23 marca 2021

NA CIEPŁĄ PORĘ ROKU ZAPACH OD JUSTINA BIEBERA /GIRLFRIEND/

Witam

Popularny piosenkarz Justin Bieber postanowił rozszerzyć pole działania poza granice sceny muzycznej. Ku zadowoleniu swoich fanek zaprezentował nowe perfumy - „Someday“. Zapach wprowadzono na rynek we współpracy z firmą Give Back Brands. Pełen emocji teledysk, towarzyszący wydaniu tej nowości, doskonale oddaje charakter perfum. 



Drugi zapach od Justina Biebera dedykowany jest jego fankom. Kompozycja jest dostępna na rynku perfumeryjnym od 2012 roku. 

Justin Bieber Girlfriend to woda perfumowana złożona z owocowo-kwiatowych nut, w skład których wchodzą:

Nuty głowy: gruszka, mandarynka, truskawka, jeżyna
Nuty serca: kwiat pomarańczy, frezja, jaśmin, morela
Nuty podstawy: biała ambra, piżmo, orchidea



Perfumy Justina Biebera Girlfriend są przeznaczone dla wszystkich romantycznych młodych dziewczyn, nie tylko fanek utalentowanego wokalisty. Uważam, że każda kobieta niezależnie od wieku będzie się dobrze z nimi czuła, jeżeli tylko ta mieszanina nut osobiście im przypadnie do gustu. 


Jeżeli będziecie mieć odrobinę szczęścia to możecie ten zapach nabyć w boxie przy którym znajdują się dwie tubki: mleczka do ciała i żelu pod prysznic. Są one przedłużeniem samego zapachu i dobrze sprawdzą się przy porannym prysznicu, kiedy po nim użyjemy zapachu.


Girlfriend znajdują się w dość śmiesznym opakowaniu. Imituje ono sprężynkę jaką pamiętam ze szkoły podstawowej. Same perfumy umieszczono we fioletowym flakonie w kształcie serca. Jest on ciężki, dlatego nigdy nie zabieram ich ze sobą, ponieważ dociążają torebkę. Natomiast w domu nawet na co dzień, kiedy nie wychodzę to lubię ich mgiełkę na sobie. 

Zapach jest ciepły i słodkawy, ale nie męczy tą znaną słodkością jaką udało mi się poznać przy innych zapachach. Patrząc na wizualną część tych perfum i dodając ich woń, teraz kiedy nastała wiosna to jednym krokiem jestem już w najcieplejszej porze roku. 

Ta kompozycja kwiatowo-owocowa utrzymuje się dobrych kilka godzin na skórze. Długo nie "blednie" dopiero przy końcu traci swoją subtelną i dobrze wyczuwalną kompozycję. Z tym zapachem można nawiązać więź jaka przetrwa długie tygodnie bo 100 ml jest wydajne, a ja podczas jednej aplikacji potrzebuję ze trzy dozy. 


Taki box Justin Bieber, Girlfriend złożony z wody perfumowanej oraz żelu i mleczka pod prysznic możecie spotkać na Notino.pl

pozdrawiam - Magda

21 komentarzy:

  1. Fajny zestawik, kolorystycznie fajnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorystycznie super dobrane i dość oryginalne opakowanie ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam pojęcia, że Justin ma swoje zapach :) Przyznam, że już same opakowania mnie zachwyciły ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorystycznie bardzo fajny zestaw, ale i kompozycja nut bardzo mi się podoba. Musze zobaczyć jak to pachnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie znam ani marki, ani ich kosmetyków, ale już wizualnie czuję się zachęcona do zakupów

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach ciekawy, z chęcią bym poznała, ale wizualnie mi się nie podobają :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam zupełnie tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam, że on wydał perfumy, a raczej użyczył swojego nazwiska.

    OdpowiedzUsuń
  9. intrygujący flakon, fajny zestaw, nie znam żadnych perfum Bibera ale lubię tą grupę zapachową. w nutach serca są moje ulubione składniki

    OdpowiedzUsuń
  10. O nie wiedziałam, że Justin Biber wypuścił swoje zapachy, ale w sumie nie do konca lubię tego piosenkarza, jakoś mieszane we mnie uczucia wzbudza :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie perfumy, więc na pewno będę miała ten zapach na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sam efekt wizualny już robi wrażenie. Kolory świetnie dobrane. Ciekawa jestem zapachu. Flakonik kojarzy mi się z takimi sprężynkami, które były popularne za czasów mojego dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O proszę. Tego nie wiedziałam. Coś nowego dla mnie. Dzięki. Pozdrawiam. Agata.

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że te perfumy mogą przypaść do gustu siostrze. Dziękuję za ich polecenie.

    OdpowiedzUsuń
  15. A mi w pierwszej chwili wydawało się, że to opakowanie to albo gumki do włosów, albo lusterka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet perfumy wydał? No proszę, nie wiedziałam. Opakowanie dość oryginalne, ale jakoś tak kojarzy mi się nieciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety na tyle nie czuję przekonania do tego człowieka, że chyba nie wydałabym pieniędzy na te perfumy, to kwestia uprzedzeń z czasów nastoletnich 😅 Jednak uważam, że dobrze, że się chłopak rozwija, sam flakonik bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta materia dla mnie chyba na zawsze pozostanie czarną magią ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę przyznać ze najbardziej to zaciekawiły mnie tymi kolorowymi opakowaniami !

    OdpowiedzUsuń