5 lutego 2021

NATURA ZAMKNIĘTA W SZKLANYCH BUTELECZKACH - MYDLARNIA 4 SZPAKI W KOSZYKU OD BEE.PL

Witam

Z przyjemnością ponownie powróciłam na zakupy do jednego z ulubionych moich sklepów w sieci. Robię w nim co prawda sprawunki spożywcze, ale tym razem postawiłam na dział kosmetyczny. Jest on dobrze rozbudowany, a obecne promocje kusiły i skusiły na zakup naturalnych kosmetyków. Pochodzą one z rodzinnej firmy w której za cel właściciele stawiają sobie tworzenie prostych, funkcjonalnych produktów do pielęgnacji opartych na naturalnych surowcach. 

Mydlarnia 4 Szpaki bo o niej dziś będzie mowa produkuje: naturalne mydła, szampon do włosów w kostce, naturalne serum do włosów w trzech rodzajach, wygładzające naturalne serum do twarzy, dezodoranty w kremie; naturalne olejki do ciała, naturalne masła do ciała i naturalne peelingi, kule kąpielowe czy naturalne hydrolaty. 

💓shopping na bee.pl



Marka debiutuje u mnie na blogu. Sporo o niej czytałam pochlebnych opinii, a teraz sama będę mogła ją ocenić pod każdym względem, począwszy od opakowań, aż po samo kluczowe działanie.

I szybko przejdę do wizualnej części. Szklane ciemne buteleczki z niebieskiego lub brązowego szkła na początek powiedziały mi wszystko. To znak, że naturalne użyte komponenty są chronione przed światłem słonecznym, które nie jest dla nich dobre. Etykiety graficznie są przyjazne, ciekawie zaprojektowane i trwałe, woda nie jest im straszna, kiedy np: biorę buteleczkę mokrymi dłońmi. Producent nie zapomniał także o funkcjonalnej aplikacji i dopasował odpowiednie pompki do danej konsystencji kosmetyku.

OLEJEK DO MASAŻU MIŁOŚĆ



Ten produkt zaintrygował mnie od pierwszej chwili. Przecież niedługo już Walentynki, pomyślałam, że będzie znakomitym prezentem dla Nas w ten wieczór, kiedy spędzimy go we dwoje:) Bo co może być lepszego od masażu?

Jego skład jest imponujący:

💚
Olej ze słodkich migdałów - szybko się wchłania, nadaje skórze blask, głęboko ją odżywia, łagodzi podrażnienia i usuwa martwe komórki.

💚Olej sezamowy - reguluje poziom nawilżenia, odżywia i regeneruje skórę.

💚Olej z pestek arbuza - działa przeciwzapalnie, przeciwbólowo, odżywczo i przeciwstarzeniowo.

💚Olej z awokado - jest naturalnym afrodyzjakiem, koi, łagodzi podrażnienia i stymuluje skórę do szybszej regeneracji.

💚Olejek eteryczny grejprfutowy - działa pobudzająco, energetyzująco, tonizująco i przeciwbólowo.

💚Olejek eteryczny paczuli - korzystnie działa na problemy skórne (trądzik, egzemę, blizny), ma działanie przeciwobrzękowe, przeciwdepresyjne i jest naturalnym afrodyzjakiem.

💚Olejek eteryczny ylang-ylang - afrodyzjak często stosowany w aromaterapii, wspiera układ nerwowy, redukuje stres i działa odprężająco.

💚Witamina E - chroni skórę przed działaniem wolnych rodników, natłuszcza skórę i jest bardzo zdrowa.

Olejek do masażu MIŁOŚĆ nie zawiera konserwantów i można go stosować do całego ciała. Do tej pory używałam go jako mazidło po kąpieli, znalazłam także sposób jak wykorzystać go podczas kąpieli. Wystarczy dodać cukier i zrobić sobie z jego udziałem peeling jaki oczyści skórę z martwego naskórka. 

Olejek to poezja zapachowa dla zmysłów jaka daje się poznać dopiero po chwili. Nuty owocowe połączone z orientalnymi dają mieszankę jaka wyłania się z poszczególnych olejków.

Olejek sam w sobie nie jest tłusty, na wchłonięcie potrzebuje chwili, ale krótkiej. Pielęgnacja nim ciała to sama przyjemność. Olejki odżywiają, łagodzą podrażnienia i regenerują. Wzbogacają także skórę o cenne witaminy i składniki mineralne, których jej brakuje. 


HYDROLAT Z DZIURAWCA ZWYCZAJNEGO


Krótki skład to jego atut. Znajdziemy w nim hydrolat z kwiatów dziurawca, ekologiczny konserwant z rzodkwi. To naturalny środek konserwujący pochodzenia roślinnego oparty na antybakteryjnych peptydach, które powstają w procesie fermentacji rzodkwi Raphanus Sativus przez przyjazne dla człowieka bakterie kwasu mlekowego z rodzaju Leuconostoc kimchii. Jest on przyjazny dla skóry i stanowi alternatywę dla tradycyjnych, syntetycznych konserwantów. Skutecznie chroni przed bakteriami, wydłuża żywotność kosmetyku i działa antyseptycznie, a dodatkowo posiada też nietypową dla konserwantów i bardzo korzystną dla skóry właściwość pielęgnacyjną - działa nawilżająco.

Hydrolat z dziurawca - sprawdzi się w pielęgnacji różnych typów cery. Działa antybakteryjnie, tonizująco i regenerująco. Łagodzi podrażnienia, koi skórę i dodaje jej blasku. Wybrałam go też z innego powodu. Ma dobre działanie na pojawiające się pajączki jakich u mnie ostatnio trochę przybyło.

Jak przystało na hydrolat sprawdza się gównie jako tonik, gdzie przywraca cerze odpowiednie pH, po użyciu środka myjącego i przygotuje twarz na kolejne etapy pielęgnacji. Latem i nie tylko posłuży do odświeżenia cery, a przy maseczce sprawnie nawilży papkę jaką trzymamy na buzi.

Jest też świetnym składnikiem bazowym do wszelkiego rodzaju płukanek, maseczek, toników czy odżywek lub jako baza humektantowa w procesie olejowania włosów. Zapach w pierwszej chwili mnie zaskoczył. Nie wiedziałam jak go odebrać. Poczułam ziołowe akcenty z nutą gorzkawą i kwaśną.

MYDŁO W PŁYNIE CYTRYNA I MIĘTA



Ta wersja mydła w płynie jest rozwiązaniem dla tych którzy nie przepadają za formą kostki. Mydło nie zawiera konserwantów. Jest wegańskie.

Aktywnymi składnikami w nim są:

💚Gliceryna roślinna - posiada właściwości nawilżające, zmiękczające; działa zagęszczająco.

💚Betaina kokamidopropylowa - substancja powierzchniowo czynna, wytwarzana z kwasów tłuszczowych z buraka cukrowego i kokosa; ma działanie oczyszczające, zmiękczające i kondycjonujące.

💚Olej kokosowy - działa przeciwbakteryjnie, odżywczo i wspomaga utrzymanie naturalnego napięcia skóry.

💚Oliwa z oliwek - sprawia, że skóra staje się miękka, jędrna i gładka oraz pomaga podtrzymać optymalny stopień nawilżenia.

💚Glukozyd decylowy - biodegradowalna niejonowa substancja powierzchniowo czynna o właściwościach myjących, pianotwórczych i emulgujących; otrzymuje się ją z alkoholi tłuszczowych pozyskiwanych z oleju kokosowego oraz z glukozy otrzymywanej z kukurydzy; jest jednym z najbardziej delikatnych, niedrażniących detergentów.

💚Olejek eteryczny z cytronelli - ma właściwości kojące, łagodzące i tonizujące; pachnie cytrusowo i orzeźwiająco.

💚Olejek eteryczny miętowy - działa antyseptycznie, przeciwzapalnie i odświeżająco.

💚Olejek eteryczny cytrynowy - wspomaga pielęgnację skóry łojotokowej, z grzybicą czy egzemą, działa antyseptycznie i antybakteryjnie oraz pomaga w zwalczaniu stanów zapalnych i infekcji skóry.

Zapach należy do orzeźwiających. Przodują w nim: cytryna, mięta i cytronella jaka jest bliska woni oleju melisowego. 
Dodatkowo, orzeźwiający zapach cytryny, mięty i cytronelli (zbliżonej zapachem do olejku melisowego) sprawia, że każde mycie rąk z jego użyciem to przyjemny, poprawiający nastrój rytuał. Mydło się dobrze zapienia, myję nim nie tylko dłonie, ale i ciało. Od kilku dni jest u mnie zamiennikiem żelu. W tej roli także się sprawdza. 
Jeden mankament to jego szklana butelka, jaką można rozbić w najmniej oczekiwanym momencie. Mydło działa oczyszczająco, ale również zmiękczająco i wygładzająco. Jestem z niego zadowolona bo dodatkowo wykazuje się wydajnością.


Do produkcji mydlarnia stosuje nierafinowane, zimnotłoczone oleje roślinne, naturalne olejki eteryczne, ekstrakty, glinki, zioła czy maceraty najwyższej jakości. Dzięki temu naturalne kosmetyki pielęgnują skórę, działają ujędrniająco, zmiękczająco i odżywczo. Z kolei naturalne kosmetyki do włosów (w tym kultowy szampon w kostce) sprawiają, że z dnia na dzień włosy stają się mocniejsze, gęstsze, błyszczące i nabierają ekstra objętości.

pozdrawiam - Magda

14 komentarzy:

  1. Nie znam tych kosmetyków:) ale wyglądają ciekawie i skład super:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe kosmetyki, ale mydła w szkle nigdy nie kupię, nie będę ryzykować pokaleczeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej zainteresował mnie hydrolat z dziurawca, ponieważ jeszcze się z takim nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych kosmetyków i jakoś szczególnie mnie nie zainteresowały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ich szampon w kostce i jak nie lubię takich wynalazków, to naprawdę był fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo polubiłam te produkty i sklep bee. Mam inny hydrolat ale także o specyficznym, ziołowym zapachu

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio głośno o tej stronie internetowej, chyba w końcu sie skuszę i coś tam zamówię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. swoją drogą to mydło w płynie mnie kusi, musi być świetne

      Usuń
  8. Cztery Szpaki jako markę znam tylko z nazwy,bo jeszcze nie testowałam żadnego ich produktu. Mi spodobał się hydrolat recenzowany przez Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kojarzę ten sklep Bee, ale dawno nie przeglądałam jego asortymentu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię kosmetyki tej marki i każdy, który stosowałam do tej pory, miło wspominam. Tych, które pokazałaś, nie znam niestety.

    OdpowiedzUsuń
  11. Od dawna mam ochotę na test kosmetyków 4szpaki. Początkowo chciałam coś typowo do pielęgnacji. Mocno intrygował mnie np. szampon w kostce. Jednak teraz myślę, że muszę mieć ten olejek do masażu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze nic z tej maski. Szata graficzna produktów jest ekstra :) W sklepie Bee jeszcze nigdy nie robiłam zakupów :)

    OdpowiedzUsuń