25 marca 2021

JOWAE: DWA FITOKOSMETYKI TJ.WODA NAWILŻAJĄCA I KONCENTRAT MŁODOŚCI NA NOC. TOPESTETIC.PL

Witam 

FRANCUSKO-KOREAŃSKIE FITOKOSMETYKI Jowae mają swoją premierę w mojej pielęgnacji cery. Od dawna czytam o nich sporo opinii i artykułów i w końcu doczekałam się ich w kosmetyczce.
Zainspirowane koreańskim słowem «harmonia», JOWAÉ zostało stworzone, aby odzyskać naturalną równowagę skóry. Formuły JOWAÉ opierają się na połączeniu opatentowanych* Lumifenoli z tradycyjnymi roślinami koreańskiej medycyny. JOWAÉ, bazując na naturalnych składnikach (wszystkie kosmetyki mają średnio 93% naturalnego składu), dostosowało koreański rytuał 10 kroków do potrzeb skóry Europejek i zamieniło go na 4 podstawowe etapy oczyszczania cery i pielęgnacji całego ciała. Te 4 kroki (oczyszczanie, przygotowanie, aktywowanie, korekta) są wyjątkowym i bardzo ważnym elementem JOWAÉ, które modyfikuje je i poszerza specjalnie dla mieszkanek Starego Kontynentu.



Na początku mojej przygody z tą marką poznałam dwa pielęgnacyjne kosmetyki do twarzy: 

Pielęgnującą wodę nawilżającą w sprayu,
Koncentrat młodości na noc - detox i blask. 




Jak każda cera i moja czyli dojrzała i wrażliwa potrzebuje jednego, dobrego nawilżenia. W tym celu dla pewności sięgam co kilka miesięcy po dodatkowy kosmetyk jaki wzmaga jej nawilżenia. Proponowana Hydrating Water Mist Pielęgnująca woda nawilżająca w sprayu posiada 200 ml płynu. Taka ilość starczy mi nawet do końca lata kiedy na pewno jak zawsze o tej porze roku spryskuję twarz w upalne dni. 
Jej aplikator rozpyla przyjemną mgiełkę. Jednak przed użyciem należy dobrze wstrząsnąć pojemnikiem bo inaczej nie uzyskamy tak lekkiej mgiełki.  Zimą i teraz na wiosnę używam jej podczas dnia kiedy centralne ogrzewanie w pomieszczeniu potrafi wysuszyć momentami tak skórę, ze zaczynał mi dokuczać dyskomfort. Zaraz po spryskaniu twarzy to uczucie jakie czasami mnie dosłownie drażni - zanika i cera odzyskuje spokój i ukojenie. Przychodzi nawilżenie dzięki zawartości wyciągu z kwiatu wiśni i roślinnej gliceryny i nawodnienie jakie są sprzymierzeńcami w dobrej pielęgnacji. 
Po aplikacji mgiełka wchłania się sprawnie i mogę liczyć, że szybko usunie to nieprzyjemne ściągnięcie skóry. Zapach jej bardzo mi odpowiada - kwiatowy z domieszką ziół? Użyta wieczorem przygotowuje ją do dalszego kroku jakim jest nałożenie kremu. Można nią również oczyszczać cerę po demakijażu pozbywając się jego resztek.




Jowae Youth Concentrate Detox and Radiance - Koncentrat młodości na noc, detoks i blask. Rozświetla i wygładza skórę. Działa antyoksydacyjnie. Kosmetyk nie jest komedogenny – nie blokuje porów skóry.

Działa jak odżywcze serum na skórę zawierające antyutleniające lumifenole, które pomagają skórze osiągnąć równowagę i chronią ją przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych, takich jak: smog, spaliny, dym papierosowy czy stres. Są one pozyskiwane z rojnika murowego – rośliny znanej ze swoich właściwości regeneracyjnych. Pomaga w walce z ranami, skaleczeniami czy odciskami. Przyczynia się również do szybszego usuwania zrogowaciałego naskórka. Zawiera również wyciąg ze sfermentowanej, czarnej herbaty, która jest wykorzystywana jako składnik w zabiegach detoksujących, czyli oczyszczających organizm z toksyn. Kosmetyk zawiera również dużą ilość witaminy B3 oraz alfa hydroksykwasów.

Opakowanie jest bardzo zgrabne i ergonomiczne. 30 ml tego koncentratu po moich obserwacjach będzie mega wydajne. Buteleczka posiada atomizer typu airless, który działa bez zarzutów i podaje dobrą dozę.

Zapach w nim jest przyjemny, średnio wyczuwalny. Sama konsystencja jest łatwa w operowaniu podczas wklepywania w skórę jaka ją dosłownie wpija. Ten aktywator młodości zawiera, aż 94% produktów pochodzenia naturalnego. Nie ma w nim parabenów czy produktów pochodzenia zwierzęcego. 

Przy nim czuję jak cera o poranku jest lekka, świeża i wypoczęta. Takie efekty odczułam już/aż po około tygodniu regularnego stosowania. Koncentrat ten przy mojej wrażliwej cerze nie spowodował najmniejszego podrażnienia. Po kilku aplikacjach wiedziałam, że jest dla mnie bezpieczny w używaniu. 

Produkty te możecie nabyć na stronie Topestetic


Czym się wyróżnia Topestetic?
  • Profesjonalnym doradztwem
  • Dyspozycyjnym specjalistą, który określi potrzeby skóry i doradzi odpowiednie produkty oraz
  • Wieloma markami oferującymi swój asortyment.
  • Dermokosmetyki są rekomendowane wcześniej.
  • Sprawdzane np: zespół zbiera opinie lub opiera się na opiniach lekarzy.
pozdrawiam - Magda

13 komentarzy:

  1. Juz dawno miałam ochotę na tą wodę także może w końcu się skusze idealna na ciepłe dni

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo chętnie zamawiam z topestetic.pl mają bardzo bogaty asortyment, tą markę także znam i lubię, właśnie kończę ich krem bb

    OdpowiedzUsuń
  3. Mialam te kosmetyki i naprawde super sie u mnie sprawdzily

    OdpowiedzUsuń
  4. Woda nawilżająca zwróciła moją uwagę. Koncentrat młodości na ni. Na razie nie jest mi potrzebny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kilka produktów tej marki i byłam zachwycona ich działaniem. Mam nadzieję, że kiedyś poznam kolejne ich perełki

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam wrażliwą cerę :) Zapamiętam sobie te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam jeszcze tej marki, ale widzę, że warto to zmienić, skoro polecasz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam produktów, ale ze strony topestetic też nie zamawiałam jeszcze nigdy, choć znam z blogów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze tych kosmetyków, ale teraz mam fazę na inne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiedziałam, że takie mgiełki istnieją. Nie znam tej marki, ale teraz jak musimy znowu siedzieć w domu chętnie bym poeksperymentowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze tych kosmetyków, ale z opisu brzmi ciekawie : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten koncentrat mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń