygodnia, kompasie, liczbie przebytych kroków i pulsie - bo te wszystkie parametry znajdują się na głównym wyświetlaczu.

Oczywiście nie zapomniałam o Was, moi drodzy czytelnicy. Mam specjalny prezent w postaci zniżki na zakupy. Myślę, że warto skorzystać z rabatu, bo kod obniży wartość Waszego zamówienia o 20%. Dotyczy on całego nieprzecenionego asortymentu na garett.pl

Na hasło: mangomania20 cena w Waszym koszyku zmaleje o wspomnianą wartość. Mam nadzieję, że skorzystacie, bo tej wysokości rabaty nie zdarzają się zbyt często i grzech nie skorzystać z takiej okazji.

Czy decydując się na smartwatcha skusilibyście się na model dopasowany do płci? A może sportowa wersja byłaby dla was odpowiednia jak u mnie? Czy odpowiadają wam tak zwane inteligentne modele zegarków?


pozdrawiam - Magda

25 komentarzy:

  1. Ja mam mniej sportowy zegarek, to wszystko zależy od ciuchów i stylu jaki mamy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, dlatego ja wybrałam sportowy bo przeważnie chodzę w luźnych stylizacjach.

      Usuń
  2. Bardzo fajny model wybrałaś. Ja właśnie rozglądam się za jakimś smartwatchem i chętnie zerknę do sklepu, o którym wspominasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny gadżet, ale zbędny. Bo jeżeli chce się schudnąć, czy popracować nad formą fizyczną. Wystarczą chęci i yt. I bez żadnych gadżetów, czy sprzętu da się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten gadżet stał się bardzo popularny i dobrze. Na pewno znajdzie odbiorców.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam aż takiego zegarka, ale moja opaska Miband na razie mi wystarcza
    Miłego używania tego zegarka

    OdpowiedzUsuń
  6. Zegarek dla "aktywnych" to naprawdę fajna opcja. Mój polar nawet na mnie "krzyczy" hasłem - czas się ruszyć, gdy zbyt długo siedzę w jednym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zegarki sportowe są teraz bardzo popularne. Ja właśnie kupiłam sobie nie dawno Garemi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydałby mi się taki smartwatch :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja pod choinkę dostałam smartband tej marki i jestem nim zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajny, miałam jakiś czas temu pastylkę, ale zupełnie nie zdała egzaminu, za mało danych, zbyt tandetny wygląd i jeszcze wypadała z bransoletki, skończyła więc zjedzona przez psa :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Smartwatche są teraz mega na topie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nieźle się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda fajnie ale dla mnie to jednak za dużo lubię biegać i čwiczyc ale bez nadzorcy. Gosia Blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym zegarku można zmierzyć ciśnienie, tlen we krwi...więc jaki tu nadzorca?

      Usuń
  14. Naprawdę piękny ten zegarek i ile funkcji. Super 👍

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciągle słyszę o tym gadżecie i przyznam, że sama powoli nabieram na niego ochotę. Recenzja bardzo przydatna! A sam zegarek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi podoba się w nim uniwersalność dlatego mąż tez z niego może kozystać.

      Usuń
  16. Coraz częściej zastanawiam się nad kupnem smartwatcha. Bardzo przydatna rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem szczęśliwą posiadaczką cudownego smartwatch'a tej marki, mój chłopak dostał ode mnie także taki gadżet na święta, oboje bardzo polecamy.

    OdpowiedzUsuń
  18. ostatnio pod choinkę dostałąm smartbanda tej marki i jestem zadowlona

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam w domu dwa smartwatche tej marki, które zamówiłam dla siebie. Bardzo się z nimi polubiłam i chwalę je za trwałość baterii oraz masę przydatnych funkcji.

    OdpowiedzUsuń
  20. Konkretny sprzęt nie jest zły, ale polecam psa Malinois, re muszą się wybiegać a my razem z nim 😘

    OdpowiedzUsuń